Dni dla Płodności   

Specjalnie dla Ciebie - wiosenny powiew nadziei 
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy do 22 marca   
Sprawdź!
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum I trymestr Czerwiec 2018 - mamusie
Odpowiedz

Czerwiec 2018 - mamusie

Oceń ten wątek:
1 2 3 4 5
  • Anuś_ku Ekspertka

Wysłany: 6 października 2017, 18:31

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny

Jestem nowa w srode robilam bete wyszla 43,91, zaczelam brac dupka dzisiaj ponownie zrobilam bete i wzrosla do 159,77 , mialam tez eizyte u gin jestem w 4 tc. Staralismy sie z mezem od pol roku a to byl pierwszy cykl z dupkiem i udalo sie. Lekarka kazala mi dalej brac dupka 2x1 tab i do tego luteine dopochwowo. Dostalam tez zwolnienie na dwa tygodnie.

• nejsi88 Koleżanka

Wysłany: 8 października 2017, 19:43

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dołączam:)test pozytywny 8dpo.Staraliśmy się 4 miesiące o 3 maleństwo.Na wizytę pójdę na przełomie 8/9tygodnia:)

5 tydzień ciąży:)jeszcze nie poznałam,ale się zakochałam:)
  • Lisiaa Nowa

Wysłany: 8 października 2017, 21:49

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po ponad roku starań stał się cud! W 30 dniu cyklu pozytywny test choć kreska blada. Dwa dni później beta hcg 109,36! <3 Termin wg OM to 8 czerwiec 2018;) Czekamy na lekarza - 13 Października. Trzymajcie kciuki!

.......................................................................................
    PCOS
    IO
    Modlitwa, dieta, Metformina 3*500, Ovarin 2*1, Olej z wiesiołka 3*2, Wit D3
    W cyklu, w którym miałam mieć HSG ale przez zły wymaz odwołali.
    f2w3csqv1pqr50of.png

Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2017, 21:50

Lisiaa
  • Mama_drugi_raz Debiutantka

Wysłany: 9 października 2017, 09:52

Cytuj  /     /  Zgłoś