X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Długoterminowe staraczki !!!
Odpowiedz

Długoterminowe staraczki !!!

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa89_89 wrote:
    Jak są takie możliwości, że mogą zrobić Ci kompleksowo podczas jednego badania to obdzwaniał szpitale i szukaj gdzie się tak Tobą zajmą bo inaczej będziesz się bujać miesiącami z każdym etapem.
    Cienkie endometrium to chyba nie koniec świata bo można popracować nad jego poprawą. Najpierw postaraj się zrobić porządną laparo a endo zostaw na później.
    Głowa do góry :)
    Porusze niebo i ziemie by cos zrobic skoro mozna to naprawic.

    Z innej beczki...ktoras z Was zna sie moze na kadrowych/ ksiegowych sprawach?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 14:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ewa to priv Ci napisze

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 14:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krysia matko! Co oni Ci tam robili?!

    Znowu.ta.kryska, hipisiątko lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jeny Krysiulka małe gówno a jak potrafi ukrzywdzić. Dobrze że masz urlop ale tak czy siak nie fajnie z tym :/ oby wylazło jutro dziadostwo.

    Znowu.ta.kryska, hipisiątko lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 16:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wiem że Ty jajcara jesteś ale żeby Ci się nie paskudziło potem. A co do sąsiadek to niech sobie myślą co chcą, pewno obstawiają między sobą czy to nie oby Rotek uje...ł :D haha

    Znowu.ta.kryska, hipisiątko lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 16:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    :-D haha teraz muszą się zabezpieczyć bo bestia grasuje, jakieś rygle do drzwi, cokolwiek

    Znowu.ta.kryska, hipisiątko lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 17:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja nie mam karty CCC ale w Deichmann też są przeceny teraz.

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 20:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czy 3x1 luteina to nie za duza dawka? Co myslicie? Zacznę w sobote jak nie przyjdzie..

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 lipca 2018, 21:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Janess wrote:
    Nie, to jest dobra dawka. Po IUI miałam taką a spotkalam się z jeszcze większymi dawkami.

    To ok...mam brac 5dni. Tylko raz w zyciu ja bralam daaaawno temu i juz nie pamietam..

    Janess, Znowu.ta.kryska lubią tę wiadomość

  • Cccierpliwa Autorytet
    Postów: 22631 11315

    Wysłany: 6 lipca 2018, 00:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell wrote:
    Dziewczyny mam pytanie zostały mi zlecone badania, tj jak białko s i białko c antykoagulant toczniowy,pc/ PC kardiolipinie i igM,? Ja się nie bardzo na tym znam ...
    Badania maja na celu potwierdzic lub wykluczyc problemy z krzepluwoscia krwi np ryzyko trombofilii ;) dadza odpowiedź czy byc moze powinnas brac acard lub heparyne ;)

    Krysia o ja cie! Tos zaszalala!

    Hipi kciuki za jutro!

    Koniczynka szukaj bo najlepsze wyjscie to laparo z hsg i opcja ewentualnego udroznienia...

    Ja wczoraj wizytowalam i mamy 2300g dzikiej bestii ktora wiecej sie rozpycha i kopie ze az ja czasem z bolu podskocze niz spi...

    hipisiątko, Moa, Janess, KoniczynkaNaSzczęście, Evell lubią tę wiadomość

    Vf81p2.pngvqiep2.png

    Instagram
    @invitro.mama

    Rozpakowane mamusie

    https://walkaorodzicielstwo.blogspot.de
    Starania start -> 2013
    [*] 10tc (2015)
    [*]8tc (2018)
    3xIUI :(
    1 ICSI
    ->23.11 punkcja (24-27.11 hiperstymulacja/hospitalizacja)
    ->27.11 transfer 🐣🐣
    ->14dpt beta 1700
    ->21dpt beta 10275
    ->31dpt biją <3 <3
    -> 39dpt bije <3
    -> 18.08.2018 (40+0) córeczka <3

    -> 25.08.2020 termin w klinice leczenia niepłodności
    -> 25.08 start Cyclo Progynova
    -> 14.09 💉
    -> 25.09 Punkcja
    -> 29.09 Transfer 🐣
    -> 14dpt beta 1700
    -> 23dpt <3
    -> 16.06.2021 (39+5) synek <3


    ⬇️ moja lista wyprawkowa ⬇️
    http://walkaorodzicielstwo.blogspot.com/2018/11/lista-wyprawkowa.html?m=1
  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 8486 7399

    Wysłany: 6 lipca 2018, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No nie znam ale brzmi ciekawie :) Powodzenia Krysia i krótkiego pobytu w naszej służbie zdrowia :)

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

    04.2024 FET 4BA
    12.2023 FET 3BB ❌
    12.2022 FET 4AB 💔 10 tc [*] ♂️ 😔

    01.2022 III IMSI InviMed Wro, długi: 29 komórek/19 MII/12 zapłodnień/2❄️❄️8a, 3bb,4ab,4ba

    25.07.2020 FET 8b: 9dpt bhcg 12, niskie bhcg, krwotoki (krwiaki), niewydolność szyjki 23tc, pessar, hipotrofia - - >ciężki start ale jest na świecie! ♀️💜

    12.19 II IMSI AP Kato, długi protokół: 17 komórek/ 8MII/ 4 zapłodnienia/1❄️8b
    06.2019 IMSI AP Kato, krótki 12 komórek/7 MII/5 zapłodnień/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb 😥 💔
    IUI 03.04.19 :( Invicta Wro

    Ja: AMH ok 3; mix G-B/Hashi, łuszczyca, zrosty, PAI homo, KIR AA, przegroda macicy usunięta, Endometrioza II st. (laparo), lekkie IO, rzs, 3x histero, po cholecystektomii (10.2023). Cd138✔️ NK 6/1 ❌

    Mąż: słabo z ilością, upłynnieniem i ruchliwością, MSOME 0%, FDNA 18%; HBA 86%, 96% uszkodzeń główki, wszystkie parametry do kitu.

    Walka od 2016
  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 8486 7399

    Wysłany: 6 lipca 2018, 11:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja na drutach nie umiem ale jak spędzam teraz coraz więcej czasu po przychodniach to chyba zacznę się uczyć :) :)

    Z psem wszędzie raźniej i bezpieczniej :)

    Znowu.ta.kryska, Janess lubią tę wiadomość

    04.2024 FET 4BA
    12.2023 FET 3BB ❌
    12.2022 FET 4AB 💔 10 tc [*] ♂️ 😔

    01.2022 III IMSI InviMed Wro, długi: 29 komórek/19 MII/12 zapłodnień/2❄️❄️8a, 3bb,4ab,4ba

    25.07.2020 FET 8b: 9dpt bhcg 12, niskie bhcg, krwotoki (krwiaki), niewydolność szyjki 23tc, pessar, hipotrofia - - >ciężki start ale jest na świecie! ♀️💜

    12.19 II IMSI AP Kato, długi protokół: 17 komórek/ 8MII/ 4 zapłodnienia/1❄️8b
    06.2019 IMSI AP Kato, krótki 12 komórek/7 MII/5 zapłodnień/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb 😥 💔
    IUI 03.04.19 :( Invicta Wro

    Ja: AMH ok 3; mix G-B/Hashi, łuszczyca, zrosty, PAI homo, KIR AA, przegroda macicy usunięta, Endometrioza II st. (laparo), lekkie IO, rzs, 3x histero, po cholecystektomii (10.2023). Cd138✔️ NK 6/1 ❌

    Mąż: słabo z ilością, upłynnieniem i ruchliwością, MSOME 0%, FDNA 18%; HBA 86%, 96% uszkodzeń główki, wszystkie parametry do kitu.

    Walka od 2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 12:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć.
    Tak szybko bo ja tez z przychodni pisze.
    Dzwoniłam do szpitala i zrobia mi droznosc przy laparo. Doktor mnie pamieta i uspokajał.
    Pisalam tez do Akademi Medycznej. Ordynator odpisal ze u nich na laparo czeka sie 9miesiecy...nie napisal nic o droznosci..wiec jeszcze raz dopytalam i czekam.
    Pisalam tez do Lublina o dr Z mi napisał ze jak cos wyjdzie nie tak to mam sie kontaktować i on zrobi mi selektywne HSG.

    Evell, Karolina2787, Ewa89_89, Janess, hipisiątko, werni lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 12:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KoniczynkaNaSzczęście wrote:
    Cześć.
    Tak szybko bo ja tez z przychodni pisze.
    Dzwoniłam do szpitala i zrobia mi droznosc przy laparo. Doktor mnie pamieta i uspokajał.
    Pisalam tez do Akademi Medycznej. Ordynator odpisal ze u nich na laparo czeka sie 9miesiecy...nie napisal nic o droznosci..wiec jeszcze raz dopytalam i czekam.
    Pisalam tez do Lublina o dr Z mi napisał ze jak cos wyjdzie nie tak to mam sie kontaktować i on zrobi mi selektywne HSG.

    super,widzisz kochana wszystko się już pomału zaczyna układać,Ciesze się :)

  • Ewa89_89 Autorytet
    Postów: 8486 7399

    Wysłany: 6 lipca 2018, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No to teraz luz w oczekiwaniu i z pewnością wszystko pójdzie dobrze :)

    04.2024 FET 4BA
    12.2023 FET 3BB ❌
    12.2022 FET 4AB 💔 10 tc [*] ♂️ 😔

    01.2022 III IMSI InviMed Wro, długi: 29 komórek/19 MII/12 zapłodnień/2❄️❄️8a, 3bb,4ab,4ba

    25.07.2020 FET 8b: 9dpt bhcg 12, niskie bhcg, krwotoki (krwiaki), niewydolność szyjki 23tc, pessar, hipotrofia - - >ciężki start ale jest na świecie! ♀️💜

    12.19 II IMSI AP Kato, długi protokół: 17 komórek/ 8MII/ 4 zapłodnienia/1❄️8b
    06.2019 IMSI AP Kato, krótki 12 komórek/7 MII/5 zapłodnień/ 1 zarodek 2BB ET :-( cb 😥 💔
    IUI 03.04.19 :( Invicta Wro

    Ja: AMH ok 3; mix G-B/Hashi, łuszczyca, zrosty, PAI homo, KIR AA, przegroda macicy usunięta, Endometrioza II st. (laparo), lekkie IO, rzs, 3x histero, po cholecystektomii (10.2023). Cd138✔️ NK 6/1 ❌

    Mąż: słabo z ilością, upłynnieniem i ruchliwością, MSOME 0%, FDNA 18%; HBA 86%, 96% uszkodzeń główki, wszystkie parametry do kitu.

    Walka od 2016
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hejka laski

    Widzę same dobre wieści :)

    Koniczynka super będziesz miała za jednym zamachem zrobione :)

    Hipi Bardzo się cieszę w końcu coś się dzieje :)

    Krysia bidulko no, coś mówili więcej poza tym że potrzebne szczepienie?

    Janess jak ząb?

    hipisiątko, Znowu.ta.kryska lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 13:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    O cholerka no to współczuję kochana nie dosyć że @ męczy to jeszcze to draństwo. Zawsze masz tak krwawe @? Mam nadzieję że jutro będziesz czuć się lepiej by można było pozbyć się przeszkody.

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 13:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pamiętam że miałam tak w liceum do tego straszliwy ból brzucha. Pierwszy dzień @ przeleżałam w domu bo ruszyć się nie mogłam z bólu aż się zwijałam i mega krwawienie. Na szczęście zmieniło się z czasem i teraz jest spoko. Wcześniej nie umiałam żyć bez przeciwbólowej pierwszego dnia a teraz luzik. Ciekawe od czego to zależy...

    Krysia byle do jutra, a łapka spuchnięta co? Teraz jak rozgrzebały jeszcze :/

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 13:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    To ja teraz powinnam krwawić dopiero :D haha wcześniej nie piłam haha kiedyś to te polopiryny były mega człowiek wziął jedną na noc i tak się wypocił że choróbsko odpuściło a teraz można żreć tego od groma i nie działa. Nie te same leki co kiedyś. Dobrze że ręka spoko oby tylko lepiej :)
    Śmiać mi się trochę che bo jak napisałaś wczoraj o tej drzazdze i temat się rozwinął, mój przychodzi z pracy ze spuchniętym paluchem i mi pokazuje że drzazga siedzi :D co to się dzieje hehe

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 lipca 2018, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi się chyba po stymulacji poprawiły @ bo nie są już tak bardzo skąpe jak były ale też nie krwawe więc takie akurat tylko denerwują mnie długie plamienia po @ ale to już chyba norma

    Znowu.ta.kryska lubi tę wiadomość

‹‹ 420 421 422 423 424 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zapisz się na newsletter:

Zainteresują Cię również:

Naprotechnologia - naturalna metoda podczas starania o dziecko i nie tylko.

Naprotechnologia (Natural Procreatice Technology, w skrócie: NPT lub NaPro) to metoda naturalnego wsparcia prokreacji. Ma wiele zwolenników, jak i całkiem sporo przeciwników, zanim wypowiesz swoją opinię, przeczytaj informacje jakie dla Ciebie zebraliśmy. Przeczytaj, na czym dokładnie polega naprotechnologia, czy jest przeznaczona tylko dla kobiet, czy również wspiera mężczyzn, w jakich przypadkach okazuje się najskuteczniejsza, a w jakich raczej się nie sprawdzi. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Hiperprolaktynemia: nieoczywista przypadłość mająca wpływ na płodność kobiet

Hiperprolaktynemia to stan charakteryzujący się podwyższonym poziomem prolaktyny we krwi. W niniejszym artykule przyjrzymy się hiperprolaktynemii, jej przyczynom, objawom i możliwościom leczenia.  

CZYTAJ WIĘCEJ