Odpowiedz

plamienie

Oceń ten wątek:
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1297

    Wysłany: 30 grudnia 2013, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werka znawcą nie jestem jak wiesz, ale pierwsze co to właśnie pomyślałam sobie, że to owulka to plamienie, tym bardziej, że po notkach widzę, że wszystko na to wskazuje :)

    weronika86 lubi tę wiadomość

  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 30 grudnia 2013, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zAgatka wrote:
    Pewnie, że to mogła być owulacja :) Lepiej na wszelki wypadek serduszkować :P
    i wlasnie tak zrobilam :) dopadlam M :) tak na wszelki wypadek...mysle ze bedzie jutro wyzsza bo jest wysoka juz teraz...u mnie przedowulacyjne tempki wieczorne to 36.7 max 37.00 a poowulacyjne zawsze powyzej 37.3 a mam caly czas niezmiennie od 14.00 37.6...na tyle znam juz organizm ze chyba raczej jestem pewna ze byla.

    zAgatka lubi tę wiadomość

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • weronika86 Autorytet
    Postów: 5828 6369

    Wysłany: 30 grudnia 2013, 22:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aga.just wrote:
    Werka znawcą nie jestem jak wiesz, ale pierwsze co to właśnie pomyślałam sobie, że to owulka to plamienie, tym bardziej, że po notkach widzę, że wszystko na to wskazuje :)

    Dziekuje kochana :)

    5f81898964.png
    14ed59f4a5.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 grudnia 2013, 22:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Chyba w tym miesiacu pech...mam znow plamienia ale na bardziej jasnoczerwony...obawiam sie ze bedzie okres szybciej o 3 dni niz zwykle ostatnie okresy mialam po 36-37 dni a w 29dniu mam plamienia juz drugi dzien i boje sie ze to okres bedzie a dopieto mam 31 dzien...eh...smutno troche...

  • aj Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 15:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przepraszam, że się tyle nie odzywałam :( będąc już święcie przekonana, że jestem w ciąży, chciałam się na spokojnie umówić na wizytę u gin a dziś dostałam ciemnoróżowego śluzu :( zrobiłam test, ale nie z porannego moczu- wynik negatywny :'(. Nie rozumiem tylko ciągle podwyższonej temperatury...

    d2bc40b7e3c54d3e2e55f2dd1362f590.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 15:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ile Ci się spóźnia @ ? Może za wcześnie jest ...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 15:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2016, 17:30

  • aj Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 16:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziś jest 30 dzień cyklu, zazwyczaj moje cykle były 28-30 dniowe. Ovuf. Wykrył owulację w 13 dniu, chociaż mam wrażenie, ze to bardziej był dzień 14- temperatura mogła wprowadzić w błąd bo byłam przeziębiona. Dziś jest wiec 17 dzień od owi wg ovufr. Lub 16 wg moich wyliczeń. Test powinien juz chyba wykazać ciążę... Ale te obfite upławy :(... Z drugiej strony temperatura 37st?

    d2bc40b7e3c54d3e2e55f2dd1362f590.png
  • aj Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 16:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    właśnie dostałam lekkiego @ :'(

    d2bc40b7e3c54d3e2e55f2dd1362f590.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2016, 17:30

  • aj Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 17:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie dziwne :( dziękuję ZAgatka za mile słowo. Chyba straciłam juz nadzieje :'(

    d2bc40b7e3c54d3e2e55f2dd1362f590.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 20:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jakie jest prawdopodobienstwo ze moge byc w ciazy jesli mialam plamienia 8dni po owu pozniej troche sie rozkrecilo i wyglada jak okres ale skapy dotego mam trzy dni to terminu prawidlowej miesiaczki i od ponad 10 dni mam nabrzmiale piersi a zazwyczaj w dniu okresu sa juz normalne...jak myslicie????

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 1 stycznia 2014, 20:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 czerwca 2016, 17:30

  • aj Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 2 stycznia 2014, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    zAgatka wrote:
    Wiem, że to banalne... ale nowy cykl to nowe szanse. Głowa do góry. Staramy się do skutku i mamy nadzieję do końca :*
    Dziękuję zAgatka :)
    Niestety zaczełam nowy cykl. :(

    d2bc40b7e3c54d3e2e55f2dd1362f590.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31307

    Wysłany: 2 stycznia 2014, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :)

    Mam pytanko czy plamienie owulacyjen to moze byc taki sluz płodny z nitkami krwi ?? jestesm w 16dc owulke mam zazwyczaj 18-20dc
    Troche sie zmartwilam bo zazwyczaj nie mam takiego .. a tu rano na papierze bylo i teraz poszlam okolo13 i znowu tak samo na papierze ;/

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • aga.just Autorytet
    Postów: 3042 1297

    Wysłany: 2 stycznia 2014, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania podobno właśnie tak to wygląda - nitki krwi :)

  • anitka19953 Przyjaciółka
    Postów: 84 159

    Wysłany: 23 stycznia 2014, 15:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam juz 9 dzien plamienia ide dzis do lekarza, nie wiem od czego sa bardzo sie niepokoi

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 stycznia 2014, 16:02

  • Pismak Autorytet
    Postów: 2421 7068

    Wysłany: 23 stycznia 2014, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anitka19953 wrote:
    Ja mam juz 9 dzien plamienia ide dzis do lekarza, nie wiem od czego sa bardzo sie niepokoi

    Kochana i jak po wizycie co lekarz na plamienia ?
    A badałaś sobie progresteron ?
    Plamienia w f. litealnej po owu świadczyć mogą właśnie o niskim progresteronie. Warto sobie zbadać bo w razie fasolki trzeba wtedy brać leki.

    anitka19953 lubi tę wiadomość

    Angelius Provita

    19.09.2013 [*] 07.05.2014 [*] 10.11.2017 [*][*] 23.11.2018 [*]
    Szczepienia limfocytami męża
    MRL 59,7%

    OK: Kariotypy, ANA, ASA, APA, ACA, testosteron, toxo, CMV, helicobacter, homocysteina, białko C, S, anty-tTG, CBA, IMK, LCT, nasienie
    Źle: Hiperprl, APS (LA), mutacje hetero FV R2_4070A-G, MTHFR 677C-T , PAI-1 4G; HLA-DQ8, MRL 9%, NK 16,1%, ATA
  • anitka19953 Przyjaciółka
    Postów: 84 159

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 00:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ok zbadm. Bete tez od razu czy poczekac do poniedzialku bo dzis jest dopiero 9dpo.?

  • Pismak Autorytet
    Postów: 2421 7068

    Wysłany: 24 stycznia 2014, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana zbadaj dzisiaj bo progresteron powinno się badać właśnie między 7 dpo a 9 dpo :)

    Angelius Provita

    19.09.2013 [*] 07.05.2014 [*] 10.11.2017 [*][*] 23.11.2018 [*]
    Szczepienia limfocytami męża
    MRL 59,7%

    OK: Kariotypy, ANA, ASA, APA, ACA, testosteron, toxo, CMV, helicobacter, homocysteina, białko C, S, anty-tTG, CBA, IMK, LCT, nasienie
    Źle: Hiperprl, APS (LA), mutacje hetero FV R2_4070A-G, MTHFR 677C-T , PAI-1 4G; HLA-DQ8, MRL 9%, NK 16,1%, ATA
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz szyjkowy, śluz z podniecenia, wydzielina z pochwy, upławy - jak odróżniać?

Śluz szyjkowy to bardzo ważny wskaźnik kobiecej płodności. Jak odróżniać poszczególne rodzaje śluzu? Czym różni się naturalny śluz szyjkowy od śluzu wynikającego z podniecenia? Czym są upławy i kiedy warto zgłosić się do lekarza? Jak zapisywać poszczególne rodzaje śluzu w aplikacji OvuFriend? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Metody leczenia endometriozy - techniki leczenia, skuteczność, koszty

Endometrioza jest w dalszym ciągu bardzo tajemniczą chorobą. Nic dziwnego, że zarówno diagnostyka, jak i leczenie nie należą do łatwych. Jakie metody stosuje się w zależności od postaci endometriozy? Na czym polegają? Czy są one skuteczne? Jakie czynniki zwiększają szanse na powodzenie leczenia operacyjnego? Czy leczenie endometriozy jest drogie? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego