X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Aniołkowe Mamy [*]
Odpowiedz

Aniołkowe Mamy [*]

Oceń ten wątek:
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 17 marca 2013, 20:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    NIE ZNAM PRZYCZYNY TZN podejrzewam że za pierwszym razem stres dał popalić a za drugim razem niewiem

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 17 marca 2013, 20:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny wczoraj pisałam ze @ przyszła , miałam maluckie krwawienie a dziś śluz kremowy ,podbrzusze pobolewa a piersi troszke bolą , mam nadzieje ze to objawy zbliżającej się @. Niewiem co sie dzieje ? Jest to normalne ??

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • moniaak Autorytet
    Postów: 252 111

    Wysłany: 17 marca 2013, 23:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    możesz mieć plamienie przed @..mój pierwszy okres po był dużo dłuższy niż normalnie i bardziej bolący..ale każda z nas inna więc u Ciebie może być inaczej

  • zozol Autorytet
    Postów: 1380 1236

    Wysłany: 18 marca 2013, 07:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hopeless8 wrote:
    Dzięki dziewczyny, od razu mi lepiej, że tu jestem. I rozumiecie. A musze mieć dużo siły, żeby znależć w sobie wiarę, optymizm i móc wspierać i dzielić radość z moją ciężarną przyjaciółką, a nie rozżalać się na mój temat , w głębi duszy. A jak mam to zmierzyć czy tyle dni wynosi faza lutealna? W ciążę zaszłam szybko, w 2 cyklu starań, kochając się chyba w 12 czy 13 dzień cyklu, licząc od 1 dnia okresu. Przyznam szczerze, że nie jestem w tym biegła, bo jakoś nigdy wcześniej nie zgłębiałam przebiegu cyklu i tych faz, liczenia dni płodnych itp.

    Faza lutealna to faza od 1 dnia po owulacji do @ czyli faza wyższych temperatur. Dzień owulacji najdokładniej określić przez monitoring u ginekologa, ale można również przez codzienne mierzenie temperatury można się też posiłkować testami owulacyjnymi. U mnie dzień owulacji zgadzał się z pomiarem temperatur i testami i pokrywał się z monitoringiem. Dlatego też teraz bazuję właśnie na tej metodzie i na monitoring już nie chodzę. Dlatego Tobie również polecam abyś zaczęła obserwować swój organizm , mierzyła temperaturę, i zaznaczała na wykresie a ovufriend sam wyznaczy Ci prawdopodobny dzień owulacji. Powodzenia.

    qm4p206.png

    Nasz największy skarb
    https://www.maluchy.pl/li-68536.png


  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2013, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    asiank wrote:
    Miriam wrote:
    o masakra kaarolaa co to za lekarz ja teraz postanowiłam wykupić pakiet w medikoverze i chodzić do 2 różnych lekarzy przynajmniej i tak taniej mi to wyjdzie bo za wizytę u mojej gin prywatnie płaciłam 250 zł a za kartę wyjdzie mi 200zł miesięcznie i bez ograniczeń mogę chodzić nawet codziennie a ona też tam przyjmuje ale dopiero teraz się tego dopatrzyłam bo przecież ona ci nie powie, że jest taka możliwość

    Miriam jesteś z Warszawy? Ja mam abonament w medicover ale nie jestem z żadnego ginekologa zadowolona. Chodzę do nich tylko po skierowania a ciąże prowadzę prywatnie. Płacę 100 zł za wizytę a ginekolog rewelacyjny. I to że jestem teraz w 16 tygodniu ciąży to zawdzięczam tylko jej.


    No właśnie myślałam o karcie Medicover ponieważ tam przyjmuję Piotr Czepinski podobno genialny lekarz zreszta ordynator szpitala praskiego tzn ginekologi a przyjmuje Centrum Medicover - Wołoska wiec miała bym blisko i tam rowniez przyjmuje moja ginekolog ktora prowadziła poprzednia ciąże Barbara Stradomska która kasowała 250zł za wizyte a nic z tego nie wyszło .... mogła chociaż wspomnieć ze przyjmuje w medikoverze ehhh ale cóż jeszcze myślę co zrobić



    asiank do jakiego lekarza ty chodzisz ?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2013, 09:26

  • marzycielka29 Autorytet
    Postów: 1378 1711

    Wysłany: 18 marca 2013, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny czekam na pierwszą @ po zabiegu łyzeczkowania to już 40 dni i nic bolą mnie piersi czuję się gruba ,a miesiączki jak nie widać tak nie widać. Czekam do czwartku i wtedy może coś usg wyjaśni.:(

    iv09io4p2pxzv5ij.pnghttps://www.suwaczki.com/tickers/iv09io4p2pxzv5ij.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 marca 2013, 16:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mi sie wydaje, ze to długo. lepiej sprawdzic czy cos sie nie dzieje, ja po zabiegu dostałam @ tak jak zawsze, 28 dni.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2013, 16:07

  • vivien Autorytet
    Postów: 2612 3049

    Wysłany: 18 marca 2013, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    mi sie wydaje, ze to długo. lepiej sprawdzic czy cos sie nie dzieje, ja po zabiegu dostałam @ tak jak zawsze, 28 dni.

    w zaleznosci od tego jakie cykle mialo sie przed poronieniem.
    Ja mialam cykle 28-30 dniowe a po poronieniu okres dostalam po 36-38 dniach.. niektore dziewczyny jeszcze dluzej czekaja
    Wszytsko zalezy od tego jak nasz organizm sie regeneruje..
    Glowa do gory bedzie dobrze ;)

    wniddf9hmtxwu2ql.pngh4zpdqk31pdbs1ui.png
  • Effcia28 Autorytet
    Postów: 3546 7330

    Wysłany: 19 marca 2013, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też mam cykle raczej do 29 dni a po poronieniu @ dostałam 36dc także różnie bywa:)

    frgt5b8.png 546fc3c5c96d17b5.png
  • marzycielka29 Autorytet
    Postów: 1378 1711

    Wysłany: 19 marca 2013, 10:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moje cykle były różne 35-43 dni tak więc sama nie wiem ile można czekać???
    W czwartek idę do gina ciekawe co powie ,dziś rano robiłam betę bo przytulamy się z mężem bez zabezpieczeń i jestem ciekawa czy to przypadkiem nie inna przyczyna opóżnienia @.....

    iv09io4p2pxzv5ij.pnghttps://www.suwaczki.com/tickers/iv09io4p2pxzv5ij.png
  • zozol Autorytet
    Postów: 1380 1236

    Wysłany: 19 marca 2013, 12:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to czekamy na wynik bety :)

    qm4p206.png

    Nasz największy skarb
    https://www.maluchy.pl/li-68536.png


  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 19 marca 2013, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam Was kochane
    Tak więc dziś przyszła @(po 36 dniach od zabiegu) z taaką siłą i taaakim bólem...eh od dzis zaczynam odliczanie 3 cykli;)

    A wczoraj miałam jeden z smutniejszych dni... jakoś tak popłakałam sobie za moimi kruszynkami... ( czasem tak mam ) ale dzis mimo bólu przez okres to jest lepiej niz wczoraj;)

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • blueberry Autorytet
    Postów: 2197 3256

    Wysłany: 19 marca 2013, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też miewam takie dni i dziś jest jakoś smutno i zbiera mi się na płacz. W takie dni jak ten ciągle myślę o tym, że nigdy mi się nie uda :(

    zfxga33.png
  • moniaak Autorytet
    Postów: 252 111

    Wysłany: 19 marca 2013, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    eh..chyba kazda z nas miewa takie dni:(moje 3 cykle po byly calkiem normalne..wszystko w porzadku..od4go cyklu postanowilismy dzialac na nowo..i chyba juz drugi cykl z rzedu mam bez owulacji..eh juz nie wiem sama co myslec:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2013, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    też dopadają mnie takie dni jest wszystko ok a tu nagle milion łez wszystko wraca . . . Ale co się dziwić strata dziecka jest według mnie najgorszą stratą jaka może być...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2013, 15:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja poronilam dosc dawno i dalej placze co jakis czas, ale chyba dlatego, ze nie moge zajsc w ciaze po tak dlugim czasie. wystarczy ze dowiem sie, ze jakas moja znajoma lub sasiadka zaszła to mi az serce sciska z zalu:(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 19 marca 2013, 15:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ja poroniłam nie dawno ale jak dowiedziałam się wczoraj że koleżanka jest w ciąży ucieszyłam się na początku później zazdrość żal dziwne uczucie... Chęć posiadania dziecka dziś jest większa niż przed ciążą a najlepiej już teraz natychmiast wiem że to nie jest dobry pomysł ale mam takie ciśnienie że nie wiem dobrze że mąż mnie strofuję bo ja już z chęcią zaczęła bym się starać a to nie jest raczej mądry pomysł

  • juicca Autorytet
    Postów: 2289 2480

    Wysłany: 19 marca 2013, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie w pracy 3 koleżanki w ciązy a jedna zaszła prawie w tym samym czasie co ja... jak ja poroniłam a u nich wydaje sie ze wszystko do przodu idzie to jest mi smuutno , no ale z drugiej strony ciesze sie ze ich to nie spotkało i ze jest ok.Moja Dominisia miałaby już 6 mcy ,każdego dnia sie do niej modlę (*)

    Dominika 11.04 2012(18tyg) Aniołek 11.02 2013(7tyg)


    3jvz3e5ek8iil2ca.png

    https://www.suwaczki.com/tickers/3jvz3e5ek8iil2ca.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2013, 08:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane a ja byłam w ciąży pozamacicznej. Miałam o tyle szczęścia w tym ogromnym nieszczęściu, że mój aniołek zadomowił się na jajniku, dzięki temu uniknęłam wycięcia jajowodu :( Zastanawiam się ciągle czy to była Hania czy Filipek :(

    Miriam lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 marca 2013, 10:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez sie nad tym czasami zastanawiam, wiem ze nigdy sie nie dowiem. dla mnie to jest po prostu Aniolek:)

    Miriam lubi tę wiadomość

‹‹ 18 19 20 21 22 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Pierwsze objawy ciąży - po czym poznać, że możesz być w ciąży

Starając się zajść w ciążę, często nie potrafimy przestać interpretować każdego, nawet najmniejszego ukłucia w jajniku i nie traktować go jako potencjalnego objawu ciąży. Które z objawów mogą faktycznie coś znaczyć i z czym możemy je pomylić? Które z objawów ciążowych na wczesnym etapie ciąży są po prostu rzadko spotykane? Zapoznaj się z listą pierwszych objawów ciążowych!

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ