Forum W oczekiwaniu na testowanie WRZEŚNIOWE TEŚCIORY :)
Odpowiedz

WRZEŚNIOWE TEŚCIORY :)

Oceń ten wątek:
  • Hania003 Koleżanka
    Postów: 44 23

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 20:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje za zapisanie:) powiedzcie mi prosze co zrobic zeby wytrzymac jeszcze te dwa tygodnie do zrobienia testu?? Ja zawszw kupuje super wrazliwe testy i robie je juz tydzien po owulacji.. ostatnik kupilam na zapas 10 sztuk i zostaly mi tylko 3. Spradzalam codziennie rani az do momentu kiedy pojawila sie @. A potem placz..

  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HaniaJ. wrote:
    Dziekuje za zapisanie:) powiedzcie mi prosze co zrobic zeby wytrzymac jeszcze te dwa tygodnie do zrobienia testu?? Ja zawszw kupuje super wrazliwe testy i robie je juz tydzien po owulacji.. ostatnik kupilam na zapas 10 sztuk i zostaly mi tylko 3. Spradzalam codziennie rani az do momentu kiedy pojawila sie @. A potem placz..
    Nie wiem co dlatego kupuje na allegro bobotesty po 4 zl w ilościach hurtowych i sikam ile wlezie :D
    Ostatnio quixxy po 1 zl bo im się termin kończył wynalazlam :D
    Tylko mnie te testy uspokajają. Wiem na czym stoję i mogę planować co dalej.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 sierpnia 2017, 21:33

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Hania003 Koleżanka
    Postów: 44 23

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tez tal szybko robisz? Ja wiem ze to nie ma sensu ale juz tak bardzo nie moge sie doczekac dwoch kresek ze nie wiem ck robic zeby zajac sobie glowe.

  • Ha Autorytet
    Postów: 871 725

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przyłączam się do Was :) Testować będę 21 września :)

    Flowwer lubi tę wiadomość

    19.01.2007 córka
    09.06.2014 córka
    ex2bkrhm336va282.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 22:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HaniaJ. wrote:
    I tez tal szybko robisz? Ja wiem ze to nie ma sensu ale juz tak bardzo nie moge sie doczekac dwoch kresek ze nie wiem ck robic zeby zajac sobie glowe.
    Od 8-9 dpo sikam ;) najwcześniej mi 9dpo wyszły bladziochy ;)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Hania003 Koleżanka
    Postów: 44 23

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 22:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hehe. Czyli nie zwariowalam;)

  • Hania003 Koleżanka
    Postów: 44 23

    Wysłany: 18 sierpnia 2017, 22:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless, a czy to jest prawda ze BoboTest czesto daja falszywy wynik? Mialam kiedys bardzk blada kreske a kilka h pozniej dostalam @.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 sierpnia 2017, 22:22

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 07:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ha wrote:
    Przyłączam się do Was :) Testować będę 21 września :)
    Witam jestes juz na liście :)

  • Lunaris Autorytet
    Postów: 5580 9796

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HaniaJ. wrote:
    Hopeless, a czy to jest prawda ze BoboTest czesto daja falszywy wynik? Mialam kiedys bardzk blada kreske a kilka h pozniej dostalam @.
    Nie spotkałam się z fałszywym BObo testem. Może to biochemiczna była? dodatnia beta może być tylko w 2 przypadkach: po lekach lub w ciąży.


    age.png

    [/url]
    age.png
    06.2005 9tc [*] <3
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HaniaJ. wrote:
    Hopeless, a czy to jest prawda ze BoboTest czesto daja falszywy wynik? Mialam kiedys bardzk blada kreske a kilka h pozniej dostalam @.
    Nigdy mi nie wyszedł fałszywie dodatni bobotest. Jeśli jest bladzioch a potem @ to albo biochem albo resztki pregnylu przy cyklu stymulowanym. Oczywiście jeśli bladzioch był różowy a nie szary i był w czasie regulaminowym a nie po godzinie.

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Hania003 Koleżanka
    Postów: 44 23

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 11:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kreseczka byla bardzo jasnorozowa i pojawila sie w kilkanascie sekund. Na 5 dni przed @ mialam plamienia i pobolewal mnie brzuch. Czyli...bylam we wczesnej ciazy, ktora sie nie utrzymala? W nastepnym miesiacu znow mialam plamienia... czy jest opcja ze jest cos nie tak z progesteronem? Bylam u gin i mowil ze to moze byc spowodowane infekcja ktora niby mialam choc cytologia wyszla elegancko..

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 11:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    HaniaJ. wrote:
    Kreseczka byla bardzo jasnorozowa i pojawila sie w kilkanascie sekund. Na 5 dni przed @ mialam plamienia i pobolewal mnie brzuch. Czyli...bylam we wczesnej ciazy, ktora sie nie utrzymala? W nastepnym miesiacu znow mialam plamienia... czy jest opcja ze jest cos nie tak z progesteronem? Bylam u gin i mowil ze to moze byc spowodowane infekcja ktora niby mialam choc cytologia wyszla elegancko..
    Przypuszczam, ze była to ciaza biochemiczna

  • *KasiaS* Autorytet
    Postów: 561 394

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 19:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej :) To i ja do Was dołączam. Poproszę o dopisanie na 24 września :)

    15.04.2016 synek Filipek ❤️
    12.01.2018 Aniołek [*] 8 tc (cp) laparotomia, usunięty lewy jajowód
    31.03.2019 Bliźniaki [*][*] 12 tc poronienie zatrzymane

    Ja: 32 lata
    kwas foliowy, wit. D3, jod, kwasy DHA, magnez, wit. B6, koenzym Q10
    TSH 0,596
    Prolaktyna 8,6
    Testosteron 0,39

    On: 32 lata
    Cynk, selen, kwas foliowy, wit. D3

    Nie jesteś wybrakowana. Nie zrobiłaś niczego złego. Jesteś silna, jesteś odważna i zawsze pozostaje nadzieja. – Ashley Williams
  • pilik Autorytet
    Postów: 4114 7387

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 19:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hania bardzo możliwe że biochemiczna, u mne tak samo było w zeszłym miesiącu :(. U mnie problemem okazało się za cienkie endometrium. Sprawdź jak to u Ciebie wygląda.

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • KateKum Autorytet
    Postów: 1451 1706

    Wysłany: 19 sierpnia 2017, 21:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć Dziewczyny,
    Jak tam nastawienie na wrzesień. Ja też pewnie będę we wrześniu czekać na dwie krechy.
    U mnie jest odwrotnie z testowaniem, nie robię tego przed terminem @ bo mam cykora. Wole do końca mieć nadzieje, że się uda.

    Amy333 lubi tę wiadomość

    xnw4lbete8c7uekt.png

    10.2017 [*] 8tc
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2017, 09:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    *KasiaS* wrote:
    Hej :) To i ja do Was dołączam. Poproszę o dopisanie na 24 września :)
    Jestes juz na liście :)

  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 20 sierpnia 2017, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja się na wrzesień za bardzo nie nastawiam ;) dwa razy zaszłam w 1 cs wiec na trzeci raz nie liczę :D z drugiej strony dzieci zrobione we wrześniu rodzą się w maju. To fajnie. Potem już za gorąco jak dla mnie na końcówkę ciąży ;) wiec albo teraz albo tak żeby w upały być max w 2 trym :D

    Lunaris lubi tę wiadomość

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 sierpnia 2017, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless wrote:
    Ja się na wrzesień za bardzo nie nastawiam ;) dwa razy zaszłam w 1 cs wiec na trzeci raz nie liczę :D z drugiej strony dzieci zrobione we wrześniu rodzą się w maju. To fajnie. Potem już za gorąco jak dla mnie na końcówkę ciąży ;) wiec albo teraz albo tak żeby w upały być max w 2 trym :D
    Mi juz obojetne aczkolwiek 2 terminy mialam na zime z 1 aniolkiem na luty z 2 na styczen wiec teraz chetnie uslysze termin na cieplejszy okres moze zakonczy sie sukcesem (nareszcie)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 sierpnia 2017, 10:14

  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 20 sierpnia 2017, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Agniechaaaa wrote:
    Mi juz obojetne aczkolwiek 2 terminy mialam na zime z 1 aniolkiem na luty z 2 na styczen wiec teraz chetnie uslysze termin na cieplejszy okres moze zakonczy sie sukcesem (nareszcie)
    Ja miałam i fajne terminy i średnio fajne i przechodziłam fazę ze mi wszystko jedno. Teraz jak i tak tyle czekam i tyle przeszłam to sobie pomarudze co bym chciała :D

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • KateKum Autorytet
    Postów: 1451 1706

    Wysłany: 20 sierpnia 2017, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi w sumie też obojętne kiedy, byle wszystko było dobrze.

    Oboje z mężem jesteśmy z lata, więc dzidzia też by mogła ;)

    xnw4lbete8c7uekt.png

    10.2017 [*] 8tc
‹‹ 5 6 7 8 9 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciąża po 40 - jak zwiększyć szanse na zajście w ciążę

Czy starania o ciążę po 40 roku życia różnią się? Na co zwrócić uwagę i jak zwiększyć swoje szanse? Przeczytaj 5 sprawdzonych sposobów na zwiększenie szans na zajście w ciążę po 40 roku życia. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego