Odpowiedz

Test

Oceń ten wątek:
  • Klaudia N. Autorytet
    Postów: 5088 2146

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agata Gratuluję! Juz ktorys raz z kolei czytam ze.para odpuszcza i im sie udaje i chyba tak zrobię jak do 12 czerwca nie bedzie fasolki :)

    AgataN. lubi tę wiadomość

    beta 16dpo 477 18dpo 899 LAURA <3
    5.10.16 6t6d <3 136/min 1cm <3 2.11.16 10t6d <3 169/min 4,8cm <3 8.11 5,9 cm 161/min,
    <3 <3 <3 <3 <3 eKzyp1.png <3 <3 <3 <3 <3
  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny dolaczam do wsa bo mam wiele watpliwosci. Wiec od poczatu, staramy sie z mezem o dzidzie juz prawie 4 lata i jakos nic nie wychodzi w lutym tego roku mialam laparoskopie i wszystko ok hormony tez wpozadku. Maz robil badania i wyniki nasienia nie sa zachwycajace ale lekarz powiedzial ze nie ma patologii i trzeba sie starac. Moje cykle sa rozne raz mam co 26, 28 a niekiedy 32 wiec cieko jest mi okreslic dni plode. Zakupilam mikroskop owulacyjny i zaczelam testowanie.Od 1 dnia cyklu byly kropki zadnych paprotek a w 14 dniu cyklu zobaczylam paprotki, zrobilam test owulacyjny tez byl pozytywny ale nie zauwazylam sluzu typowo plodnego tzn byl mokry ale bialy a nie jak bialko jaja kurzego. temperatura wzrosla do 36,8 i nadal sie utrzymuje. Ostatni cykl trwal 31 dni a teraz jest 29 dc i temperatura utrzymuje sie wyzsza do tego stracilam apetyt, boli mnie w krzyzu, mam bialy sluz, piersi jak zawsze przed okresem bolaly albo sutki albo cale tak teraz nie bola. Bol taki jak na miesiaczke juz od kilku dni i sama nie wiem co o tym myslec chcialabym zrobic test ale boje sie jednej krechy i rozczarowania. Co Wy o tym myslicie czy moze wkoncu sie udalo??? Z gory dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2015, 16:29

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a ktory dzien po owulacji jestes?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 kwietnia 2015, 16:33

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O ile dobrze wskazal test owulacyjny i paprotki to 15 lub 16

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to mozesz smialo testowac albo poczekaj do 18dnia wyzszych temperatur i wtedy zatestuj :) bo jak tak dlugo @ nie bedzie to duze prawdopodobienstwo ze ciaza :P

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co myslisz o tym sluzie?? czy mogl n byc plodny mimo tego ze bym bialy?

  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaa i dodam jeszcze ze od czasu kiedy pojawily sie paprotki na mikroskopie owulacyjnym pokazuja sie one do tej pory i nie wiem co o tym myslec

  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Aaa i dodam jeszcze ze od czasu kiedy pojawily sie paprotki na mikroskopie owulacyjnym pokazuja sie one do tej pory i nie wiem co o tym myslec

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niektore dziwczyny nie maja typowo plodnego sluzu. Ja na razie u siebie takiego nie zaobserwowalam a kiedys mialam baaardzo rozciagliwy sluz plodny.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A masz wykres temperatur?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie robie wykresu niestety nie mam jak mierzyc o jednej porze bo pracuje na 3 zmiany wiec nie wstaje codziennie o rownej porze. Mierze tem od pierwszego dnia cyklu, przed owu wzrosla do 36,8 36,9 i opd tamtego czasu sie utrzymuje wiem ze moze ona skakac w roznych porach dnia no ale niestety nie ma innej mozliwosci mierzenia

  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 16:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale mierze ja po ponad godzinnym odpoczynku pod jezykiem bez wczesniejszego jedzenia czy picia

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 17:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    to jak rozne pory to niestety do smieci mozna te temperatury dac... To powinna byc popoludnia albo wieczorem stala pora i po godzinnym biernym odpoczynku i najlepiej w pochwie.... mnie sie wahala w ciagu dnia po odpoczynku od 37,2-27,5 a rano zawsze bylo ponizej 37 wiec Twoja temperatura nie jest wysoka, najlepiej zmierz sobie jutro rano, a jak cos to testuj nie ma innego wyjscia.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • aneta1989 Debiutantka
    Postów: 11 0

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 17:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok dziekuje za odp wiem ze te moje temperatury o niczym nie swiadcza ale nie mam jak ich mierzyc o jednej porze. A co do innych objawow to juz sama nie wiem zobaczymy jak to bedzie jak do poniedzialku @ nie bedzie robie test.

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 17:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zrob test :) ja ostatni cykl mialam 38 dni i po tym dziwny okres sie pojawil...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • AgataN. Koleżanka
    Postów: 67 18

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 18:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No tak,ale to chyba u wszystkich starajacych sie przychodzi taki moment ze trzeba a niekoniecznie sie chce...dla szczescia trzeba sie poswiecic,nawet o kilka razy wiecej a sie w koncu uda.dzis na usg prawidlowy pecherzyk ciazowy,zarodek powinien w nim byc za 2tygodnie,czekam z niecierpliwoscia i staram sie nie stresowac.biore duphaston zapobiegliwie bo narazie wszystko ok na tym etapie:)

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 18:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To fajnie:) A mnie dwa czy trzy dni pobolewal prawy jajnik ale nie jakos bardzo a teraz nagle i to mega boli mnie lewy.... sluz mam dziwny taki ze jak zbiore z wejscia do pochy wydaje sie przezroczysty jak zlacze palce gnauluje sie w kremowy ale nie jest rociagliwy.

    Pol tamtego cykly mnie tamten lewy jajnik bolal i to bardzo teraz tez sie tego boje...

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 18:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja prawie wcale nie czuje prawego jajnika,wiecej lewy;))

  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A nie wiesz czy prawy pracuje? Mialas monitoring czy cos?

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 kwietnia 2015, 19:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rzadko czuje prawy,moze pracuje;;)wiem ze mam Duzzo pecherYkow w jajnikach pcos,monitoring nie wiem kiedy bede miec bo okres jeszcze do mnie nie dotarl,als ide w maju na kontrolle.bede w pon jeszcze testowac bo jestem w de

1 2 3 4
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Jak radzić sobie z trudnymi pytaniami, gdy cierpisz na niepłodność i masz problemy z zajściem w ciążę?

Tylko osoby, które doświadczyły przedłużających się starań o dziecko, wiedzą jak trudne mogą być pytania ze strony innych... "A Wy kiedy będziecie mieli dziecko?" jest jednym z najczęstszych. Jak odpowiadać na trudne pytania? Jak radzić sobie z emocjami podczas przedłużających się starań o dziecko? I dlaczego problemy z płodnością są tak trudnym emocjonalnie doświadczeniem? Przeczytaj artykuł doświadczonego psychologa - Justyny Kuczmierowskiej, która na codzień pracuje z parami borykającymi się z niepłodnością! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników – objawy PCOS, leczenie podczas starania o dziecko

Zespół Policystycznych Jajników również znane jako PCOS lub Policystyczne Jajniki, to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Jakie są objawy PCOS? Jak wygląda proces diagnozy i leczenia? I najważniejsze jak PCOS wpływa na płodność i starania o dziecko. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ