Czerwiec 2018 - mamusie
-
WIADOMOŚĆ
-
Czesc dziewczyny
Jestem nowa w srode robilam bete wyszla 43,91, zaczelam brac dupka dzisiaj ponownie zrobilam bete i wzrosla do 159,77 , mialam tez eizyte u gin jestem w 4 tc. Staralismy sie z mezem od pol roku a to byl pierwszy cykl z dupkiem i udalo sie. Lekarka kazala mi dalej brac dupka 2x1 tab i do tego luteine dopochwowo. Dostalam tez zwolnienie na dwa tygodnie. -
Po ponad roku starań stał się cud! W 30 dniu cyklu pozytywny test choć kreska blada. Dwa dni później beta hcg 109,36!
Termin wg OM to 8 czerwiec 2018;) Czekamy na lekarza - 13 Października. Trzymajcie kciuki!
.......................................................................................
PCOS
IO
Modlitwa, dieta, Metformina 3*500, Ovarin 2*1, Olej z wiesiołka 3*2, Wit D3
W cyklu, w którym miałam mieć HSG ale przez zły wymaz odwołali.
Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 października 2017, 21:50
Lisiaa -
Dziewczyny, ja sie zastanawiam jak to będzie... Obecnie ważę prawie tyle, co przed pierwszym porodem. W ciąży przytyłam 10kg, podem wrociłam do wagi sprzed i tak przez te 3 lata sobie odpuściłam, że znów ważę sporo. Boje się, że będę słoniem * mam 163 cm wzrostu i wazę teraz 65 kg)córcia - 8.10.2014
? - 10.06.2018
Rok starań, HSG + stymulacja -
Czesc Dziewczyny. Test zrobilam w zeszla środę(+). Na drugi dzień inny test cyfrowy, który wykazał 4-5tc.
To moja 3 ciąża. 2 pozostałe utracone.
Radość przeplata strach... mieszkam zagranica i u mnie nikt bety nie robi ani nie proponuje progesteronu.
Ze względu na wysokie ryzyko skierowali mnie uwaga - na badanie moczu do kliniki położniczej.
Bogu dzięki lecę na 2 dni do Pl na normalna wizytę.
Migrena mnie dzis nokautuje i mecze się bez leków.
Wg aplikacji bbf termin 12.06.18
Czy któraś z Was ma podobnie? Czy byłyście już na jakiś wizyta h ze skanem i czy coś już było widać ?
PozdrawiamEva
[/url]
Aniolek 05.03.15 [*]
Aniolek 15.10.15 [*]
Aniołek 23.10.17 [*] -
Cześć dziewczyny
dołączam do Was