Becikowe
-
WIADOMOŚĆ
-
a ja czytałam że ten becikowy wypłacany jest bez względu na osiągane dochody i nawet wówczas gdy partner/współmałzonek ma stałą prace.
Jeśli któraś kobieta ma umowe o prace i jej zasiłek macierzynski jest niższy niz proponowany przez rząd tysiak miesięcznie, to mops wyrównuje tą róznice, tak aby niepracująca nie miała więcej niż ta kobieta która ma umowe o prace.
A poza tym to tylko projekt, aczkolwiek mówi sie o tym tak, jakby miał faktycznie juz wejść w zycie także myśle, że to wypali.
pasia27, Klaudia2016, Bodzia lubią tę wiadomość
-
green wrote:Caramel - wydaje mi się, że liczą się pracownicy zatrudnieni - czyli z każdą umową. Ale ręki nie dam uciąć
Ja z tym nie mam problemu - jestem studentką, więc nic mi nie przysługuje.
Green jeśli wejdzie ustawa to Cie obejmie te 12 tys rocznie, bo to jest dla bezrobotnych, studentów i pracujących na umowach cywilnoprawnych -
nick nieaktualnyrybkunia wrote:Green jeśli wejdzie ustawa to Cie obejmie te 12 tys rocznie, bo to jest dla bezrobotnych, studentów i pracujących na umowach cywilnoprawnych
A wlasnie, jesli tylko maz pracuje, to czy ma prawo do tacierzynskiego? Jak to jest?
-
nick nieaktualnyGreen znalazłam coś takiego:
Czy w przypadku, gdy mama dziecka nie jest nigdzie zatrudniona, tacie tego dziecka przysługuje urlop ojcowski? A rodzicielski?