X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Emigrować i odłożyć zajście w ciążę?
Odpowiedz

Emigrować i odłożyć zajście w ciążę?

  • AUTOR
    WIADOMOŚĆ
    1 2
Oceń ten wątek:
  • Izik Autorytet
    Postów: 285 173

    Wysłany: 31 lipca 2014, 20:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam was wszystkie. Na ovu jestem od marca. O ciążę staram się od roku zaczeliśmy zaraz po ślubie. Niestety mam ciężkie PCO i sama w ciąże nie zajdę.
    Założyłam nowy wątek ponieważ zastanawiamy się z mężem nad emigracją. Potrzebuję rad i podpowiedzi czy warto a jeśli tak to gdzie.
    Mąż pracuje od 9 lat w tej samej firmie zarabia 3 tys i nie ma szans na podwyżkę, ja jestem nauczycielem i zarabiam prawie 2 tys. wiem może brzmi to imponująco gdybyśmy mieszkali na wsi niestety mieszkamy w warszawie wynajmujemy pokój rachunki karty miejskie ja jeszcze studiuuje ogólnie starcza nam ale na kupno mieszkania nas nie stać;-(. zastanawiam się nad wyjazdem ponieważ wiem że już więcej nasze ręcę nie zarobią, todzina nam nie pomoże.
    Proszę o wypowiedzi osoby z podobnymi dylematami, lub jakieś pomocne rady i spostrzeżenia....

    4.12.2023 II temin 14.08.2024 - zdrowy syn❤️😍;-)

    01.2022 poronienie chybione w 11 tygodniu
    3tygodniowe indukowanie poronienia
    zabieg łyżeczkowania 17.01.2022
    niedoczynność tarczycy
    tyłozgięta, zrotowana macica
    05.2021 poronienie 6tc
    STWIERDZONE CIĘŻKIE PCO;-( amh 22
    17 cykl starań po stymulacji ciąża w 2015
    córka 09.11.2015 cięzki poród indukowany, zagrażająca zamartwica płodu, cc na cito
  • Myszka-Minnie Autorytet
    Postów: 681 223

    Wysłany: 31 lipca 2014, 20:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zagranicę emigruje teraz dużo osob, bo wiadomo w PL wesoło nie jest. A jaki kraj emigracji opstwiacie? Wyjazd za granicę to nie bułka z maslem, a twardy orzech do zgryzienia.

    f2wl9vvj16detq98.png

    w57vlbetiy8u8flo.png
  • Izik Autorytet
    Postów: 285 173