X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Pomocy! Czy to koniec:(?
Odpowiedz

Pomocy! Czy to koniec:(?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • LiLLi87 Nowa
    Postów: 5 1

    Wysłany: 2 marca 2014, 14:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie. Może będziecie w stanie mi pomóc. Obecnie mieszkam za granicą i jestem w toku załatwiania lekarzy ubezpieczeń itp. ok 04.02.14 powinnam dostać okres, jak się domyślacie nie dostałam. Nie zrobiłam testu bo stwierdziłam że nie jest potrzebny. Postanowiłam pozałatwiać sprawy i udać się do lekarza gdzieś w marcu. Niestety 24.02.14 pojawiła się przez chwilę krew. Następnego dnia wieczorem także razem z bólami podbrzusza. Przeczekałam do rana. Krew raz była raz nie. Zrobiłam test (moczy nie był z krwi) wyszedł pozytywnie. Zadzwoniłam do polskiego lekarza, który mnie uświadomił że nie mam po co iść, bo w tak wczesnej ciąży oni nic nie zrobią, zalecą tylko leżenie (ok7tyg). nie dostane żadnych tabletek. Przez 3 dni było tak jakbym miała okres z tym że wyleciały 3 skrzepy. 01.03.14 prawie nic nie krwawiłam. Powiedzcie co mam o tym myśleć? Czy mogło byc to poronienie? Czy te skrzepy to mogło być moje serduszko:( Kiedy mogłabym zrobić kolejny test? Jak długo utrzymuje się beta? Do lekarza udam sie najwcześniej za tydzień lub 2. A i tak nie wiem czy na jakieś badania mnie wyślą:( Czytam że niektóre z Was bardzo krwawiły, mdlały itp. Pierwsza ciąża była normalna, raz może tylko plamiłam w 2 trymestrze.

    LiLLi87
  • maja35 Autorytet
    Postów: 1141 921

    Wysłany: 2 marca 2014, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana niestety nie wiem jak to jest poronić, bo moje dzieciaczki zmarły w brzuszku i musiałam je urodzić więc nie wiem jak wygląda poronienie.
    Mogę zapytać w jakim kraju jesteś? Ja jestem w Norwegii i tutaj też nie przyjmują do 12 tyg,bo uważają że to jeszcze nie ciąża i jak ma się utrzymac to sie utrzyma a jak nie to nie.

    yn3dsvl.png