Forum Starając się - ogólne Jajeczkowanie
Odpowiedz

Jajeczkowanie

Oceń ten wątek:
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak to jest?
    Jeśli załóżmy nie dochodzi u mnie do jajeczkowania i w 8 dc mam się stawić na monitoring w celu wyjaśnienia tej zagadki.. to leczenie zacznie się od bieżącego cyklu i nastąpi jajeczkowanie?Czy szansa już przepada na wywołanie i dopiero od następnego cyklu będzie jajeczkowanie wywołane lekami?W skrócie ile trzeba brać wcześniej leki żeby wywołać jajeczkowanie?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sun sun .. jelsi jajeczka w 8 dc juz beda rosły to wywolanie jajecowania czy tez pekniecia jajeczka.. nasteje przez podanie zastrzyku pregnyl lub ovitrelle a to nastepuje po mnitoringu gdy pecherzyk ma min 19 mm :) wiec jesli monitoring zacznie sie 8 dc ( wtedy mozna ocenic czy juz jest pecherzyk dominujacy i jaki duzy jest - u kazdj kobiety jes roznie ja mam zazwyczaj w 12 dc okolo 15mm a owulke miam okolo18dc .. :)

    Wiec jelsi juz w 8 dc bedziesz miala pecherzyk ktor bedzie wykazywal echy dominujacego to lekarz pewnie zaleci dalszy monitoring .. i bedzie sprawdzal co np 2 dni jak rosnie ( statystycznie rosna 1-2mm na dobr)
    Jelsipodejmie decyzje ze trzeba podac zastrzyk to po podaniu zastrzyku w ciagu 36 h dochodzi do pekniecia :) wtedy zazwyczaj daja od 3 dc przez 5 dni :)

    Jels natomiast w 8 dc gin nie stwierdzi ze sa echerzyki .. to zapewne da CLO od nastepnego cyklu na pobudzenie wzrostu pecherzykow :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2014, 19:15

    SunSun, julianna lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yhm yhm kurcze co za wiedza!:-)
    To jadę z dalszymi pytaniami.Bo lekarka mi powiedziała ,że narazie musimy stwierdzić czy w ogóle dochodzi do owulacji.Więc jak to się sprawdza.Trzeba pewnie cały czas przychodzić co dwa dni na ten monitoring i patrzyć czy jest ten pechęrzyk i czy on sam pęka?


    ex2btv738sn49jef.png
  • julianna Autorytet
    Postów: 1569 527

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dokładnie ja tak miałam chodziłam od 2 do 4 razy i on oglądał śrenio od 8-0 dc co tam u mnie rośnie i czy rośnie, i czekał aż do stwierdzenia owulacji, np. mi pęcherzyki rosły małe i pękały, nie dojrzewały do odpowiednich rozmiarów, teraz jestem po 1 stymulacji clo i przeszłam owulacje bez podania leku wszystko samo pękło, w 16 lub 17dc, teraz czekamy czy coś się z tego wykluje ;)
    także nie powiedziane, że cykl stracony, bo może będzie bez leków db owulka, czego życzę z całego serca, rozumiem rozgoryczenie straconym cyklem

    SunSun lubi tę wiadomość

    ex2bhdge429r73l1.pngoar8hqvkvaec5asr.png
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie kurka wodna!Stracony cykl to dla mnie jakaś masakra a jak sobie pomyslę że nie mam jajeczkowania to mnie szlak trafia i nerwy niesamowite mam ,że mój gin nigdy się nic nie dopatrzył /nie zaproponował!

    ex2btv738sn49jef.png
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Julianna to trzymam kciuki za "wyklucie"!:)

    julianna lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • julianna Autorytet
    Postów: 1569 527

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 19:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    och byłoby cudownie, no zobaczymy bo chyba pierwszy raz od tych 6 cykli starań miałam ładną i pewną owulke.. więc nie ukrywam zrobi m się bardzo smutno jak nie wyjdzie, bo znów nadejdzie pytanie co nie tak...ale nic z tego, nie przeskoczymy matki natury, nie zawsze jest taka łaskawa jakby się wydawało

    ex2bhdge429r73l1.pngoar8hqvkvaec5asr.png
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julianna wrote:
    och byłoby cudownie, no zobaczymy bo chyba pierwszy raz od tych 6 cykli starań miałam ładną i pewną owulke.. więc nie ukrywam zrobi m się bardzo smutno jak nie wyjdzie, bo znów nadejdzie pytanie co nie tak...ale nic z tego, nie przeskoczymy matki natury, nie zawsze jest taka łaskawa jakby się wydawało
    No smutek niestety w czasie starań jest częsty ale za to jak już w końcu zaciązymy wszystko zostanie nam wynagrodzone!! :)

    julianna lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 20:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Sun jak bede na kompie to jeszcze napisze

    SunSun lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 20:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania_84 wrote:
    Sun jak bede na kompie to jeszcze napisze
    To czekam z niecierpliwością :D

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 20:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Po pierwsze ..to ze macie sprawdzac czy odbywa sie owulacja nie znaczy ze ten cykl jest stracony :)
    Chodzi o to ze musicie sprawdzic czy pecherzyki rosna i czy dojrzewaja do pekniecia :) to bardzo dobrze ze zaproponowala sama czy wogole pekaja i rosna.. nie musisz co 2 dni chodzic podejrzewam ze jesli chce zrobic monitoring to zaprosi cie w 8 pozniej 10 dc.. lub 11 zeby zobaczyc ilesrdnio pecherzyk rosnia .. na dobe :) po tym altwiej wyliczyc kiedy potencjanie moze dojsc do owulacji - i jesli pecherzyk nie peka kiedy w odpowiednim momencie podac zastrzyk....:) wiec spokonie nie stresuj sie ze cykl stracony bedziesz miaal wiekszy podglad kiedy rosna jajeczka i kiedy tak naparwde jest owulcja :)

    do potwierdzenie owulacji i do stwierzenie czy pecherzyki moga rosnac prawidlowo dodatkow robi sie hormony w 3 dc FSH, LH, estradiol , zeby zobaczyc czy pecherzyk dojrzewa dodatkow przed owulacja robi sie tez drugi raz estradiol a po domniemanej owulacji progesteron.. ( z tym jest róznie.. bo zalezy jakdługie masz cykle..jesli 28 dni to w 20-22 dc cyklu robi sie progestreon on wykazuje czy owulacja mogla nastapic.. choc tak naparwde owulacje moze tylko i wylacznie potwierdzic monitoring i to dokladny ..

    Takze spokojnie ipamietaj rzaden cykl nie jest cyklem straconym .. jest tylko cyklem dzeki ktoremu dowiadujemy sie czegos nowego o swoim organizmia.. :)
    Pomysl ile bedziesz jz wiedziala nawet jesli bedziesz musiala poswiecic jede cykl ..bedziesz wiedziala czy dobrze jajeczkujesz, czy pecherzyki dojrzewaja i pekaja..jelsi gdzie tu wystapi problem to juz w nastepnym cyklu bedzesz mogla to "naprawic" :)

    SunSun, julianna lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ania,już sobie właśnie jakoś to przetłumaczyłam jak ochłonęłam.Że może nie ten cykl bo coś jest nie tak ale za to jeden cykl stracony ale ile uratowanych!;)
    ALe tak notabene ileż ty Ania masz w sobie cierliwości!Maże jakaś złota rada ? :D
    A teraz pewnie kompletnie głupie pytanie i pewnie na forum GDZIEŚ jest odpowiedz: bo ja np.tak normalnie-ale nie zawsze mam śluz owulacyjny.Taki typowy "kurze jajko(czy jak to się tam nazywa"itp.Teraz nie miałam-fakt.Myślałam że przeoczyłam czy coś.Czy ten śluz oznacza ze dochodzi do jajeczkowania?

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 21:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cierpliwosc byla na wykoczeniu przed tym jak dowiedzielismy sie ze u meza nie ma plemnikow.. a po tym to juz jakos prztłumaczylam sobie ze tzeba bedzie troche cierpliowsci jeszcze miec :)

    co do sluzu .. słuz pojawia sie po porstu w czasie dni płodnych - nie jest jednoznacznymwskaznikiem jajeczkoawnia.. bardziej tego ze podczas dni plodnych szyyjka sie unosi i otwierra..dzieki czemu własnie pojawia sie sluz.. dodatkow wtedy jest zwiekszona produkcja estrogenów.. co pobudza produkcje sluzu..w momencie keidy nasz organizm stwierdza ze okres plodny sie konczy szyjka opada i zanika sluz..
    Nie raz jest tak ze kobiety nie maja wogole zluzu plodnego na zewatrz tylko w glebi - i nie znaczy to ze nie maja jaeczkowania .. jakos sluzu jest potrzebna tak naparwde tam w srodku gdzie plemniczkimoga dlugo przetrwac :) takze spokojnie to z enie zawsze jest mega sluz plodny nie znaczy zejajeczkowanie nie wystepuje :)

    co do złotej rady .. chyba jej nie ..takiej ogolnej.. kazda z nas musi sama sobie ja wyproduowac.. ale jedno co mysle ze wszedzie sie pokrywa w złotych radach to to zeby ni epopadac w paranoje :) sa rzeczy ktore trzeba przejsc...zeby pozniej docenic tten cud :)
    I dwa najwazniejsze jest to jakie wy macie relacje miedzy soba :) bo to własnie to pozniej przekarzecie dziecku :) dlatego trzeba dbac o siebie nawzajem :)

    SunSun, julianna lubią tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • SunSun Autorytet
    Postów: 1023 1111

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Yhm tak myslalam z tym sluzem ;)
    No związek to podstawą choć u mnie narazie wiszą chmury przez to całe zamieszanie i..pracę ;-) muszę chybs w pierwszej kolejności wziąść sie za TO ;-)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 9 kwietnia 2014, 22:01

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2btv738sn49jef.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 9 kwietnia 2014, 22:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie raz potrzene sa chmury zeby wyszło pozniej słonce :)

    my przez jakis czas tak sie oddalilismy od siebie ze awet niemialam ochoty siedziec w domu tylko jezdzilam do rodzicow.. ale pozniej siedlismy porozmawialismy sobei od serca.. :) pogodzilismy sie bardzo namietnie noa pozniej to juz dostalismy wyniki..i jedyne co bylo dla nas wazne to zdrowie meza.. i wspolna walka :) a z praca tez u nas nie wesolo.. ale widac cos sie musi dziec nie bez powodu :)

    Jelsi masz problemy ze sluzem jesli masz go malo to po pierwsze duzo wody , wiesiolek.. lub siemie lniane.. - wiesiolek tylko do owulki siemeie caly czasmozesz :) a jak nie to olej lniany ..ma doatkowo bardzo duzo kwasów omega :)

    SunSun lubi tę wiadomość

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • julianna Autorytet
    Postów: 1569 527

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 11:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ładnie to wszystko Ania_84 opisałaś, dodatkowo zastosuje się do rady z wiesiołkiem i wodą bo u mnie śluz jest minimalny. Poza tym ja czuję po sobie, że przez te pół roku też już bardziej zrobiłam się cierpliwa... emocje są, chwile słabości, ale tez refleksja i zawsze nadzieja, że to się uda

    Ania_84 lubi tę wiadomość

    ex2bhdge429r73l1.pngoar8hqvkvaec5asr.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 12:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jelsi macie jakies pytania to walcie smialo :) jelsi bede umiala to odpowiem ;) zarówno co do lekow, badan i innych rzeczy :) troche tego przerobilam :)

    A i o zwykłych rzeczach tez lubie rozmawiac :)
    Juliana tylko pamietaj ze wiesiołek tylko do owulki :) pozniej juz nie ;)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co sie dzieje, ze wiesiolek tylko do owulki?

  • Another Autorytet
    Postów: 2133 2292

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 12:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wywołuje skurcze macicy, które mogą wywołać wczesne poronienie podobno.

    "Musisz uwierzyć w siebie, bo wiara czyni cuda.."
    bpz77ab.png
  • Ania_84 Autorytet
    Postów: 39244 31304

    Wysłany: 10 kwietnia 2014, 13:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dokładnie wiesiołek wywołuje skurcze macicy i moze np uniemozliwic zagniezdzenie sie lub jesli sie zagnezdzi to wywolac poronienie..co prawda nie ma na to dowodów ale mi nawet lekarz mowil zeby dla pewnosci brac tylko do owulki :)

    Ale polecam tez olej lniany :)

    Bezplemnikowcy też mają dzieci ;) 35odc.
    1 podejście (31.12.15) - cb
    2 Podejście (24.05.16) :) 13dpo beta 66,72/ 15dpo 183,22 19dpo 1432,94
    74dii09kx3vbi21s.png
    Novum Wawa
1 2 3
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Starania o dziecko i ciąża po poronieniu - prawdziwe historie ♡

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko" - opowieść o Karolinie, która doświadczyła bolesnej straty w 21. tygodniu ciąży... Jak sama mówi: wszystko układało się idealnie, nic nie wskazywało na to, że coś może być nie tak. "Starania o dziecko i ciąża po poronieniu" -  o bólu, bezsilności, traumie, ale również o pięknym odrodzeniu, niegasnącej nadziei i szczęśliwym zakończeniu. 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego