Wrześnióweczki to fajnę dupeczki :)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyAgnieszka0812 wrote:Renia może to plamienie to zagnieżdżenie? Idziesz do innego gina?
Dobrze by było, żebyś poszła może na monitoring, bo może masz tak ja,że pierwsze cykle pp bezovu?Ja wiem, że długo bym pewnie nie zaszła, gdyby nie dupek.
Przytulam Cię mocno! Buziak :*
Zrobiłam RTG, wg mnie ta ręka nie zrosła się wcale, ale oczywiście jestem laikiem. Wnioski wysunełam na podstawie zdjęcia na którym wyraźnie widać linię pęknięcia. Pewnie tak musi być...
Na 14.30 mam rozmowę o pracę, tą którą ostatnio przełożyłam. Nie chce mi się ... -
nick nieaktualny
-
Renia7910 wrote:Myślę że dam sobie jeszcze miesiąc i później pójdę, zrobię profil hormonalny i z wynikami się udam. Lekarz u którego byłam po poronieniu mówił żeby się nie spinac i nie latać po lekarzach, dać sobie rok. Łatwo tak mówić, ale co po tym roku? Wolałabym uniknąć stymulacji, zastrzyków itd. Ciężki dzień dzisiaj mam.
Zrobiłam RTG, wg mnie ta ręka nie zrosła się wcale, ale oczywiście jestem laikiem. Wnioski wysunełam na podstawie zdjęcia na którym wyraźnie widać linię pęknięcia. Pewnie tak musi być...
Na 14.30 mam rozmowę o pracę, tą którą ostatnio przełożyłam. Nie chce mi się ...
Teraz najważniejsza ta ręka, ciekawe co Ci lekarz powie.Franio 2008
Wojtuś 2010
Ania 2016
Aniołek 11tc 10.04.15 -
nick nieaktualnymonilia84 wrote:Roxa to opowiadaj co Ci powiedzieli na wizycie ???
Reniu trzymam kciuki za rozmowę, będzie dobrzeAgnieszka0812, Natalii00 lubią tę wiadomość
-
ilonia1984 wrote:Dzien dobry... u mnie lepiej dzis wiec chyba sobie tego na fnz odpuszcze a oto moje takie naturalniejsze foto,jak wszystkie to wsyztskie:)
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/29bf09bfcf8b.jpg http://naforum.zapodaj.net/thumbs/afd722b8c9c5.jpg
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/694c00651d1f.jpg
to robione z tydzien temu moze 2 juz cyc mi wyskakuje ze stanikailonia1984, Agnieszka0812 lubią tę wiadomość
Kochamy Cię maleństwo
13.06.2015
Kochamy i tęsknimy... -