X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie Proszę o pomoc. HCG 261.
Odpowiedz

Proszę o pomoc. HCG 261.

Oceń ten wątek:
  • Skorek Autorytet
    Postów: 1257 2434

    Wysłany: 21 stycznia 2021, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kurcze, jestem ciekawa! Odezwij się koniecznie po wizycie 😁🍀✊❤️

    age.png

    Nasz świat:
    Alicja: 10.09.2022r., 53cm, 3370g ❤️
  • Beza27 Autorytet
    Postów: 913 1178

    Wysłany: 22 stycznia 2021, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak tam, już po wizycie?

    8cs o drugiego maluszka ❤️
    14dpo beta-HCG 478,81 mIU/ml 🥹
    16dpo beta-HCG 994,05 mIU/ml 💚

    👩🏻 30l 👱🏼‍♂️32l

    Mały cud 2021 ❤️ (13cs)
  • Melania Znajoma
    Postów: 24 6

    Wysłany: 22 stycznia 2021, 21:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry.
    Jestem po wizycie. Z góry przepraszam jeśli napiszę coś w mało medyczny sposób, ale nie znam się na tym.

    Według ginekologa wystąpiła tzw "spontaniczna owulacja". W związku z tym ciążę ocenił na 5 tydzień i 4 dzień. Jest kilka dni starsza stąd wysokie hcg. Na tym etapie kazał się nie przejmować wyższym wynikiem. Zabronił mi czytać w internecie o zespole downa, nowotworach i innych rzeczach związanych z tym. Ja już się naczytałam tak że hej... nawet nie pytajcie...

    Wszystko było dobrze do momentu usg.
    Tutaj wybaczcie mój niemedyczny język.
    Widać było tylko ciałko żółte. Takie okrągłe jak pierścionek. Nic więcej.
    Nie widać zarodka.

    Nie znam się na tym , ale jeśli mam być szczera to myślę że już powinno być coś więcej... przy okazji tak wysokiego hcg i starszej o kilka dni ciąży...
    Ostatnia miesiączka była 21 grudnia.

    Teraz wpadłam w kolejny powód do zmartwień... Może już się nie rozwinie?
    A kolejną wizytę wyznaczył na 9 lutego. Do tego czasu zniosę jajko. Myślę, że poczekam tydzień i pojadę do ginekologa z lepszym sprzętem.

    Skorek lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny