Letnia promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend, w niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
Forum Poronienie pochówek płodu :-( :-( :-(
Odpowiedz

pochówek płodu :-( :-( :-(

Oceń ten wątek:
  • kiara12006 Koleżanka
    Postów: 155 15

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 15:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam dziewczyny prawdopodobnie w przyszłym tygodniu będę miec czyszczenie ciąża zatrzymała się na etapie 6 tyg czy któraś wie co robić dalej czy płód mozna normalnie pochować czy zajmuje się tym szpital. Moze któraś chowala swojego aniołka w takim okresie proszę o poradę

    Kiara12006
  • iga28 Koleżanka
    Postów: 32 9

    Wysłany: 7 czerwca 2015, 17:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Naprawdę chcesz przez to przechodzić, ja po zabiegu chciałam być jak najszybciej w domu i zapomnieć o tym co się stało....

    oar83e3kxq0nve8p.png
    Aniołki - marzec 2015
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5597

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    może sie tym zająć szpital i Ty wtedy nie będziesz musiała o tym mysleć.

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • Tulisia Autorytet
    Postów: 1113 816

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przed zabiegiem byłam pytana jaką decyzję podejmuję w sprawie dzieciątka i miałam 3 opcje do wyboru:
    1. To ja przejmuję to co zostało po zabiegu i ,,organizuję" pogrzeb itd.
    2. Podpisuję deklarację, że szpital ma przesłać martwą ciążę jakimś księżom do grobu dziecka nienarodzonego (czy jakoś tak - teraz ciężko mi sobie przypomnieć jak to się fachowo nazywało)
    3. To szpital przesyła martwą ciążę do zutylizowania (jest spalana).

    Miałam zabieg w 10 tygodniu ciąży i wybrałam ostatnią opcję. Wybór należy do ciebie. Wiem jak ci ciężko i bardzo mi przykro że ciebie też to spotyka. Gdy powiedziałam że wybrałam wariant ostatni, to lekarka powiedziała, że większość kobiet podejmuje taką decyzję. Myślę, że gdy ciąża jest naprawdę wczesna to taka opcja jest chyba najlepsza ale każda kobieta postępuję wg własne woli. Trzymaj się i bądź silna!

    10tc [*] 13.02.15 Nigdy Cię nie zapomnimy.
    relgf71xwciwmza6.png
    ex2btv73rir38s0o.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 13:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś

    Wiadomość wyedytowana przez autora 21 maja 2016, 08:32

  • wiewiórka17 Autorytet
    Postów: 601 428

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez przez to przechodzilam tylko u mnie to juz byl 14 tydzien i moj synek byl juz dosc duzy i zdecydowalam sie normalnie pochowac moje dziecko. bardzo to przezylam i Ciebie ta strata tez napewno bardzo boli. Moj aniolek ma teraz swoje miejsce i mam gdzie isc sie teraz pomodlic a jakbym zdecydowala sie na spalenie potem moglabym miec straszne wyrzuty sumienia.tak jak pisze tylisia decyzja nalezy do Ciebie. trzymaj się

    iv098rib495v7vlg.png

    Gracjanek 14 tc - 27.02.2015 [*]

  • maciejka77 Koleżanka
    Postów: 33 3

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiara strasznie mi przykro.. tez przez to przechodzilam w styczniu. Moj zarodek zatrzymal sie na etapie 6 tygodnia a dowiedzialam sie o tym w 10 tyg a w 11 tyg mialam zabieg oczyszczania. Z mezem podjelismy drcyzje zeby to szpital zajal sie zarodkiem bo to wczesna ciaza. Po zabiegu zle sie czulam psychicznie bo fizycznie cslkiem dobrze. Minal czas rozpaczy i zaczelam myslec o kolejnej ciazy w ktorej jrstem teraz... i tez boje sie okropnie czy nie zakonczy sie tak samo jak poprzednia. Dodam ze mam juz 20miesieczna coreczke.
    Trzymaj sie mocno i mimo wszystko badz dobrej mysli :)

  • kiara12006 Koleżanka
    Postów: 155 15

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 20:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję dziewczyny jutro ide do szpitala w środę zabieg chociaż juz okropnie boli mnie brzuch i niewiem czy się w nocy nie zacznie. A czy dostalyscie akt urodzenia w szpitalu

    Kiara12006
  • kiara12006 Koleżanka
    Postów: 155 15

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 20:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I ile dostaje się zwolnienia po zabiegu

    Kiara12006
  • Mama_Mai Autorytet
    Postów: 1797 1497

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 21:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Akt urodzenia zalatwia sie w USC odpowiednim dla szpitala. Przykro mi ze spotkala cie strata :( przytulam
    A zwolnienia to nie wiem dokladnie, ale chyba maksymalnie 8 tygodni

    Wiadomość wyedytowana przez autora 8 czerwca 2015, 21:08

    Aniołek 6/8 tc [*] 16.11.2013
    Maja zD 40tc [*] 23.10.2014❤❤❤
    Wojtuś 19.11.2015 ❤❤❤
    Zosia 10.08.2017 ❤❤❤
  • wiewiórka17 Autorytet
    Postów: 601 428

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 22:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dostałam 3 tygodnie zwolnienia po szpitalu ale jak się mi kończyło to mój gin. wystawił kolejne L4.zdecydowałas się pochować swoje maleństwo czy jednak nie ?

    iv098rib495v7vlg.png

    Gracjanek 14 tc - 27.02.2015 [*]

  • kehlana_miyu Autorytet
    Postów: 2757 3712

    Wysłany: 8 czerwca 2015, 22:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kiara, jedna ważna informacja - do aktu urodzenia potrzebujesz ze szpitala informacji o płci dziecka, bez tego Ci nie wydadzą! A przy tak wczesnej ciąży ustalenie płci jest możliwe tylko przez badania genetyczne, za które, o ile się orientuję, musisz zapłacić. Musisz też poinformować lekarzy przed zabiegiem, że będziesz potrzebowała zachowania tkanek do takiego badania.

    Przytulam Cię mocno, kochanie, i życzę dużo siły.

    961l9vvj59du8plj.png
    961lk6nlda9uyhvb.png
    5tc [*] 04.2015
    10tc [*] 01.2015
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 06:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam
    Ja strasznie żałowałam że nie pochowałam mojego aniołka -jednak etapów żałoby nie da się ominąć :(
    Po szpitalu dostałam L4 30 dni potem był psychiatra 4 miesiące tyle potrzebowałam aby dojść psychicznie do siebie .
    Przytulam z całego serca .

    Greetta lubi tę wiadomość

  • kiara12006 Koleżanka
    Postów: 155 15

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 06:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy szpital jako płci nie wpisuje przeczucia matki bo tak gdzieś czytalam.Wiewiorko chyba jednak zostawię to szpitalowi słyszałam ze płód nusi byc pochowany w białej trumience nie wyobrażam sobie tego :-(

    Kiara12006
  • kiara12006 Koleżanka
    Postów: 155 15

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 06:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja dziewczyny pocieszam sie tym ze jak to lekarz powiedział mój maluszek byl na tyle nie doskonały ze nie wyksztalcilo sie mu nawt serduszko tłumacze sobie to tym ze poprostu nie byl jeszcze gotowy by sie narodzić i zmienil date narodzin. Mam juz dwóch synów 11 lat i 2 latka i to dla nich musze byc silna i szybko wrócić do normalnego życia :-(

    Kiara12006
  • wiewiórka17 Autorytet
    Postów: 601 428

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 07:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak biała malutka trumienka :( tak jak piszesz musisz być silna i jakoś się z tym pogodzić.mi do tej pory ciężko płacze rozmyślam myślę...dlaczego mnie to spotkało, za jakie grzechy... tym bardziej ze to była moja pierwsza wyczekiwana ciąża

    iv098rib495v7vlg.png

    Gracjanek 14 tc - 27.02.2015 [*]

  • wiewiórka17 Autorytet
    Postów: 601 428

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 07:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie była płeć określona ze chłopczyk.a w 10 tyg tak jak to bywa u ciebie to nie mam pojęcia.my później musieliśmy nadać imię , ksiądz ochrzcil z wody i mój maluszek patrzy na mnie teraz z nieba :(:(

    iv098rib495v7vlg.png

    Gracjanek 14 tc - 27.02.2015 [*]

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5597

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 08:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jeśli nie robi się badań genetycznych to wpisują płeć z przeczucia matki... kiedyś o tym czytałam. Do aktu urodzenia potrzebna jest płeć. Jak będziesz miała akt urodzenia to możesz załatwić sobie 8 tygodni urlopu macierzyńskiego.
    Mnie w ogóle to dokładnie o wszystkim informowali w szpitalu.

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • kiara12006 Koleżanka
    Postów: 155 15

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A czy ktoś mial wypłacone odszkodowanie w tak wczesnej ciąży

    Kiara12006
  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4295 5597

    Wysłany: 9 czerwca 2015, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja miałam ale to 16 tydzień więc nie wiem jak wcześniej.

    AAAle się wkurzyłam!!!!!!! Napisałam maila do Szpitala z pytaniem kiedy organizują wreszcie pogrzeb dzieci nienarodzonych, który miał być na przełomie marca i kwietnia, a baba do mnie dzwoni i mi mówi że pogrzeb odbył się 9 kwietnia! I że ogłoszenie byłoowszem ale tylko dwa dni bo jakieś mendy skarżyły do dyrekcji że takich informacji się nie zamieszcza na stronie o porodach.. kurrrrr..!!! I teraz zrobiło mi się tak mega przykro że nie byłam na pogrzebie że ze złości to chyba pójdę i rozwalę ten szpital.

    Greetta lubi tę wiadomość

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
1 2 3

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)