X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Czekam na Ciebie👶 kontynuacja wątku " Zaczynamy znowu starania"
Odpowiedz

Czekam na Ciebie👶 kontynuacja wątku " Zaczynamy znowu starania"

Oceń ten wątek:
  • Gela093 Autorytet
    Postów: 953 933

    Wysłany: 6 października 2021, 22:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zula mam nadzieję,że wszystko będzie dobrze z Adasiem, nie znam się na naczyniakach, więc ciężko mi coś powiedzieć😔

    Lady Dior, w dzisiejszych czasach wiele kobiet dopiero pierwszy raz zachodzi w ciaze po 40, jeżeli to jest jedyny powód a jest chęć na 3 to trzeba spełniać marzenia🤗🤗

    Zula36, Lady_Dior lubią tę wiadomość

    Starania od 10.2019
    Nl🇳🇱
    14.02 ⏸😍
    15.03❤
    16.04💔 usg 13 tc serduszko przestało bic 11+5 (poronienie zatrzymane)
    Starania od nowa 13.06
    04.02.21⏸ maly cud❤
    18.10.21 przyjście na świat Laury👶
    10.06.23 przyjście na świat Lilianny👶

    Laura
    Twoje małe stopy zrobiły największy odcisk w naszych sercach 💕

    age.png

    Lilianna
    "Czasem najmniejsze rzeczy zajmują najwięcej miejsca w naszych sercach"

    age.png
  • Natka95 Autorytet
    Postów: 2392 3592

    Wysłany: 6 października 2021, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ufff nadrobiłam !

    Dawno się nie oddzywałam, Malinko, Breath_less gratulacje!!

    Zula, dzięki za cynk o wątku 🥰 bardzo współczuję sytuacji ze szpitalem.

    Gela, możesz dopisać - waga 3540; 60 cm