Forum Starając się - ogólne CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)
Odpowiedz

CZERWCOWE TESTOWANIE ;-)

Oceń ten wątek:
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 10:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Przynajmniej kogoś cieszy negatyw :)
    Ja się bije z myślami...
    W takim przypadku bardzo cieszy taki negatyw :D Siedzialam i się wpatrywałam aby tylko cienia nie zauwazyc hehe ^.^

    Czemu bijesz się z myslami ?

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Natala1906 Ekspertka
    Postów: 409 57

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 10:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    W takim przypadku bardzo cieszy taki negatyw :D Siedzialam i się wpatrywałam aby tylko cienia nie zauwazyc hehe ^.^

    Czemu bijesz się z myslami ?

    Rozumiem :)
    A no, bo dziś powinna być @ i staram się nie testować, bo jak zrobię test wyjdzie biało i za pół godziny dostane okres to będzie mi mega źle... Poczekam jeszcze z dwa dni chyba, ale lipa z tą niepewnością... Dziwi mnie też to, że brzuch mnie nie boli wcale... Nie wiem czy się udało czy będzie @ stulecia :P

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 10:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Rozumiem :)
    A no, bo dziś powinna być @ i staram się nie testować, bo jak zrobię test wyjdzie biało i za pół godziny dostane okres to będzie mi mega źle... Poczekam jeszcze z dwa dni chyba, ale lipa z tą niepewnością... Dziwi mnie też to, że brzuch mnie nie boli wcale... Nie wiem czy się udało czy będzie @ stulecia :P
    Też zawsze tak miałam jak z moim ex sie staralismy... @ sie nie pojawiła a jak zrobiłam test to nagle kilka min pozniej patrze już jest tak jakby nie wiem psychika tak działała ze musiałam zobaczyc ten negatyw aby poleciało :/
    Kiedys nawet 2 tyg mi sie spoznial mimo że testy pokazywaly negatyw to nie chciała @ przyjsc i takie duze opoznienie miałam raz w zyciu nie bedac mimo to w ciazy.

    Natala1906 lubi tę wiadomość

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • pap86 Autorytet
    Postów: 3187 2419

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 10:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiii kazdy lekarz powie- po zabiegu wylyzeczkowania macicy nie wolno seksu do pierwszej @.

    Katiiii lubi tę wiadomość

    Szymonek jest z nami od 11.09 :) 3490gram, 57cm, 10pkt
    f2wl9vvjamwjvsgw.png
  • Natala1906 Ekspertka
    Postów: 409 57

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    Też zawsze tak miałam jak z moim ex sie staralismy... @ sie nie pojawiła a jak zrobiłam test to nagle kilka min pozniej patrze już jest tak jakby nie wiem psychika tak działała ze musiałam zobaczyc ten negatyw aby poleciało :/
    Kiedys nawet 2 tyg mi sie spoznial mimo że testy pokazywaly negatyw to nie chciała @ przyjsc i takie duze opoznienie miałam raz w zyciu nie bedac mimo to w ciazy.

    Poczekam sobie, bo nie chce się znowu denerwować :/
    Ćwiczę silną wolę :D

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • Grzechotka2 Autorytet
    Postów: 712 823

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    iNso87 wrote:
    Grzechotka u Ciebie teraz luty chyba jeszcze?? Czy początek tez marca?:>

    22 lutego wychodzi. Pierworodna jest z 25 marca.

    iNso87 lubi tę wiadomość

    l22nio4pm7glhik4.png
    w57v3e3kpq4472hr.png
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pap86 wrote:
    Katiii kazdy lekarz powie- po zabiegu wylyzeczkowania macicy nie wolno seksu do pierwszej @.
    Dziękuje :) Mi tego nikt nie powiedział dlatego własnie sie tutaj pytam. Osobiscie i tak myslalam ze tak pewnie ale nawet na forach nie moglam znalesc odpowiedzi ;)

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Poczekam sobie, bo nie chce się znowu denerwować :/
    Ćwiczę silną wolę :D
    Hahaha ćwicz ćwicz przyda ci się na zaś bedziesz może się mniej stresowac :D

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Natala1906 Ekspertka
    Postów: 409 57

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    Hahaha ćwicz ćwicz przyda ci się na zaś bedziesz może się mniej stresowac :D

    Wątpię, żebym się mniej stresowała. Teraz się tak stresuje z racji tego, że pierwszy raz od zawsze nie boli mnie brzuch :/

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • Paula83 Autorytet
    Postów: 987 729

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Wątpię, żebym się mniej stresowała. Teraz się tak stresuje z racji tego, że pierwszy raz od zawsze nie boli mnie brzuch :/

    Ćwicz i nie denerwuj się. Wiem że łatwo się mówi, bo ja też jestem posrana, ale się staram. tylko czasem jak coś poczuje to lece do WC sprawdzać czy czasem zołza nie przylazła.

    7 lat starań....
    insulinooporność
    MTHFR - układ heterozygotyczny
    AMH: 0,69 (05.2018)
    SONO HSG -OK !!!!
    31.05.2018 (IUI) - 4tc :(
    24.08.2018 (IUI) - :(
  • Paula83 Autorytet
    Postów: 987 729

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 11:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzechotka2 wrote:
    22 lutego wychodzi. Pierworodna jest z 25 marca.

    ja jestem z 17.02 :) luty to dobry miesiąc :)

    7 lat starań....
    insulinooporność
    MTHFR - układ heterozygotyczny
    AMH: 0,69 (05.2018)
    SONO HSG -OK !!!!
    31.05.2018 (IUI) - 4tc :(
    24.08.2018 (IUI) - :(
  • Marilen Autorytet
    Postów: 768 334

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straciatellaa wrote:
    Dziewczyny to nie tak, że piszecie do siebie. Czasami mi np w przypadki Katiii ciężko cokolwiek napisać. Nie wiem czy bym sobie poradziła z takim bólem psychicznym i fizycznym dlatego wolę stać z boku.

    Marilen pisałaś o plamieniach w 3dpo, tez nie wiem czy ktoś napisał coś. Nigdy nie miałam takich plamień, wydaje mi się że w trakcie i po owu mogą wystąpić.
    Progesteron masz ok? Ponoć jak występują plamienia w trakcie cyklu warto zbadać.

    Progesteron badam regularnie co cykl ( wyniki od 20-35 ng/ml ) ale biorę też duphastonie gwałtownie mi spada próg.
    Pytałam dzisiaj lekarki na wizycie- po owu też mogą być takie plamienia, albo mogą to być implantacyjne od 3 dpo.

    Za to moje endo wypasione jak nigdy 9,5mm

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 czerwca 2018, 12:09

    Straciatellaa lubi tę wiadomość

    7u229jcgzsq578gy.png
  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Wątpię, żebym się mniej stresowała. Teraz się tak stresuje z racji tego, że pierwszy raz od zawsze nie boli mnie brzuch :/
    Widzisz mnie na @ zawsze dretwieje noga prawa chociaz w ciazy też mi dretwieje i nawet jak zaciąze to i tak dretwieje wiec nie daje mi jakos znaku że się udało . Jakoś nie mam nigdy przeczuć że @ nie ma przyjsc dlatego zawsze sie dziwiłam jak nie którzy czuja ze @ nie przyjdzie albo że na owulkę czuja też chociaż nie ukrywam pierwszy raz w zyciu napierniczały mnie jajniki kiedy mialam owulacje co sie udało i zaszłam ... zdziwiłam sie bo nigdy owulacji nie czułam w postaci jakiegoś bólu.
    Ja sobie tak to wszystko analizuję i mogę stwierdzic że ten cykl udany/stracona ciąża była zupełnie inna ... ból jajników ogromny przy owulce zaraz po niej dretwienie prawej nogi miałam i utrzymywało sie do kilku dni po spodziewanej @ a potem nagle cisza zupelna jakby nic się nie stało a przecież wiedziałam już po tescie że się udało hm.. .może to jest jakies wytlumaczenie wszystkiego.

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Straciatellaa Autorytet
    Postów: 2674 2499

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Marilen wrote:
    Progesteron badam regularnie co cykl ( wyniki od 20-35 ng/ml ) ale biorę też duphastonie gwałtownie mi spada próg.
    Pytałam dzisiaj lekarki na wizycie- po owu też mogą być takie plamienia, albo mogą to być implantacyjne od 3 dpo.

    Za to moje endo wypasione jak nigdy 9,5mm
    trzymam kciuki :D


    oar8ikgn5pgt0ug5.png
  • Natala1906 Ekspertka
    Postów: 409 57

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    Widzisz mnie na @ zawsze dretwieje noga prawa chociaz w ciazy też mi dretwieje i nawet jak zaciąze to i tak dretwieje wiec nie daje mi jakos znaku że się udało . Jakoś nie mam nigdy przeczuć że @ nie ma przyjsc dlatego zawsze sie dziwiłam jak nie którzy czuja ze @ nie przyjdzie albo że na owulkę czuja też chociaż nie ukrywam pierwszy raz w zyciu napierniczały mnie jajniki kiedy mialam owulacje co sie udało i zaszłam ... zdziwiłam sie bo nigdy owulacji nie czułam w postaci jakiegoś bólu.
    Ja sobie tak to wszystko analizuję i mogę stwierdzic że ten cykl udany/stracona ciąża była zupełnie inna ... ból jajników ogromny przy owulce zaraz po niej dretwienie prawej nogi miałam i utrzymywało sie do kilku dni po spodziewanej @ a potem nagle cisza zupelna jakby nic się nie stało a przecież wiedziałam już po tescie że się udało hm.. .może to jest jakies wytlumaczenie wszystkiego.


    Ja zawsze właśnie po brzuchu czułam... Ale w tym cyklu jakoś nie wiem... Moja @ chyba została ninja :)

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Ja zawsze właśnie po brzuchu czułam... Ale w tym cyklu jakoś nie wiem... Moja @ chyba została ninja :)
    Ty starasz się o pierwsze dziecko tak dobrze pamietam ?
    To ta ninja niech bedzie blizniakami w takim razie :D

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
  • Natala1906 Ekspertka
    Postów: 409 57

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Katiiii wrote:
    Ty starasz się o pierwsze dziecko tak dobrze pamietam ?
    To ta ninja niech bedzie blizniakami w takim razie :D

    Tak, tak o 1 :)
    Patrząc na linie dziedziczenia to mam na to duże szanse haha :)
    Dziwi mnie to, że od 4 dni odczuwam tylko ból lewego jajnika i przez 2 dni podbrzusze mnie ciągnęło... Prawy jajnik raczej cisza... Brzuch nie boli jak zawsze, ciągle czuję, że mi mokro haha :) Piersi też jakoś nie bolą no i bądź tu mądry człowieku... :/
    No i teraz muszę tylko czekać :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 15 czerwca 2018, 12:46

    Katiiii lubi tę wiadomość

  • Straciatellaa Autorytet
    Postów: 2674 2499

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi tez jakos szczegolnie nic nie jest. Piersi nic a nic (chyba zahartowane bo 2lata karmilam :p ), czasami jajnik zaboli. W nocy nie moglam spac. Czulam jakby mnie cos rozsadzalo od środka. Oby beta urosla ladnie. W poniedzialek i w srode pójdę ;)

    Katiiii lubi tę wiadomość


    oar8ikgn5pgt0ug5.png
  • Natala1906 Ekspertka
    Postów: 409 57

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Straciatellaa wrote:
    Mi tez jakos szczegolnie nic nie jest. Piersi nic a nic (chyba zahartowane bo 2lata karmilam :p ), czasami jajnik zaboli. W nocy nie moglam spac. Czulam jakby mnie cos rozsadzalo od środka. Oby beta urosla ladnie. W poniedzialek i w srode pójdę ;)


    Ja już sama nie wiem co ze sobą robić, z jednej strony poszłabym po test, ale z drugiej się boję i wolę czekać.

  • Katiiii Ekspertka
    Postów: 251 82

    Wysłany: 15 czerwca 2018, 12:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Natala1906 wrote:
    Tak, tak o 1 :)
    Patrząc na linie dziedziczenia to mam na to duże szanse haha :)
    Dziwi mnie to, że od 4 dni odczuwam tylko ból lewego jajnika i przez 2 dni podbrzusze mnie ciągnęło... Prawy jajnik raczej cisza... Brzuch nie boli jak zawsze, ciągle czuję, że mi mokro haha :) Piersi też jakoś nie bolą no i bądź tu mądry człowieku... :/
    No i teraz muszę tylko czekać :)
    U mnie szanse na blizniaki są raczej słabe... w rodzinie moja dalsza ciocia ma blizniaki dwu jajowe wiec raczej odpada u nas bo u męża nie wiem aby ktoś miał blizniaki. Chociaż blizniaki równo ubrane prześlicznie wyglądaja to ja nie wiem czy na blizniaki bym sie pisała majac i tak juz dwójkę maluchów :D

    Tak ta cierpliwosc ,czekanie na rozwój wiem dobija to strasznie ale też na końcu jesli jest niespodzianka to smakuje cudownie :D

    0d6540cdf938387553a1c29e28e3a71f.png
    Synek <3 13.08.2014
    Córeczka <3 27.06.2016
    Aniołek [*] :( 23.05.2018
‹‹ 70 71 72 73 74 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Choroba Hashimoto a ciąża - co musisz wiedzieć?

Hashimoto co to za choroba i jak się objawia? Przede wszystkim charakteryzuje się przewlekłym stanem zapalnym tarczycy (tzw. limfocytowym zapaleniem tarczycy). Jak ją rozpoznać i jak leczyć? Hashimoto a ciąża - jaki wpływ może mieć choroba Hashimoto na płodność kobiet oraz przebieg ciąży?

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwas foliowy podczas starania o dziecko, kwas foliowy w ciąży - dlaczego tak ważny?

Kwas foliowy to witamina z grupy B, o której żadna starająca się o ciążę kobieta, nie powinna zapominać! Kwas foliowy ma ogromny wpływ na rozwój płodu, prawidłowy przebieg ciąży, ale i również płodność kobiety! Dodatkowo przeczytaj dlaczego suplementacja kwasu foliowego zalecana jest czasem również dla mężczyzn.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko, niepłodność? - jak powiedzieć o tym innym?

Często bywa tak, że temat kłopotów z zajściem w ciążę jest owiany tajemnicą. Jak powiedzieć rodzinie i przyjaciołom o Waszych trudnych doświadczeniach związanych z przedłużającymi się staraniami o dziecko? Doświadczony psycholog, który na co dzień pracuje z parami zmagającymi się z niepłodnością - Justyna Kuczmierowska - proponuje napisanie listu. Sprawdź, co powinno znaleźć się w liście do bliskich osób. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego