Odpowiedz
Forum > Męskie sprawy > Badanie nasienia
Zarejestruj się - śledzenie płodności zwiększa szanse na ciążę
Oceń ten wątek:
AUTOR
WIADOMOŚĆ

malenka
Koleżanka
Postów: 50
26

Wysłany: 13 lipca 2012, 12:01
Cytuj | (2) | Zgłoś
Dziewczyny mój mąż dostał skierowanie na badanie niasienia, czy musimy o czymś wiedzieć, hmm jakoś sie do tego przygotować? O nic nie spytałam, bo pełno ludzi wokół stało i głupio się czułam...Czekam na rady.

mycha28, Angie 31 lubią tę wiadomość


Yvonne
Znajoma
Postów: 25
22

Wysłany: 13 lipca 2012, 15:56
Cytuj | (0) | Zgłoś
My obecnie jestesmy w temacie. Jedeyne o czym należy pamietac to wstrzemięźliwość seksualna na 3 do 5 dni przed badaniem. W tym czasie nie nalezy też pić alkoholu i brac żadnych leków. Przed samym badaniem mężczyzna powienien zachowac szczególną higienę osobistą. I to tyle. Samym badaniem nie ma się co strsować, wszystko odbywa się w bardzo kameralny i profesjonalny sposób. :)


Anette
Autorytet
Postów: 1629
790

Wysłany: 18 lipca 2012, 21:50
Cytuj | (0) | Zgłoś
Hej dziewczyny! Dostalam dzis wyniki z badania nasienia mojego F. Az sie przerazilam :( Liczba plemnikow w 22 mln a norma jest >39 mln. Tak sie zastanawiam, bo zalecenie bylo 3-5 dni wstrzemiezliwosc a mysmy tak spontanicznie 2 noce przed calkiem o tym zapomnieli. Czy to moglo miec wplyw na ten wynik ? Reszta jest ok.

Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
Staramy sie o kolejnego...

KANCIALUPKA
Autorytet
Postów: 569
213

Wysłany: 18 lipca 2012, 22:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Anette ja lekarzem nie jestem ale wydaje mi się, że wasze przytulanko jak najbardziej wpłynął na wynik gdyż plemniki nie zdążyły dojrzeć do badania.

relg3e5eu7qme10h.png

Anette
Autorytet
Postów: 1629
790

Wysłany: 18 lipca 2012, 23:02
Cytuj | (1) | Zgłoś
Dziekuja Kancialupka za odpowiedz. Szperalam troche w necie i tez cos takiego znalazlam. W sumie i tak na wynikach pisze ze badanie nalezy powtorzyc. Teraz bede tego pilnowac :)

Grepade lubi tę wiadomość

Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
Staramy sie o kolejnego...

KANCIALUPKA
Autorytet
Postów: 569
213

Wysłany: 18 lipca 2012, 23:10
Cytuj | (0) | Zgłoś
U nas też przytulanko spontaniczne było, tyle że dzień przed badaniem toteż musiałam zadzwonić i odwołać ; )

relg3e5eu7qme10h.png

Anette
Autorytet
Postów: 1629
790

Wysłany: 18 lipca 2012, 23:13
Cytuj | (0) | Zgłoś
:-) A ja mojego wyslalam....a dopiero dzis o tym pomyslalam jak zobaczylam wyniki.

Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
Staramy sie o kolejnego...

KANCIALUPKA
Autorytet
Postów: 569
213

Wysłany: 18 lipca 2012, 23:29
Cytuj | (0) | Zgłoś
Głowa do góry Anette taki wynik jest pewnie przez przytulanko, także się nie martw i powtórzcie za jakiś czas testy, tym razem bez przytulanek 5 dni ; )

relg3e5eu7qme10h.png

Anette
Autorytet
Postów: 1629
790

Wysłany: 19 lipca 2012, 10:37
Cytuj | (1) | Zgłoś
Poczekam teraz na moja owulacje :) pozniej zrobimy przerwe i kolejne badanie.

celia lubi tę wiadomość

Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
Staramy sie o kolejnego...

Yvonne
Znajoma
Postów: 25
22

Wysłany: 20 lipca 2012, 20:38
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wszystko się zgadza, skrócony czas wstrzemięźliwości przede3 wszystkim wpływa na ilość, za to nie ma wpływu na pozostałe parametry. A możesz tu wkleić resztę wyników?


Anette
Autorytet
Postów: 1629
790

Wysłany: 20 lipca 2012, 21:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dokumenty z wynikami sa po niemiecku, bo mieszkamy w Hamburgu. Widzialam w necie jak wygladaja polskie dokumenty i wydaje mi sie ze mniej skompliokowanie. Tlumaczenie calosci mi troche zajmie...

Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
Staramy sie o kolejnego...

Yvonne
Znajoma
Postów: 25
22

Wysłany: 21 lipca 2012, 14:41
Cytuj | (0) | Zgłoś
Aaach rozumiem... Zwróć jeszcze uwagę na ruchliwość, zywotność i morfologię, to też dość istotne... Przy założeniu, że zaszaleliście przed badaniem nie ma sie chyba czym za bardzo przejmować. Najlepiej zastosować się do zaleceń i powtórzyć badanie ;)


[konto usunięte]

Wysłany: 17 sierpnia 2012, 19:06
Cytuj | (1) | Zgłoś
Proponowała bym od razu do ogólnego badania zrobić też posiew nasienia żeby zobaczyć czy są jakieś bakterie w nasieniu które uniemożliwiają zajście w ciąże ... takie badania kosztuje ok 30 zł a dużo można się dowiedzieć .... myśmy robili ogólne badanie i wyszlo wszystko ok lekarz kazał zrobić jeszcze posiew i okazało się jednak że jest bakteria w nasieniu ale na szczęście już wyleczona :)

Fedra lubi tę wiadomość


Yvonne
Znajoma
Postów: 25
22

Wysłany: 20 sierpnia 2012, 17:20
Cytuj | (0) | Zgłoś
Staraczka, a w momencie gdy wystepują jakies bakterie to parametry nasienia będa słabsze czy normalne?
My robiliśmy dwa razy rozszerzone, w pierwszym morfologia 0%, w drugim 14...
Czy uważasz, ze warto byłoby do tego zrobić jeszcze posiew???


[konto usunięte]

Wysłany: 20 sierpnia 2012, 17:26
Cytuj | (0) | Zgłoś
Wiesz co u nas wyszło w ogólnym badaniu wszystko ok i lekarz tak myślał myślał i mówił robimy posiew bo coś jest nie tak że tyle ciąży nie ma i wyszło szydło z worka :P generalnie od lutego jest czyste ale ciąży jak nie było tak nie ma .... czy zrobić posiew ? wiesz choćby nawet sami dla siebie żeby sprawdzić to warto to nie są duże koszta a może coś pokazać albo i nie :)


milola86
Autorytet
Postów: 1153
1106

Wysłany: 31 sierpnia 2012, 23:16
Cytuj | (0) | Zgłoś
Dziewczyny, chciałabym poznać waszą opinię na taki problem...otóż mój mąż postanowił schudnąć, bo faktycznie miał nadwagę, udało mu sie zrzucić 15 kg, ale zaobserwowałam,że teraz jak się kochamy to jego nasienie jest lepkie i gęste, takie jakie być powinno, ale przy kolejnych stosunkach, w następnych dniach jest wodniste i mało lepkie...nie wiem co to może oznaczac??? moze mała zawartość plemników??? mam owulacje najprawdopodobniej w kazdym cyklu(testy), biore leki i nic nie wychodzi....może szukam dziury w całym??

atdcvcqgb9ua249c.png
3i49df9h2ksxxkie.png

Bóg mówi prosto o krzywych liniach naszego życia...
Adaś Ewa Róża i Piotr-moje maleńkie aniołki

[konto usunięte]

Wysłany: 5 września 2012, 15:44
Cytuj | (1) | Zgłoś
milola86 to że w jednym dniu nasienie jest gęste a w dniach kolejnych już nie powodem tego może być czeste współżycie. Gdybyście teraz przez kilka dni się wstrzymali to podejrzewam że znów byłoby gęste. U mojego m to samo jest. Natomiast jeżeli chodzi o testy owulacyjne to one tak w 100% nie dają gwarancji że jest owulacja. Wskazują jedynie rosnący progesteron. Mnie moja gin skierowała teraz na monitoring. Co 2 dni chodzę do niej na USG i sprawdza czy pęcherzyk rośnie. Powodzenia w staraniach. Trzymam mocno kciuki ;)

Fedra lubi tę wiadomość


Fedra
Autorytet
Postów: 9361
19561

Wysłany: 30 października 2012, 14:54
Cytuj | (0) | Zgłoś
Yvonne napisała:
Staraczka, a w momencie gdy wystepują jakies bakterie to parametry nasienia będa słabsze czy normalne?
My robiliśmy dwa razy rozszerzone, w pierwszym morfologia 0%, w drugim 14...
Czy uważasz, ze warto byłoby do tego zrobić jeszcze posiew???

to ja tak od siebie:)
tak bakterie w nasieniu mają olbrzymi wpływ na wyniki (są po prostu słabsze) jeśli u Was tak podskoczyło możliwe że przez przypadek Twój M. pozbył się jakiegoś paskudztwa :)
Zawsze to powtarzam że oprócz badania nasienia warto zrobić też posiew i u Naszych M. i u Nas:)

17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
2015 Nati <3
2017 Suzi <3

ania_mr
Autorytet
Postów: 904
688

Wysłany: 13 listopada 2012, 09:36
Cytuj | (0) | Zgłoś
Mój mąż w czwartek idzie na badania zobaczymy co to będzie, trzeba być dobrej myśli ;)

relgh371tnvgf6k5.png77d19a1547e45cc4.png

Fedra
Autorytet
Postów: 9361
19561

Wysłany: 14 listopada 2012, 09:42
Cytuj | (0) | Zgłoś
ania_mr napisała:
Mój mąż w czwartek idzie na badania zobaczymy co to będzie, trzeba być dobrej myśli ;)

pamiętaj tylko że nawet jeśli wyjdą słabo lub źle musisz wspierać Męża i najważniejsze jeśli wyjdą źle niech zrobi posiew bakteriologiczny tak jak pisałam wyżej jeśli są bakterie wyniki moga wyjść gorzej i zawsze facet może przyjmowac witaminki na wzmocnienie nie zaszkodzą a zawsze pomogą :) jeśli będziesz miała pytania zawsze możesz napisać na priv albo tu :)

17.04.2013 - 29.06.2013 - 11 tydz <3
2015 Nati <3
2017 Suzi <3


Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)