X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Poronienie Zaczynamy znowu starania
Odpowiedz

Zaczynamy znowu starania

Oceń ten wątek:
  • Malina Autorytet
    Postów: 903 944

    Wysłany: 30 października 2021, 00:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewelina26 wrote:
    Malina
    Dzięki że pytasz 🤗
    Ja ciągle próbuje się wyciszyć i zebrać na odwagę żeby zacząć starania od nowa.
    Już niedługo zaczynam nowy cykl i nie wiem co robić 🤷‍♀️🤦‍♀️dziś cały dzień myślę czy na pewno chce zacząć starania od listopada.
    Wogole dziś dopadły mnie złe myśli 😔 .Szczepienia nie pomagają a może nawet pogorszyły sytuację więc może zrezygnować i spróbować tylko na lekach od prof.M

    Ewelinka,
    Ciezko mi coś doradzić, bo również nie znam się na szczepieniach😔 ale wiem na pewno, ze nie powinnaś się poddawać. Rozumiem doskonale Twoje obawy i strach ze znów może pójść cos nie tak😢 ale Kochana walcz o swoje marzenia. Mimo iż droga do nich nie jest łatwa i przysparza wiele cierpień, na jej końcu czeka na Was przeogromne szczęście - uśmiech Waszego dziecka. Wierze, ze w końcu Wam się uda🙏😘

    Ewelina26 lubi tę wiadomość

    age.png
  • aLunia Autorytet
    Postów: 4139 2235

    Wysłany: 30 października 2021, 21:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JJ bardzo sie cieszę i trzymam za Was kciuki ❤

    Ewelina bardzo Ci kibicuję i tak zaglądam czy sa wieści od Ciebie❤

    Ewelina26 lubi tę wiadomość

    3i49df9hy6z4ginm.png

    ex2bdf9h3wcvr2ut.png

    zrz6i09kya2w4ixc.png
    22.12.2016r (11 tydzień-poronienie zatrzymane)
    10 cs- udało się
    Hormony ok, podwyższone tsh- letrox 4x100 i 3x75
  • baljov. Autorytet
    Postów: 757 1038

    Wysłany: 30 października 2021, 22:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    JJ, strasznie się cieszę i mocno wierzę, że tym razem wszystko będzie dobrze 🤗🥰😍💗🍀🍀🍀

    km5svcqguj0gttnw.png
    41 lat
    09.06.2017 Gabrielek 12tc [*]
    V Leiden hetero
    styczeń 2018 - cb