Forum W oczekiwaniu na testowanie Wrześniówki :)
Odpowiedz

Wrześniówki :)

Oceń ten wątek:
  • Zieziulka Autorytet
    Postów: 1017 930

    Wysłany: 29 września 2016, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olcc. wrote:
    Moja beta z dziś 70,6. Przyrost chyba ok bo było 35... teraz czekanie na wizytę...

    Kochana na fioletowej stronie jest kalkulator bety, samo Ci wyliczy czy jest w normie. Sprawdź sobie. Gratulację!!
    Figulina wrote:
    Dopiero teraz doczytałam kolejny post. Dobrze, że się nie poddajecie, ale nie przesadźcie też z częstotliwością. Chyba Zieziulka o tym pisała, że udało się w miesiącu, w którym starania były co kilka dni, a wtedy, kiedy były codziennie, to nie wychodziło. Może nie to nie miało zdecydowany wpływ na osiągnięty sukces, ale zawsze się mówi, że zarówno nadmiar, jak i niedosyt mogą zaszkodzić, więc najlepiej zoptymalizować starania :)


    Tak pisałam :)91Ewela09 nie co dwa tylko co najmniej 3 dni przerwy do max 5 dni. Nie jestem geniuszem wyczaiłam to po badaniu nasienia, że tyle czasu każą mieć przerwy od serduszek przed oddaniem nasienia do badania, więc w tedy musi być najlepsze ;) U mnie w każdym razie się sprawdziło. Najlepiej krótko po miesiączce pierwszy raz dla pobudzenia produkcji ( np. 6-8 dc) potem przerwa 3 dni i potem w zależności od terminu owulacji, trzeba średnią sobie wyliczyć i tak ustawić serduszkowanie. Trochę to medyczne, ale zawsze sobie powtarzałam tekst z podpisu jednej dziewczyny "Kto nie walczy ten nie niańczy" ;p

    ⚡ PCOS, Celiakia, Oligozoospermia⚡

    🤱 Marta 30.04.2017 r. 💜 36+1 tc
    🤱 Antosia 24.05.2020 r. 💜 38+1 tc

  • Olcc. Autorytet
    Postów: 318 124

    Wysłany: 29 września 2016, 21:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zieziulka, dziękuję :)

    7 cs szczęśliwy
    f2w33e3kfq66sy2y.png
  • Brychra Koleżanka
    Postów: 207 9

    Wysłany: 29 września 2016, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przechodzę na październik dziewczyny. Mapa przyszła dzień po odstawieniu duphastonu. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze 12 cykl rozpoczynamy. Nie mam już pomysłu jak robić żeby się udało..

    Agniechaaaa lubi tę wiadomość

    Brychta
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 29 września 2016, 21:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Brychra wrote:
    Przechodzę na październik dziewczyny. Mapa przyszła dzień po odstawieniu duphastonu. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze 12 cykl rozpoczynamy. Nie mam już pomysłu jak robić żeby się udało..


    Czekamy na Ciebie :) nic sie nie martw damy rade!

  • tutusia Autorytet
    Postów: 496 178

    Wysłany: 29 września 2016, 21:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zieziulka wrote:
    Tak pisałam :)91Ewela09 nie co dwa tylko co najmniej 3 dni przerwy do max 5 dni. Nie jestem geniuszem wyczaiłam to po badaniu nasienia, że tyle czasu każą mieć przerwy od serduszek przed oddaniem nasienia do badania, więc w tedy musi być najlepsze ;) U mnie w każdym razie się sprawdziło. Najlepiej krótko po miesiączce pierwszy raz dla pobudzenia produkcji ( np. 6-8 dc) potem przerwa 3 dni i potem w zależności od terminu owulacji, trzeba średnią sobie wyliczyć i tak ustawić serduszkowanie. Trochę to medyczne, ale zawsze sobie powtarzałam tekst z podpisu jednej dziewczyny "Kto nie walczy ten nie niańczy" ;p

    A ja sceptycznie podchodzę do tych przerw. Takie były kiedyś zalecenia, ale w moim podręczniku do npru piszą, że badania z ostatnich 10 lat wcale nie potwierdzają tej teorii i największy procent ciąż w cyklu (37%) jest wśród par kochających się codziennie. Ponadto nowe badania wskazują, że przy oligozoospermii wyniki poprawiały się u mężczyzn współżyjących codziennie.
    Wiem, że u Ciebie przerwy podziałały, ale chyba wszystkie dobrze wiemy, że nigdy do końca nie wiadomo co tak naprawdę pomogło ;)
    Bardziej mi chodzi o to, żeby się na siłę nie powstrzymywać, bo przerwy za krótkie i nasienie za słabe będzie, bo raczej nie jest to prawdą, ale jeśli komuś pasuje schemat z przerwami (chyba mało jest par, które mają ochotę i czas na codzienne przytulanki;).

    f2w3flw1wyt7w9l7.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1627 1049

    Wysłany: 30 września 2016, 07:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inna, czekam na twojego sikanca. Ja tez zaraz wstaje i sikam ale nie liczę na wiele

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2016, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    Inna, czekam na twojego sikanca. Ja tez zaraz wstaje i sikam ale nie liczę na wiele

    Inna ja tez!
    Bertha trxymam kciuki

  • bertha Autorytet
    Postów: 1627 1049

    Wysłany: 30 września 2016, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie sytuacja niezmienna czyli wydaje mi sie ze widze cienisty cien cienia, na zdjęciu chyba nie widać. W każdym bądź razie cien mam cały czas mniejszy lub większy od 5dpo wiec to moze byc znikający pregnyl. Jakby ciemnial to byłby dobry sygnał. Takze jutro nowy sikaniec

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2016, 07:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bertha wrote:
    U mnie sytuacja niezmienna czyli wydaje mi sie ze widze cienisty cien cienia, na zdjęciu chyba nie widać. W każdym bądź razie cien mam cały czas mniejszy lub większy od 5dpo wiec to moze byc znikający pregnyl. Jakby ciemnial to byłby dobry sygnał. Takze jutro nowy sikaniec

    To w dalszym ciągu kciuków nie puszczam :)

    bertha lubi tę wiadomość

  • Ambra Debiutantka
    Postów: 6 5

    Wysłany: 30 września 2016, 08:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inna, bertha, trzymam za Was mocno kciuki i wszystkim Wam przesyłam fasolkową energię. Napewno się uda:):):)

  • channah Autorytet
    Postów: 866 229

    Wysłany: 30 września 2016, 08:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie wczoraj lekkie plamienie po serduszkowaniu.poki co ciasza...ale pewnie dzisiaj , najpozniej w niedziele @ przyjdzie. Juz nawet nie testuje.
    Trzymam kochane za Was mocno kciuki,podglądam ale nie mam za bardzo czasu by cos pisać :(

    f2w3rjjg58quuhcd.png
  • Kasiak621 Autorytet
    Postów: 619 157

    Wysłany: 30 września 2016, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny ja dzis zdecydowalam sie isc na bete wyniki po 16, strasznie sie denerwuje. W dodatku od wczoraj mam co jakis czas ostre bole tsk jakby ponizej podbrzusza, macicy chyba. Uczucie jakby mi cos tam rozerwac chcialo mega bol trwa chwile i potem cisza. Dzis tempka 37 z rana no zobaczymy ale juz sie na nic nie nastawiam zeby pozniej nie ryczec chociaz i tak pewnie bede. Buziaki milego dnia wam zycze

    Lipiec 2015- Początek starań
    08.2016/10.2016/02.2017 c. biochemiczna
    MTHFR C677T hetero, ANA1/2/3+,
    Genotyp Kir Bx, NK 9%, AMH 5,2
    Szczepienia limfocytami(allo mlr 0%->29,6%->0%
    1/2/3 IUI :(
    1 IVF:(
    2 IVF->Transfer 3 dniowego zarodka...... CzekamY
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2016, 09:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasiak621 wrote:
    Czesc dziewczyny ja dzis zdecydowalam sie isc na bete wyniki po 16, strasznie sie denerwuje. W dodatku od wczoraj mam co jakis czas ostre bole tsk jakby ponizej podbrzusza, macicy chyba. Uczucie jakby mi cos tam rozerwac chcialo mega bol trwa chwile i potem cisza. Dzis tempka 37 z rana no zobaczymy ale juz sie na nic nie nastawiam zeby pozniej nie ryczec chociaz i tak pewnie bede. Buziaki milego dnia wam zycze

    Trzymam micno kciuki i czekamy na wieści :)

  • ines. Autorytet
    Postów: 2747 1380

    Wysłany: 30 września 2016, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczyny miałam nie testować... tak w ostatniej chwili mnie tknęło...

    melduje się rzutem na taśme w wrześniówkach :)

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/351be25dd692.jpg

    bertha, innamorata88, tutusia, emi2016, Ruda Paskuda, Olcc., misiaq, i-feel-you lubią tę wiadomość

    Córcia <3 16mm->50mm->76 mm->400g->436g->1000g->1500g->2300g->3000g->3260g [39+6]
    3i49o7esn08ndlz3.png
    Synek <3 10mm->23 mm->50 mm->460 g ->820 g->1500 g -> 2180 g ->2800 g->3040 g [40+5]
    82do3e5e29ddmi8b.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1627 1049

    Wysłany: 30 września 2016, 09:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ines, gratulacje!!!! :)

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • Kasiak621 Autorytet
    Postów: 619 157

    Wysłany: 30 września 2016, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ines, gratulacje, cudowna wiadomosc:)

    Lipiec 2015- Początek starań
    08.2016/10.2016/02.2017 c. biochemiczna
    MTHFR C677T hetero, ANA1/2/3+,
    Genotyp Kir Bx, NK 9%, AMH 5,2
    Szczepienia limfocytami(allo mlr 0%->29,6%->0%
    1/2/3 IUI :(
    1 IVF:(
    2 IVF->Transfer 3 dniowego zarodka...... CzekamY
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 30 września 2016, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej! Ines gratuluję :) u mnie cień cienia z cienia na boboteście. Może to już nie Ovitrelle. Ciężko stwierdzić.

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/3f481d6a2840.jpg

    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/0178787240c4.jpg

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
  • ines. Autorytet
    Postów: 2747 1380

    Wysłany: 30 września 2016, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    powiem wam, że nic na to nie wskazywało. od wczoraj nastawiałam się na @...

    Córcia <3 16mm->50mm->76 mm->400g->436g->1000g->1500g->2300g->3000g->3260g [39+6]
    3i49o7esn08ndlz3.png
    Synek <3 10mm->23 mm->50 mm->460 g ->820 g->1500 g -> 2180 g ->2800 g->3040 g [40+5]
    82do3e5e29ddmi8b.png
  • bertha Autorytet
    Postów: 1627 1049

    Wysłany: 30 września 2016, 09:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I to widze ze w 10dpo juz wyszedł taki mocny!! :)
    Jakies objawy mialas ze przeczuwałas?

    https://www.facebook.com/akupunkturaBertha/
    Rocznik 81, 0 dzieci, 1 aniołek, starania od 2014
    Immuno-agresywna, MTHFR A i C, pai1 - hetero, plemniki lepkość ++ i 0% msome w 1gr.
    2xiui, 3xivf (2 zarodki)
  • innamorata88 Autorytet
    Postów: 4329 4635

    Wysłany: 30 września 2016, 09:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/e49fad174bb8.jpg

    Mikołaj 25.04.2011

    08.06 - transfer 3dniowego malucha, 1x❄️3dniowy, 1x❄️5dniowy
    27.02 3480g Michaś 56cm długości <3
‹‹ 105 106 107 108 109 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niedobór kwasu foliowego - zaskakujące wyniki badań

Niemalże każda kobieta starająca się o dziecko ma świadomość, że podczas starań oraz w czasie ciąży powinna suplementować kwas foliowy. Jednak najnowsze doniesienia lekarzy wskazują na duże problemy z jego przyswajalnością. Co to oznacza? Niedobór kwasu foliowego - jakie mogą być tego skutki? Nawet pomimo zażywania kwasu foliowego, kobiety w dalszym ciągu mogą być narażone na ryzyko chorób/powikłań związanych z jego niedoborami. Jak temu zaradzić? Przeczytaj najnowsze doniesienia i zalecenia ginekologów.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Owulacja – kiedy owulacja zwiększy szanse na zajście w ciążę

Kiedy owulacja? Większość kobiet wie, że owulacja to czas, w którym możliwe jest zajście w ciążę. Ale kiedy dokładnie ona występuje, jakie są objawy owulacji, jak ją rozpoznać lub co może na nią wpływać nie dla wszystkich jest oczywiste. Kilka faktów na ten temat oraz parę prostych instrukcji jak obserwować swoje ciało pomoże Ci wielokrotnie zwiększyć szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

11 największych mitów dotyczących starania o dziecko, w które być może jeszcze wierzysz

Niektóre nieprawdziwe stwierdzenia przekazywane są z ust do ust tak długo, że bez zastanowienia w nie wierzymy. Przeczytaj jakie są największe mity na temat starania o dziecko i upewnij się, że „nie padłaś ich ofiarą”.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego