Forum Starając się - ogólne Grudniowe mamusie 2013 :)
Odpowiedz

Grudniowe mamusie 2013 :)

Oceń ten wątek:
  • Topola Autorytet
    Postów: 775 777

    Wysłany: 27 listopada 2013, 19:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć dziewczyny. Rzadko piszę bo u mnie nic się nie dzieje i nie mam o czy pisać po prostu. Zaczęłam dopiero co nowy cykl i zobaczymy jak będzie. Mam dobre przeczucie, że będzie tym razem owulacja. Ale było by świetnie dostać taki świąteczny prezent.
    http://emoticoner.com/files/emoticons/smileys/pregn-smiley.gif

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 27 listopada 2013, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 dzięki za słowa otuchy ale ja wątpię ze stanie się cud jajnik prawy mnie już zaczyna delikatnie pobolewać z tego była owulka więc dupa no chyba że nie przyjdzie i wtedy sprawdzę teścikiem ale za was zawsze będę trzymać kciukasy moje zielone biedroneczki

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 08:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    GRUDNIOWE TESTERKI :)

    1 - saramago,misiaczk25
    1 - ewelina27
    2 - inga
    3 - Iwka,Dukan23
    3 - oliwia85, Eve
    4 - verynice
    5 - kfeva, Jackie
    6 - Paula55,mycha28,
    6 - ewcia2337196,
    6 - Borgnesse,kada24(1termin)
    6 - Anoolka
    7 - Celia
    8 - kada24
    9 - samira,basiulka
    10 - dodinka,JustynaS
    10 - kierzynka
    11 - anna maria,Mili
    11 - Anutka
    12 - Eweloka84
    13 - AnBe
    15 - Ewelina23,Skuterek
    15 - agatasssss,cleo
    16 - Ania_84
    17 - madzianka
    19 - blue00
    20 - mała_mi,MalutkaEve
    20 - izabelka04
    21 - olka25
    23 - Klif
    24 - Elizkaa,Topola
    24 - MOI,Magdzialenka
    28 - kaarolaa

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • MOI Autorytet
    Postów: 1510 2495

    Wysłany: 28 listopada 2013, 08:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Już w niedzielę pojawią się pierwsze serduszka na naszej liście :D

    Dziewczyny, dlaczego daty się powtarzają? Nie lepiej wypisać wszystkie testerki w jednym wierszu?

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    Moi
    3jvzmg7ysek3gxzk.png
    f2w39jcgjmkmlfy9.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4727 3539

    Wysłany: 28 listopada 2013, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Koniecznie chcę się dopisać:) Zaczynam nowy cykl, więc może jeszcze przed Świętami zdarzy się jakiś cud Wigilijny;) W końcu Święta to czas cudów!

    Saramago, Andzia33 lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 28 listopada 2013, 08:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Laseczki mnie to gdzieś w okolice 26 grudnia trzeba będzie zrzucic :) Powodzenia dla wszystkich grudniowych :)

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 09:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie możecie wykreślić, niestety w tym cyklu nie ma owulacji, nie wiem dlaczego na wykresie się zaznaczyła, ciekawa jestem ile razy miałam złudna nadzieję a owulki nie było.... ;(

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Malinkowe oczekiwanie Autorytet
    Postów: 357 553

    Wysłany: 28 listopada 2013, 09:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bardziej czytelna lista :)

    GRUDNIOWE TESTERKI :)

    1 - saramago, misiaczk25, ewelina27
    2 - inga
    3 - Iwka, Dukan23, oliwia85, Eve
    4 - verynice
    5 - kfeva, Jackie
    6 - Paula55 ,mycha28, ewcia2337196, Borgnesse, kada24(1termin), Anoolka
    7 - Celia
    8 - kada24
    9 - samira, basiulka
    10 - dodinka, JustynaS, kierzynka
    11 - anna maria, Mili, Anutka
    12 - Eweloka84
    13 - AnBe
    15 - Ewelina23, Skuterek, agatasssss, cleo
    16 - Ania_84
    17 - madzianka
    19 - blue00
    20 - mała_mi, MalutkaEve, izabelka04
    21 - olka25
    23 - Klif
    24 - Elizkaa, Topola, MOI, Magdzialenka
    28 - kaarolaa

    Andzia33, samira lubią tę wiadomość

    6344ea07d0.png
    Starania o dziecko od 2011 roku.
    Nasze aniołki:
    30.III.2011 [*]
    4.XII.2013 [*]
    17.IX.2015 [*]
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4727 3539

    Wysłany: 28 listopada 2013, 10:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja, a ja!!

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 28 listopada 2013, 10:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No i ja, spadam na 26 grudnia :)

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • Eweloka84 Autorytet
    Postów: 6019 3763

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam jeszcze cień nadziei, choćmoja tempa pogrywa sobie ze mna @ jedna. Narazie zostaje na 12 grudnia ! nie dam sie tak łatwo

    Andzia33 lubi tę wiadomość

    Córcia Natalka :* :*
    nqtkdf9hwyyfmv3n.png
  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale bedzie dużo serduszek juz sie cieszę:) a u mnie tempka znowu odskoczyla do góry Raz wyżej raz niżej :) objawów narazie żadnych brak ale dopiero w pn powinna przyjść to jeszcze moze mnie zaskoczyć ::)

    Andzia33, ewelina27 lubią tę wiadomość

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    te Twoje zabki sa niezłe :)

  • oliwia85 Autorytet
    Postów: 728 426

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    te Twoje zabki sa niezłe :)
    Mnie juz nudzą bo moge z zamkniętymi oczami przewidzieć moj wykres hehe;) jutro na bank spadnie

    w4sq3e3ky3ds3xdy.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oliwia85 wrote:
    Mnie juz nudzą bo moge z zamkniętymi oczami przewidzieć moj wykres hehe;) jutro na bank spadnie
    a moze miło sie zakonczy i juz nie bedzie skakała :)

    ewelina27 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej laseczki ale dziś ponuro za oknem a wraz z tym przyszły moje złe nastroje:( ból brzucha , pleców wypryski więc pewnie nici z mojego testowanka ;D

  • Andzia33 Autorytet
    Postów: 2018 4108

    Wysłany: 28 listopada 2013, 11:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień Dobry.
    Trzymam za Was kciuki!

    Eweloka84, Inga, Eve, ewelina27 lubią tę wiadomość

    Andzia33
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 28 listopada 2013, 12:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dobra, oficjalnie rozpoczynam nowy cykl, koło 26 grudnia wszystko bedzie juz wiadomo.

    Andzia33 lubi tę wiadomość

  • Saramago Autorytet
    Postów: 2928 4012

    Wysłany: 28 listopada 2013, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaarolaa wrote:
    dobra, oficjalnie rozpoczynam nowy cykl, koło 26 grudnia wszystko bedzie juz wiadomo.

    I znowu razem pchamy ten wózek Kochana, powodzenia :)

    kaarolaa, Andzia33 lubią tę wiadomość

    LUF, Hiperprolaktynemia, Endometrioza III stopnia,
    usunięty jajowód z wodniakiem
    Ciężka oligozoospermia
    ****************************7 lat walki.
    5 zarodków bardzo dobrej jakości.
    Pierwsze ICSI po dwóch latach przerwy.
    1 podana blastka
    Mamy dwie kreski <3
    CUDA się zdarzają :)
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4727 3539

    Wysłany: 28 listopada 2013, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę, że też koło Świąt powinnam mieć pewność, myślę że zrobię teścik w Boże Narodzenie:) taka ładna data, mogłaby być szczęśliwa....

    kierzynka, Saramago, Andzia33 lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
‹‹ 38 39 40 41 42 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Comiesięczne rozczarowanie... Jak radzić sobie z emocjami, gdy kolejny raz pojawia się jedna kreska?

Dla wielu par każdy kolejny miesiąc bez ciąży jest jak utracona szansa. Trudne emocje kłębią się w pierwszych dniach cyklu. Najczęściej jest to żal, smutek, bezsilność, rozczarowanie... Dlaczego kolejny miesiąc się nie udało? Jak sobie radzić z tymi trudnymi emocjami? Podpowiada Psycholog Niepłodności - Anna Wietrzykowska.

CZYTAJ WIĘCEJ

„Nie mogę zajść w ciążę!” – najczęstsze problemy z płodnością u kobiet

Czy zastanawiałaś się kiedy powinnaś zacząć martwić się, jeśli pomimo waszych starań nie możesz zajść w ciążę? Czy lepiej cierpliwie czekać, czy może gdy nadejdą pierwsze obawy, od razu skonsultować się z lekarzem? Przeczytaj jakie są niepokojące objawy, których nie powinnaś ignorować i jakie są potencjalne rozwiązania zwiększające szanse na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

10 ważnych rzeczy dotyczących Twoich piersi, które warto wiedzieć

Piersi - symbol kobiecości, płodności i namiętności. Mężczyźni je uwielbiają, a kobiety często zbyt surowo je oceniają. Przeczytaj jak dbać o piersi, co wynaleźli ostatnio polscy naukowcy, jakie objawy powinny Cię zaniepokoić i w jaki sposób piersi mogą wesprzeć Twoje starania o ciążę.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego