X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Problemy i komplikacje Poronienie I co dalej...
Odpowiedz

Poronienie I co dalej...

Oceń ten wątek:
  • NiecierpliwaOna Autorytet
    Postów: 1849 1175

    Wysłany: 24 kwietnia 2019, 22:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie znam się zupełnie na alergiach,ale myślę,że gdyby była pokarmowa,to powinna w jakiś sposób objawić się przy wprowadzenu alergenu do diety,a skoro nic nowego mu nie dawałaś,to ja szukałabym winnego w drzewach/pyłkach. Kwiecień obwituje we wszelkie fruwające alergeny :)

    Wojtuś 09. 03. 2013
    Kasia 20. 05. 2015
    Kubuś 13. 11. 2016
    Aniołek Bogusia <3 24.01.2018 <3 [*] 10 tc
    Tęczowe Dziewczynki 1k1o - Zosia i Oleńka - 15.01.2019 klz9hdgexq2u0dlm.png
  • Nynka86 Autorytet
    Postów: 430 234

    Wysłany: 25 kwietnia 2019, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tak reaguje na kwitnący rzepak puki to dziadostwo kwitnie (a kwitnie teraz) jestem chora katar oczy ropieją masakra... a z tymi pokarmowym to je często ciężko wyłapać. Zanim zrobiliśmy testy to nie eliminowałam mleka z jej ani mojej diety (kp do 2rż) a zapalenia płuc lekarze zwalali na to że miała wrodzone zapalenie płuc i że była wcześniakiem.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 kwietnia 2019, 08:26

    Pawełek 21.08.2008
    Dominiś 24.03.2010
    Karolinka 11.12.2014
    Aniołek Urszulka 26.06 2018 [*]
    bl9czbmhgswa7kra.png
    Dorotka 08.08.2019
  • Lubieswieczki Autorytet
    Postów: 1600 756

    Wysłany: 25 kwietnia 2019, 23:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś