Forum W oczekiwaniu na testowanie Sierpniowe staraczki :D
Odpowiedz

Sierpniowe staraczki :D

Oceń ten wątek:
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 28 lipca 2016, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bettylou93 wrote:
    Matko...kolejna :D Dzisiaj będę was wszystkie tulić na pocieszenie chyba:) Jesteś w 5cs, ja mam teraz 4 czyli bardzo podobnie:) Trzeba mieć nadzieje, kochana!
    Ja już w 7cs ;) przynajmniej jak teraz się nie uda to już mamy ivf klepnięte:)

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak,trzeba sie szkolic,ale pogoda nam nie sluzy:) innamorata, nie mow,ze sie nie uda!:D we Wroclawiu lunelo deszczem...

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O to za 2h deszcz do mnie przyjdzie:) Wrocek jest ładny, zaczynam za nim tęsknić :)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Kejsi1988 Ekspertka
    Postów: 180 124

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bettylou93 wrote:
    Tak,trzeba sie szkolic,ale pogoda nam nie sluzy:) innamorata, nie mow,ze sie nie uda!:D we Wroclawiu lunelo deszczem...


    Zależy w jakiej dzielnicy chyba bo u mnie ledwo ledwo pokropiło :)
    Widać nie tylko chec posiadania dzidziusia nas łączy :D

  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moze i ma urok,ale i sporo wad:) drogo,glosno i smierdzi spalinami,ciagle korki i kolejki nawet w parku...

  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kejsi,a gdzie mieszkasz?:)farmaceutka,mieszkalas we wro?

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Studiowalam i w tym czasie mieszkalam trochę na Grunwaldzie, trochę w rynku i najdłużej na jakże zwariowanym osiedlu Gaj:) no tak nie wyobrazam sobie mieszkac na stale w mieście o nie, nie:)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Kejsi1988 Ekspertka
    Postów: 180 124

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuźniki :) spokoj i cisza to o czym mozna marzyc w wielkim miescie :D

  • Kejsi1988 Ekspertka
    Postów: 180 124

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kuźniki :) spokoj i cisza to o czym mozna marzyc w wielkim miescie :D

  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To tak zawsze jest ze jak sie mieszka w miescie,to sie chce na wies i na odwrot. My wlasnie szukamy mieszkania,ale niestety w miescie :(ja nie mam prawka i z praca ciezko w miescinach typu trzebnica,olesnica. Ja mieszkam niby na psiaku,ale to bardziej karlowice sa;)

  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pamietam powodz na kuznikach.Tobie sie upieklo,czy plywalas?:)

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O ja właśnie w tą strone Psiak /Oleśnica mieszkam:) także deszcz przyjdzie :)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to na pewno:) ale tylko chwile padalo,dobre i to,chociaz lepiej sie oddycha

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak dzis jest bardzo duszno:)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Kejsi1988 Ekspertka
    Postów: 180 124

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja ogolnie we wro mieszkam od dwoch lat, wczesniej mieszkalam w opolskim :)
    wiec powodz mnie ominela, ale mieszkam na 3 pietrze wiec raczej nie ma szans na zalanie :)

  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No proszę, ja mieszkam we Wrocławiu od urodzenia teraz pod Wrocławiem, ale nas się tutaj zebrało ;p

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • ankaa81 Przyjaciółka
    Postów: 128 46

    Wysłany: 28 lipca 2016, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A my w sobotę do Wrocławia jedziemy do zoo

  • farmaceutka77 Autorytet
    Postów: 1049 672

    Wysłany: 28 lipca 2016, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez muszę sie przejechac, ale w tygodniu na uczelnie:)

    xnw4krnt7935gj3w.png
  • Bettylou93 Przyjaciółka
    Postów: 213 48

    Wysłany: 28 lipca 2016, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    W nowym zoo jeszcze nie bylam:) tzn w odnowionym. No faktycznie jest nas kilka:) fajnie! A do jakich lekarzy chodzicie?:)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 lipca 2016, 22:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A mnie dawno nie było i juz nie mam siły... Niewiem dobiło mnie ostatnio wszystko... ;( nie czuje juz nawet żebym była sobą, eh ... Czy ja sie dźwigne, wątpię... Sorki nie chciałam sie znowu żalić dlatego sie nie udzielałam ale nie daje rady

‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a problemy z płodnością - o emocjach w obliczu pandemii

Pandemia koronawirusa szczególnie mocno uderza w pary starające się o dziecko lub zmagające się z niepłodnością. Jak radzić sobie z emocjami w tym trudnym czasie? Na czym skupić swoją energię i uwagę? Jak obecny czas może przysłużyć się płodności? Czy z obecnej sytuacji można wyciągnąć dobrą lekcję? O tym wszystkim opowiada doświadczona psycholog, każdego dnia wspierająca pary w drodze do rodzicielstwa - Justyna Kuczmierowska. 

CZYTAJ WIĘCEJ

O tym jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko - relacja ze spotkania Ovu dzieci!

Jeśli kiedykolwiek zastanawiałaś się co sprawia, że kobiety, matki są tak silne i wytrzymałe, to musisz to przeczytać! My znamy już odpowiedź – nasza moc leży w relacjach jakie potrafimy tworzyć z innymi kobietami. Wsparcie jakie sobie dajemy i energię do działania jaką sobie nawzajem przekazujemy jest wartością o której należy mówić głośno! Dowodem na to jest ta relacja z wyjątkowego zdarzenia – zlotu użytkowniczek OvuFriend i BellyBestFriend, wspaniałych kobiet, cudownych Mam! Przeczytaj, jak kalendarz dni płodnych zjednoczył kobiety podczas starania o dziecko  

CZYTAJ WIĘCEJ

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego