Tydzień dla Płodności   

Nie przegap swojej szansy!
Umów się na pierwszą wizytę u lekarza specjalisty za 1zł.
Zapisy tylko do 30.11   
SPRAWDŹ
X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Gdy grudniowa gwiazdka zaświeci na niebie ⭐️w brzuszku już prezent będzie czekać na Ciebie 🤰
Odpowiedz

Gdy grudniowa gwiazdka zaświeci na niebie ⭐️w brzuszku już prezent będzie czekać na Ciebie 🤰

Oceń ten wątek:
  • Ccarolinaa Autorytet

Wysłany: 1 grudnia 2023, 12:37

Cytuj  /     /  Zgłoś
    A przepraszam ktoś jeszcze pytał o moje zabiegi :) bo w poniedziałek mam depilację laserową brody a we wtorek stymulatory tkankowe , depilację laserową odwołałam , mimo że lekarz napisał że nie powinno to mieć wpływu , i na moją logikę ( a jestem z wykształcenia kosmetologiem ) nie powinno sie nic stać mimo że jest to przeciwwskazanie , to jednak gdyby się coś stało będę sobie wypominać że może to moja wina , więc trudno będę wyrywać włoski robić wosk i jakoś przeżyje :) natomiast co do stymulatorów się zastanawiam bo tutaj jednak się mniej obawiam :) ale jeszcze myślę nad tym :)

👩🏻 34l 🧔🏻 36l

🤵‍♂️👰‍♀️21.08.2020

👶 11.2018

Starania o drugie 👶
    od: 04.23

👩 ➡️ Wit d3, kwasy omega-3,, kwas foliowy Naturell, b12 Naturell, , Resweratrol, NAC, Inosytol, wit.C sanprobi IBS, acard75
    🧑 ➡️ wit d3, kwasy omega-3, selen, konezym q10, inozytol, kompleks wit b, cynk, Inosytol, NAC, wit gr.B., wit.C

❌️MTHFR_1298A- hetero
    ❌️PAI-1 4G hetero
    ❌️AMH- 0,711

✅️ MUCHA- negatywna 25.03.24
    ✅️ Morfologia 2% 🧔🏻nasienie ok
    ✅️ Białko wolne s 78,2 %
    ✅️PPJ ANA 1 ujemne
    ✅️Komórki NK 9%
    ✅️Zespół antyfosfolipidowy - ujemny
    ✅️ Trombofilia wrodzona- ujemne
    ✅️Kariotyp - prawidłowy XX XY

08.23- poronienie , puste jajo płodowe 💔
    12.23 cb 💔
    07.24 Aniołek 9+1 ( zatrzymany 6+3) 💔
    09.24 cb💔
  • nick nieaktualny

Wysłany: 1 grudnia 2023, 12:38

Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ccarolinaa wrote: