X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum W oczekiwaniu na testowanie W maju święto mają Matki 💕, w styczniu chce odebrać swoje kwiatki 💐
Odpowiedz

W maju święto mają Matki 💕, w styczniu chce odebrać swoje kwiatki 💐

Oceń ten wątek:
  • Alicja ✨ Nowa
    Postów: 5 2

    Wysłany: 15 maja, 20:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, ja też chciałam się przywitać, jestem nowa w aplikacji i na forum. Starania o pierwszą ciążę zaczęłam 4 cykle temu, dalej bez sukcesu. Dzień spodziewanej @ to 19.05. Dziś teoretycznie jestem 10 dpo i na teście biało. Nie wytrzymałam do niedzieli, bo z cierpliwością u mnie bardzo ciężko, w szczególności, że w tym miesiącu byłam pewna, że w końcu się udało… miałam kilka objawów, które by na to wskazywały. Poszłam zbadać dziś będę z krwi i <0,20 U/l 😔 jak radzicie sobie ze smutkiem powiązanym z niepowodzeniem i huśtawką hormonalną, którą przed @ funduje nam natura? Ja płaczę pół wieczoru i ciężko jest mi się z tym pogodzić, że wokół wszyscy znajomi bez jakichkolwiek większych starań zachodzą bez problemów 😢

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 maja, 20:49

  • M93 Autorytet
    Postów: 625 745

    Wysłany: 15 maja, 20:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Alicja ✨ wrote:
    Cześć, ja też chciałam się przywitać, jestem nowa w aplikacji i na forum. Starania o pierwszą ciążę zaczęłam 4 cykle temu, dalej bez sukcesu. Dzień spodziewanej @ to 19.05. Dziś teoretycznie jestem 10 dpo i na teście biało. Nie wytrzymałam do niedzieli, bo z cierpliwością u mnie bardzo ciężko, w szczególności, że w tym miesiącu byłam pewna, że w końcu się udało… miałam kilka objawów, które by na to wskazywały. Poszłam zbadać dziś będę z krwi i <0,20 U/l 😔 jak radzicie sobie ze smutkiem powiązanym z niepowodzeniem i huśtawką hormonalną, którą przed @ funduje nam natura? Ja płaczę pół wieczoru i ciężko jest mi się z tym pogodzić, że wokół wszyscy znajomi bez jakichkolwiek większych starań zachodzą bez problemów 😢