wynik testu
-
WIADOMOŚĆ
-
Cześć Dziewczyny
Jestem 9dpo, do @ mam 4 dni. Wczoraj robiłam test o czułości 25 i wyszła II kreseczka jak włos widoczna tylko pod kątem i chwilami myslalam ze moze tylko ja ją widze i sobie coś wkręcam bo chce ją zobaczyć . Testu nie robiłam z porannego siusiania tylko dopiero w pracy. Miałam czekać do @ ale dzis rano nie wytrzymałam i zrobiłam test z tej samej firmy check&go z rossa o czułości 25. Dzis kreseczka jest wyraźniejsza jakby cień cienia ... Temperatura po owu utrzymuje sie na wyższym poziomie, dzis 36.91. Pobolewa mnie lewy jajnik od kilku dniu, ale nie tak jak na @ tylko to inny rodzaj bólu, ćmi, po prostu go czuć śluz po owu miałam bardzo gesty, było go bardzo dużo...był wręcz jak serek. Dzis czuje jakbym miała cały czas mokro a śluz jest klejący przezroczysty.. To moj 1 cykl starań, nie mam dzieci i doświadczenia jak to powinno wyglądać..
Nie wiem co mam myślec, mozecie rzucić okiem ? Zdjecie jest w linku.
http://zapodaj.net/46ab3f7beebed.jpg.htmlFoto_Anna lubi tę wiadomość
-
KEJKEJ też widzę ten cień cienia zrób test za te 4 dni(w dniu spodziewanej @) z rana, bo widać, że stężenie hcg w Twoim organizmie jest jeszcze malutkie i pewnie będzie kreska już wyraźniejsza. Myślę, że można Ci już gratulować
kejkej lubi tę wiadomość
-
kejkej wrote:Cześć Dziewczyny