Forum Poronienie Puste jajo płodowe
Odpowiedz

Puste jajo płodowe

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam wszystkie osoby, które tu zajrzą.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:28

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Azande witaj;) szkoda że spotykamy sie w takiej właśnie sytuacji. Takie ciąży biochemiczne zdarzają sie bardzo często wbrew pozorom. Myśle że jeśli jesteś na to gotowa psychicznie to możesz zacząć sie starać od razu w kolejnym cyklu.

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy któraś z Was też tak miała

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:28

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:30

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak też miałam łyżeczkowanie bo u mnie lekarz stwierdził brak akcji serca po 16 tygodniach. Myslę że mąż ma racje i starajcie sie juz po pierwszej @ bo po co czekać? Jeśłi wszystko będzie ok na wizycie kontrolnej to bierzcie sie do pracy. A fakt iz już byłaś w zdrowej ciąży nie ma tu nic do rzeczy bo każda ciąża jest inna a Twoja druga widocznie się nie rozwinęła. Matka natura wie co robi.

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Azande ja mialam puste jajo plodowe, ale to byla moja pierwsza ciaza. Tez mialam zabieg, bo tabletki na mnie nie podzialaly, nawet plamienie sie nie pojawilo. w druga ciaze zaszlam od razu po 1 @. Decyzja nalezy do ciebie, duzo zalezy od psychiki no i od stanu twojej macicy po zabiegu. Zrob kontrolne usg i wtedy podejmij decyzje :* przytulam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:29

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak to moja pierwsza wystarana ciąża. Staraliśmy sie 16 cykli i gdy już tak bardzo się cieszyłam że będę mamą okazało sie że brak akcji serca i tyle z mojej radości.

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:29

  • kierzynka Autorytet
    Postów: 4296 5603

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Azande Mama_Mai urodziła dziecko już martwe w 40 tygodniu niestety

    qdkko7eso4id4zg9.png
    (02.02.2015 - 17t 5d)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kierzynka - miałaś zabieg 2.02? dostałaś pewnie już pierwszej miesiączki po? ile dni czekałaś? i ile dni miałaś plamienia? ja jeszcze plamię

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 17:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    o mój boże, przepraszam za moje pytanie

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Azande tak jak mowi kierzynka moja corka zmarla w moim brzuszku z powodu zespolu downa i wady serduszka. Ale nie zaluje ze od razu po poronieniu staralam sie o dziecko. Teraz tez staram sie juz 3 cykl, po porodzie odczekalam 2 cykle, lekarz nie widzial przeciwwskazan. Moja historia moze i nie konczy sie szczesliwie, ale nie sugeruj sie tym :) czytalam o tylu kobietach ktore szczesliwie donosily ciaze ze i tobie sie uda :) kazdej z nas sie uda predzej czy pozniej :)
    i nic sie nie stalo :) moge normalnie rozmawiac o mojej corce i o jej smierci

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 11 marca 2015, 18:02

    Kikaaa, kasiaa.. lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai - strasznie mi szkoda Ciebie

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:29

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dłużej

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:29

    kasiaa.. lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana o poronieniu wie do tej pory moze lacznie z 10 osob??? O Majce wiedzial kazdy, w koncu ciezko ukrywac sie przez 9 miesiecy ;) mieszkam w malym miasteczku, kazdy w okolicy sie zna, wiec nawet zwykle zakupy byly dla mnie wyzwaniem. Mialam wrazenie ze kazdy sie gapi i gada za plecami. Przez kilka tygodni siedzialam w domu, nie liczac codziennych wizyt na cmentarzu. Teraz juz jest duzo lepiej, chociaz mam gorsze dni. A z ta praca to juz kilka dziewczyn mialo takie przejscia, ze glowa mala. Nie wiem dlaczego pracodawcy sa tak bezduszni, bez zadnej empatii czy wspolczucia. Jak masz mozliwosc to przedluz zwolnienie, odpocznij w domu i staraj sie o swoje szczescie :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeśli teraz Bóg mi da zajść w ciążę,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:28

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie wiem dlaczego Maja miala zespol, zaden lekarz nie jest w stanie tego powiedziec. Nikt nigdy nie zasugerowal ze poronienie moglo miec na to wplyw. Poprostu w pewnym momencie komorki sie zle podzielily. Mielismy z mezem badania genetyczne, ani ja ani on nie jestesmy nosicielami, nasze geny sa takie, jakie byc powinny. Prawdopodobienstwo, ze nasze przyszle dziecko bedzie chore jest znikome, tak samo martwy porod. Dlatego sie nie poddaje, chce byc mama i nia zostane. Pozytywne myslenie przyciaga do nas pozytywne zdarzenia :) i tego sie trzymam

    Mimbla, kasiaa.. lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mama_Mai na pewno tak będzie,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 marca 2015, 09:28

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 11 marca 2015, 18:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Fajnie by bylo tak razem w ciazy ;) zapraszam cie na nasz magiczny watek poczatkujace wracaja do staran od nowego roku :) sa tam swietne dziewczyny no i od poczatku roku juz kilka jest w ciazy :)

    kierzynka lubi tę wiadomość

1 2
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Histeroskopia skuteczna metoda diagnostyki i leczenia niepłodności

Histeroskopia to metoda, która pozwala wykryć i wyleczyć niektóre przyczyny niepłodności: polipy macicy, zrosty, mięśniaki. Histeroskopia diagnostyczna czy histeroskopia zabiegowa - kiedy warto zdecydować się na zabieg?  Jak wygląda histeroskopia? W którym momencie cyklu wykonuje się zabieg? Jakie mogą być skutki uboczne? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Test owulacyjny. Jak działają testy owulacyjne i czy są skuteczne?

Testy owulacyjne są jednym z najprostszych narzędzi do samodzielnego wykrywania dni płodnych i zbliżającej się owulacji. Przeczytaj jak działają testy owulacyjne, jak je prawidłowo wykonać, ile kosztują i czy można im zaufać w 100%. Podpowiemy Ci również jak skutecznie zwiększyć działanie testów owulacyjnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego