Forum Poronienie Sinobrocha i latające plemniki :D
Odpowiedz

Sinobrocha i latające plemniki :D

Oceń ten wątek:
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 6 listopada 2017, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justys ja tez nie robilam bet..krechy ciemnialy i to mi wystarczylo


    Dzieki dziewczyny za kciuki..jutro na obchodzie dowiem sie co i jak...czy beda trzymac leczyc...czy do domu..poki co po zwiekszonej dawce lekow cisnienie 135/80 juz dawno takiego nie mialam...

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 6 listopada 2017, 20:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik trzymajcie sie tam <3 Daj koniecznie znać co bedzie z Wami dalej!

    p19uskjoxacp4928.png
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 6 listopada 2017, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jejku dziewczyny jak dobrze że jesteście, dobrze wiedzieć że ktoś dobrze myśli i życzy... ja to nawet w tym amoku mężowi nie powiedziałam hehe:)boje się że to tylko sen, ze zaraz się obudze zalana łzami. Plan działania, biorę garść wit w tym acard (odstawiłam bromergon) i do ginki jadę w środę ona mi o tych zastrzykach wspominała zobaczymy co teraz powie. W kościele na adoracji modliłam się za to nowe życie, mam nadzieje że Bóg wysłucha...

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 6 listopada 2017, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik jejku napewno będzie wszystko dobrze, już 28 tydzień leci :)

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 7 listopada 2017, 07:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justys musi byc wszystko u Was dobrze...


    Juz 28 a dla poloznych tutaj dopiero 28 tc heheh wczesnA ciaza dla nich..no nic poki co pobrali rano przed 6...kilka probowek krwi do tego mocz...

    Po obchodzie dowiem sie co dalej...

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Jacqueline Autorytet
    Postów: 5448 4177

    Wysłany: 7 listopada 2017, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justya - kiedy zamierzasz zakomunikować tą wiadomość drugiej połówce? :D Masz jakiś sposób obmyślony specjalny może? Choć u nas w sumie to zawsze było ot tak, bez szczególnych ceremonii ;)

    Basik - jak ma się jakieś problemy, to zazwyczaj zawsze wyznacza się sobie jakieś małe etapy, kroczki, że najpierw serduszko, potem oby do połówkowych, granica przeżywalności, potem ten 28/30tc itd. Choć to skrajny wcześniak by był, ale jak było te 28tc skończone, jakoś mi się nieco lżej zrobiło, zwłaszcza, że już długo męczyły mnie skurcze. A po 30tc jakoś odetchnęłam, dzieciaczki po 30tc po początkowych problemach zazwyczaj nie mają większych problemów zdrowotnych później. Trzymam kciuki żeby ciśnienie nie szalało, za każdy kolejny dzień i tydzień Jasia w brzuszku u Ciebie :D

    12.12.2017 - jestem :D Izabela, 55cm i 4450g :)
    Córcia Aleksandra 02.2011 - 57cm i 4250g :)
    Aniołek 10 tc (*) 03.08.2015
    Aniołek 9tc (*) 03.03.2016
    Aniołek 5tc (*) 06.05.2016
    Aniołek 10 tc (*) 15.07.2016
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 7 listopada 2017, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to byc moze wyjde do konca tyg oprocz acardu dopegytu mam dostawac heparyne..jescze dzis usg..a potem kontrole w szpitalu co dwa trzy tygodnie

    Oby na usg bylo wszystko ok..

    Dzieki jacqu..


    Na usg ok Jasiek wazy 1220G co odpowiadA 28tc

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 listopada 2017, 10:51

    JaKa lubi tę wiadomość

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 7 listopada 2017, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale chłop już z tego Jasia:) napewno wszystko będzie dobrze!:)
    A ja dzisiaj robiłam test
    https://zapodaj.net/3b7bc6286dc13.jpg.html
    ściemniał więc odrazu lżej na serduchu (choć to dopiero 11dpo), jutro lekarz ciekawe czy cokolwiek chociaż zobaczy, pewnie nie.Jak na złość młoda chora:(

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 listopada 2017, 13:38

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 7 listopada 2017, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Basik wszystko bedzie najlepiej :) Kurcze, ale faktycznie ten czas szybko zlecial...

    Justyna no krecha ciemnieje jak nic! Teraz prosze jak najmniej nerwow! Hmm jeszcze na usg moze byc troszke za wczesnie zeby cos zobaczyc (chociaz nigdy nic nie wiadomo...:) ), no ale moze dostaniesz jakis arsenal zabezpieczajacy... Czekam na relacje! :)

    p19uskjoxacp4928.png
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 7 listopada 2017, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anusia miałam umówioną wizytę co do wyników badań akurat tak wyszło ale w sumie i dobrze bo może da jakieś zalecenia. A co u Ciebie??

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 listopada 2017, 14:35

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 7 listopada 2017, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anusia no leci..szybko..ale juz i tak bym chciala byc na koncowce..

    Justys no krecha ciemnieje super..a co do lekarza ja tez mialam wizyte pierwsza jakos zaraz po terminie @ ale nie mialam usg przynajmniej pobral cytologie..dal skierowaniA na badania..moze twoj cos akurat zaleci moze jakies leki..albo dodatkowe badania.

    Trzymam kciuki.

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • Asia87 Autorytet
    Postów: 1911 1260

    Wysłany: 7 listopada 2017, 15:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justyna gratulacje i kciuki!!

    Basik współczuje pobytu w szpitalu :/ ja to mam za niskie ciśnienie :/

    Byłam dziś na połówkowym i tak mi sie słabo zrobiło, prawie zemdlałam, no i potem wyszły spadki tętna u jednej z dziewczyn :( mam nadzieje,że to tylko przeze mnie, ale dostaliśmy nakaz zrobienia echa.

    Synuś, największe szczęście :*
    Córcie ur. 28.02.18r.
    04.2016 [*] 10tc 09,11.2016 cb

  • anusia24 Autorytet
    Postów: 875 544

    Wysłany: 7 listopada 2017, 17:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeeejku Asiu! Oszczedzaj sie jak najwiecej! Na pewno wszystko bedzie dobrze i to tylko chwilowe <3

    Justyna aaa u mnie to w sumie zalezy od dnia :P Nie no ogolnie mam straaasznie duzo latania po szpitalach, lekarzach, labolatoriach- masakra... W planach jak narazie jest immunolog, genetyk, urolog, gastroenterolog, stomatolog i histeroskopia, co dalej- sie okaze... Poza tym studiuje sobie powoli tak jak i Ty :) Jesli chodzi o psychike to bywa roznie... No ale jakos sie trzymam, wyjscia nie ma...

    Ooj Basik nie dziwie Ci sie, dopiero jak juz dziecko bedzie w ramionach to sie odetchnie...

    p19uskjoxacp4928.png
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 7 listopada 2017, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Justya pięknie ciemnieje!

    Basik fajnie ze masz klocka :) i dobrze że za kilka dni wrócisz do swoich :)

    Asiu najadlas się strachu ale w sumie dobrze ze się to stało podczas wizyty. Zrobią echo i będziesz spokojniejsza.

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 7 listopada 2017, 19:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuje kochane :*
    Asiu Hope ma racje dobrze że się to stało podczas wizyty, napewno wszystko będzie dobrze!

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 8 listopada 2017, 07:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paczcie jaki mam piękny nick :)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 8 listopada 2017, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej sloneczka

    Jestem szczesliwa bo dzis wracam do domu..

    Mam sie tylko kloc clexane i zwiekszyc dawke dopegytu..

    Asiu ja tez po polowkowym mialam echo robione..wszystko bedzie dobrze..

    Hope a czemus debiutantka hehe usunelas konto?

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
  • _Hope_ Autorytet
    Postów: 3381 4989

    Wysłany: 8 listopada 2017, 09:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie :) zmieniłam nick i odlicza mi posty od nowa ;)

    Córka kwiecień 2015 <3 <3 <3
    4 Aniołki <3
    tb73upjyd8dymf6b.png
    "You know that place between sleep and awake, that place where you still remember dreaming? That’s where I’ll always love you. That’s where I’ll be waiting."
  • Justya85 Autorytet
    Postów: 714 401

    Wysłany: 8 listopada 2017, 09:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hope teraz lepiej kazdy Ci I tak skracal hehe:)

    Basik83 lubi tę wiadomość

    Panie Boże chroń tą małą istotkę i pozwól nam ją kochać...synuś!
    9ewnskjogh9me2fr.png
    29.11.2017 mamy serduszko!
    Córeńka 5 latka (2013)
    Aniołek [*] hbd10 (w 7 przestało bić serduszko:() (11.05.2017)
    hashimoto, podwyższona prl, homa-r 1,66-dietka
  • Basik83 Autorytet
    Postów: 2715 1108

    Wysłany: 8 listopada 2017, 09:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Haha cos w tym jest z tym skracaniem...

    iv09i09kqbjpvj1e.png
    Madzia 2006❤Zuzia 2008
‹‹ 97 98 99 100 101 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Czy jestem w ciąży? - ciąża urojona a widoczne objawy ciąży

Zdarzyło Ci się usłyszeć coś, co bardzo chciałaś usłyszeć lub czego usłyszeć za wszelką cenę nie chciałaś, mimo panującej wokół ciszy? Czasem nasz mózg płata nam figle. Jeśli bardzo czegoś pragniemy, jesteśmy skłonni dostrzegać przejawy tego pragnienia, mimo ich braku. Wiele kobiet starających się o dziecko, co miesiąc zasatanawia się: "Czy jestem w ciąży?", dostrzega u siebie pierwsze objawy ciąży, po czym po wykonaniu testu ciążowego widzi jedną kreskę. Ciąża urojona czy "urojenie ciążowe" - jak je rozpoznać? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego