Wyczekane II kreseczki z grupy 'pierwsze objawy''
-
WIADOMOŚĆ
-
Odwołali mi wizytę. Na nie wiem kiedy A mi się dzisiaj zwolnienie skończylo. Jestem 400km od swojego lekarza. .
Ostatni raz się posłuchalam mamy.Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2021, 13:05
25.👩
29.👱♂️
Tadzio/SN/3960 Grudniowy chłopiec 👨🦰
Starania o drugie marzenie/ lipiec 2023 🙏
Styczeń 2024 - pozytywny test ciążowy ⏸️
6.02 - mamy pęcherzyk 🙊
14.02- jest serduszko ❤️
21.02- 1 cm małego człowieka ❤️
3.04- 13+4/ 7,21 cm 👶🏻 -
Wiem o tym. Ale mój lekarz nie wystawi mi zwolnienie. Już o tym rozmawialiśmy. Tylko przy wizycie ..
Edit..jutro o 18 będę miała wizytę u innego lekarza. Bo u tej doktorka nie mam gwarancji żadnej może znowu wizytę odwołać.Wiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2021, 14:12
25.👩
29.👱♂️
6.02 - mamy pęcherzyk 🙊
14.02- jest serduszko ❤️
3.04- 13+4/ 7,21 cm 👶🏻 -
Połówkowe U swojego lekarza chce zrobić. Ale jutro zwykla wizyta. Choć mówią że lepiej jutro.25.👩
29.👱♂️
6.02 - mamy pęcherzyk 🙊
14.02- jest serduszko ❤️
3.04- 13+4/ 7,21 cm 👶🏻 -
Nie wiem jak jest z cenami i roznicami bo jesli to mala kwota to moglabys zrobic jutro... ale u nas nawet Polski lekarz nie zaleca robic polowkowego tak wczesnie,
Moze to dziwne bo w PL robia juz od 18t , a u nas miedzy 21-24t. Polski lekarz zaleca dokladnie w 22-23t
Ja mialam zrobione 21+2 chyba poerwsze i wlasnie nie mogli znalesc tych wszydtkich komor w sercu, a za tydzien juz byly widoczne.
Ale to tylko teoria zagranicznabede trzymala kciuki za wizyte anyway 🤞🥰
👩 31l. + 👱♂️ 31l.
Mój lekarz mówił że połówkowe najlepiej 22 tyg zrobic. Zresztą tutaj idę posłuchać serduszka podejrzeć małego i po zwolnienie;)
Ale mam zły dzień prze to odwołanie wizyty w ostatniej chwiliWiadomość wyedytowana przez autora: 19 lipca 2021, 17:23
25.👩
29.👱♂️
6.02 - mamy pęcherzyk 🙊
14.02- jest serduszko ❤️
3.04- 13+4/ 7,21 cm 👶🏻 -
Co tam ciekawego dziewczyny ostatnio kupiłyście dla maluszków?