X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak
Odpowiedz

Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak

Oceń ten wątek:
  • czekamynadzidzie Autorytet
    Postów: 4957 3771

    Wysłany: 24 maja 2018, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adry wrote:
    Koniczynka to super że już po wszystkim. Jak się czujesz? Czy wynik jest od razu? Przepraszam, że pytam ale nie znam się na tym kompletnie...
    ja dzisiaj cały dzień poza domem. Macie babeczki takie tempo, że już nawet kebab nie pomoże.
    Multi, to chyba przepadła w tych krzaczkach z mężem... :D
    noooo tempo zawrotne, ja ledwie nadążam! :D

    Prawie 5 lat starań...
    33 lata, endometrioza II st., IO, niepłodność idiopatyczna, amh 3
    26cs ---> IUI nieudane
    1) IMSI (długi protokół) Angelius
    6 kom --> 5 zarodków --> 8b (ET) --> beta 1, brak ❄️
    2) ICSI (długi protokół) Novum
    11 kom --> 8 zarodków --> 7c, 7b (FET) -->
    7dpt beta <2, 9dpt beta 2, 10dpt beta 3,16, brak ❄️
    3) IMSI (krótki protokół z Elonvą) Angelius
    9 kom --> 8 zarodków --> 1BB, znowu brak ❄️ 😞 FET --> 7dpt beta <0.5
    4) 5) 6) ministymulacje Eurofertil Czechy 🥰 cud --> ❄️❄️❄️❄️ 4AA, 4AB, 2AA, 2BB 🥰
    FET 4AA--> 6dpt beta 22
    8dpt beta 78
    10dpt beta 152 ❤️❤️❤️
    14dpt beta 850 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️


    "Jeszcze będzie pięknie, mimo wszystko. Tylko załóż wygodne buty, bo masz do przejścia całe życie" JP II

    Córeczka 🥰🥰🥰
    5.10.2022 ❤️
    Moje marzenie się spełnilo 😍👶🤱
  • Plamka_92 Autorytet
    Postów: 2186 1017

    Wysłany: 24 maja 2018, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kaaarolynaaa wrote:
    Jestem po usg... Tak jak myślałam... jest kiepsko. Na 12dc pęcherzyki mają 8mm i 9mm... powinny mieć już ok 15mm...

    ech. nie mam siły :(

    Może jeszcze urośnie jakiś i będziesz miała późniejszą owulację :)

    atdc2n0a7fxt5xal.png
    28.04.2020
    2940 g 54 cm Szczęścia