Forum Starając się - ogólne GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)
Odpowiedz

GANG STARACZEK I SZCZESLIWYCH POSIADACZEK ;)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    tzreba dac na luz pojde za twoimi planami Paula i wieczorkiem obale z mezem winiacza:)

    mnie po winie boli głowa :/

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    ooo taaaaaak!!!! to jest myśl :D

    czyli nie chcemy, nie chcemy, nie chcemy .... :P

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    taaaa wineczko dobre :) Jakis film wyluzowac sie :)

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    zaczynasz mówić jak szatynka nie blondynka haha

    Paula90 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paullla a teraz ytak z innej beczki bo tak patrze a nie widzę :P co tam jest w tle za Toba na tym zdjęciu z avatara ? to w zielono - białe paski ... jakby :P

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jagódka :*

  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat84 wrote:
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    zaczynasz mówić jak szatynka nie blondynka haha

    to zaczynamy mi sie juz wcale nie chce:)

    maximka84 lubi tę wiadomość

    MADZIA987
  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    maximka84 wrote:
    Paullla a teraz ytak z innej beczki bo tak patrze a nie widzę :P co tam jest w tle za Toba na tym zdjęciu z avatara ? to w zielono - białe paski ... jakby :P

    Poduszeczki kochanie :) :p

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    skrzat84 wrote:
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    zaczynasz mówić jak szatynka nie blondynka haha

    to zaczynamy mi sie juz wcale nie chce:)

    ahhahahahha dobrze mówi jak sztynka

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    skrzat84 wrote:
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    zaczynasz mówić jak szatynka nie blondynka haha

    to zaczynamy mi sie juz wcale nie chce:)

    wiesz co madziu, mi w sumie tez się już dzidzi nie chce :P
    te pieluchy, nieprzespane nocy, małe , rozwydrzone :P brrrrrrrrrrrrrrrrrrrr....................

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MADZIA987 wrote:
    skrzat84 wrote:
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    zaczynasz mówić jak szatynka nie blondynka haha

    to zaczynamy mi sie juz wcale nie chce:)

    Mnie sie juz tez odechcialo dzidziusia :D

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula90 wrote:
    maximka84 wrote:
    Paullla a teraz ytak z innej beczki bo tak patrze a nie widzę :P co tam jest w tle za Toba na tym zdjęciu z avatara ? to w zielono - białe paski ... jakby :P

    Poduszeczki kochanie :) :p

    faktycznie,
    hahahahahahahahahahaah :D :D :D

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat84 wrote:
    Paula90 wrote:
    moze powinnysmy nie chciec i wtedy wszytskie zajdziemy :D

    zaczynasz mówić jak szatynka nie blondynka haha

    hehe :P

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak wy zmieniacie zdanie ahhah a ja mam wam wierzyć-nie!!!

    Paula90 lubi tę wiadomość

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzieci sa nie fajne ;P Krzyczka, placza budza w nocy :p bleee wrr :D

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    skrzat84 wrote:
    jak wy zmieniacie zdanie ahhah a ja mam wam wierzyć-nie!!!

    no jakos nam się pozmieniały priorytety wiesz :P :D :)

    skrzat84 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula90 wrote:
    dzieci sa nie fajne ;P Krzyczka, placza budza w nocy :p bleee wrr :D

    i po co nam to ...
    :P
    potem same kłopoty z nimi, do 18r.ż. a i jeszcze dłużej :P
    lepiej nie miec zobowiązań :P

    Paula90 lubi tę wiadomość

  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hahahah :D Zmienilysmy zdanie :p A co... :D

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
  • MADZIA987 Przyjaciółka
    Postów: 92 29

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Paula90 wrote:
    dzieci sa nie fajne ;P Krzyczka, placza budza w nocy :p bleee wrr :D

    i pieluchy im tzreba caly czas zmieniac poza tym w ciazy bedziemy grube brzydkie i te okropne rozstepy:)

    Paula90 lubi tę wiadomość

    MADZIA987
  • Paula90 Autorytet
    Postów: 865 273

    Wysłany: 22 marca 2013, 14:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja zamiast dzieci mam dwa szczury i Pawcia :D :P Prawie jak dzieci :) chociaz one nie krzycza w nocy :p i nie pyskuja :P

    http://ovufriend.pl/graph/f218632fa0f752934241608f0b61e3f44b9a3ew1m5orzswd.png
‹‹ 40 41 42 43 44 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Inseminacja (IUI) koszt i wskazania. Jaka jest skuteczność inseminacji?

Inseminacja domaciczna jest zabiegiem mającym na celu, ułatwienie zapłodnienia, poprzez skrócenie drogi, jaką mają do pokonania plemniki do komórki jajowej. Czy warto ją wykonać, jaki jest koszt i przy jakich schorzeniach odnotowuje się najlepsze rezultaty? Przeczytaj również jakie badania należy wykonać przed inseminacją i jak się do niej przygotować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego