Forum Starając się - ogólne Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak
Odpowiedz

Jak nie zwariować, gdy wszystko idzie nie tak

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 19:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wydaje mi sie ze po czesci trzeba jak @ potraktować bo po ciazy zacznie się normalny cykl..wiec teoretycznie za miesiac lub ciut dłużej.
    Wez cos mocniejszego moze...pyralgine ketonal..

  • IssaMelissa Autorytet
    Postów: 768 785

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 20:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell tak mi przykro... Ale wierzę że jeszcze zaświeci dla ciebie słonko i to już niedługo. Trzeba tylko przeczekać burzę. Trzymaj się kochana...

    Lavende właściwie to cykl bezowulacyjny trwa tyle samo co normalny. U mnie ostatni bez owu przeciągnął się do 40 dni a miałam 28. Słyszałam że to częsty przypadek, że bezowulacyjne cykle są dłuższe.

    Multki, Koniczynka super fotki. Przez samo patrzenie człowiek może odetchnąć.

    Werni a ty masz cykle bezowulacyjne, że przepisano ci clo? Bo chyba mi umknęło.

    Adry to miałaś noc. Pewnie padasz na twarz bidulko. Dobrze, że już kryzys zażegnany.

    Evell, Adry lubią tę wiadomość

    01.2019 udało się
    02.2019 serduszko bije jak dzwon♥️
    05.2019 będzie córeczka
    09.10.2019 Ola-nasz mały cud jest już z nami
  • IssaMelissa Autorytet
    Postów: 768 785

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell mi pomogły dopiero tabletki ciężkiego kalibru. Z bólu skłaniałam się na nogach.

    01.2019 udało się
    02.2019 serduszko bije jak dzwon♥️
    05.2019 będzie córeczka
    09.10.2019 Ola-nasz mały cud jest już z nami
  • malutka_mycha Autorytet
    Postów: 8299 5768

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 21:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lavende ja ostatnią owulację miałam w 40 dc, a wcześniej moje cykle wyglądały raczej podobnie, na Twoim miejscu nie rezygnowałabym ze staranek bo a nuż owulacja jeszcze będzie :) czego Ci życzę :)

    Koniczynka może faktycznie poszukaj innej pracy, nie wiem skąd jesteś ale jak we wrześniu szukałam pracy to sporo było ofert. W sumie miałam taki komfort że wiedziałam że coś znajdę i ta druga wypłata będzie.

    Multi ten ból raczej na nic nie wskazuje, ja po owulacji też odczuwam ból w tej pozycji, a przed owulką nic. Nie wiem jak to wytłumaczyć ale też na początku miałam duże nadzieje z tym związane.

    Evell niepokalanka zaczęłam w środku cyklu bez konsekwencji, więc chyba nie ma to aż takiego znaczenia. Cieszę się, że ominęło Cię najgorsze :)

    Ja chciałam w tym cyklu zamiast ziół ojca sroki (które jak na razie nie pomogły) zaczęć pić te na I i II fazę, ale sklepy zielarskie są otwarte w takich godzinach że ciężko cokolwiek kupić. Myślicie że mogę to zacząć pić dopiero w 4 dc?

    Miałam ambitny plan żeby jutro jechać na prl, tsh i estradiol ale nas dzisiaj poniosło i prl będzie niemiarodajna więc muszę to przełożyć na środę :) Jestem już zapisana do endo na skontrolowanie wyników, jutro się umawiam do gina na monitoring więc plan na ten miesiąc jest :)
    I pytanko mam bo gdzieś mi mignęło, że ktoś ma insulinoodporność. Krzywą insulinową i glukozową można zrobić prywatnie czy wymagane jest skierowanie? Bo na stronce laboratorium przeczytałam że o tym ilu punktowa jest krzywa decyduje lekarz, bla bla. I wynikało z tego że potrzebne jest skierowanie (??)

    f1d9680377.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 21:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Krzywe mozesz zrobic prywatnie...ale chyba nie 3 a 2punktowa...po prostu mierza Ci z palca i jak za wysoki cukier to nie mozesz pic wiecej glukozy i badanie sie przerywa.
    Ja zrobilam tylko na czczo glukozę i insuline i bylo ok.
    Ogarnelam chate bo piach z plazy wszedzie...

    Na ziolach sie nie znam to nie pomoge..

  • Lavende86 Autorytet
    Postów: 4992 3175

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 21:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny ja dziś miałam ambitny plan na upojny wieczór z małżonkiem i pół dnia o tym myślałam, ale mała nadal nie śpi (gada i gada i wymyśla i marudzi), a ja leżę w sypialni i już nic mi się nie chce :-D Taki 2,5 latek w domu to super środek antykoncepcyjny :-D Też tak macie kobitki dzieciate? Ciężko o staranka w takich warunkach. Jedyne o czym marze to serial i sennn...

    Adry lubi tę wiadomość

    zAz2p1.png
    3aKqp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 21:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lavende86 wrote:
    Dziewczyny ja dziś miałam ambitny plan na upojny wieczór z małżonkiem i pół dnia o tym myślałam, ale mała nadal nie śpi (gada i gada i wymyśla i marudzi), a ja leżę w sypialni i już nic mi się nie chce :-D Taki 2,5 latek w domu to super środek antykoncepcyjny :-D Też tak macie kobitki dzieciate? Ciężko o staranka w takich warunkach. Jedyne o czym marze to serial i sennn...

    Znam to....nawet przy 11latku tak czasem bywa hehe.
    Odkad moj pracuje w nocy to mamy czas tylko jak jest w szkole lub gdziekolwiek, gdy akurat jestem w domu...

  • werni Autorytet
    Postów: 10482 7851

    Wysłany: 4 czerwca 2018, 21:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Niestety co miesiąc nie robie monitoringu. Ale wogole lub barze rzadko czuje jajniki. Powiedziałam to gince i ona mi przepisała lek.

    f2wlsg1849ksqu5m.png

    mhsv20mmdqfv97ge.png
    Na ovu od 07.07.2014

    Prl-maj 950
    Tsh- maj 3.04
    Androstedion-wysoki-zostal obnizony za pomoca tabl. Anty.

    Nasz cud Wojtuś 😍
  • IssaMelissa Autorytet
    Postów: 768 785

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 03:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry ^_^ witam się z samego rana, przed tym upalnym dniem. Umrę dziś w pracy z gorąca. Jakbym przestała się odzywać, to znaczy że się rozpuściłam jak bałwan na wiosnę. Oby do 13.30

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 czerwca 2018, 04:18

    Adry, werni lubią tę wiadomość

    01.2019 udało się
    02.2019 serduszko bije jak dzwon♥️
    05.2019 będzie córeczka
    09.10.2019 Ola-nasz mały cud jest już z nami
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 08:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć.
    U mnie 17stopni i lekki deszcz...wieczorem mylam balkon to musi teraz padac haha.
    U mnie tez jakas infekcja sie robi chyba bo świąd..moze jednak za szybko❤ albo wczorajsza plaza zaszkodzila...jak dojechalam to bylam cala mokra bo jeszcze w korku stalismy sporo..
    Dzis ide do rodzinnej żebrać o L4..jak mi nie da to będzie problem...

  • Paula83 Autorytet
    Postów: 987 729

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 08:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2018, 08:33

    7 lat starań....
    insulinooporność
    MTHFR - układ heterozygotyczny
    AMH: 0,69 (05.2018)
    SONO HSG -OK !!!!
    31.05.2018 (IUI) - 4tc :(
    24.08.2018 (IUI) - :(
  • Paula83 Autorytet
    Postów: 987 729

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 20 listopada 2018, 08:33

    7 lat starań....
    insulinooporność
    MTHFR - układ heterozygotyczny
    AMH: 0,69 (05.2018)
    SONO HSG -OK !!!!
    31.05.2018 (IUI) - 4tc :(
    24.08.2018 (IUI) - :(
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KoniczynkaNaSzczęście wrote:
    Krzywe mozesz zrobic prywatnie...ale chyba nie 3 a 2punktowa...po prostu mierza Ci z palca i jak za wysoki cukier to nie mozesz pic wiecej glukozy i badanie sie przerywa.
    Ja zrobilam tylko na czczo glukozę i insuline i bylo ok.
    Ogarnelam chate bo piach z plazy wszedzie...

    Na ziolach sie nie znam to nie pomoge..

    Jak zrobic krzywą insulinową tzn jak sie robi takie badanie? bo wtedy mozna wykluczyć lub sprawdzić czy jest insulinooporność .Zależy mi na tych badaniach .

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adry ,dziś już czuje się lepiej bo brzuch nie boli mocno,ale dalej krwawie,Czekam aż mi się skonczy i musze się zabrać za jakąś diete i poćwiczyć troszke :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 10:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć.
    Evel
    Krzywa polega na badaniu najpierw na czczo glukoza i insulina- z krwi, nie z palca.
    Potem pijesz glukoze( ochydztwo) i po godzinie chyba znow to samo...i potem jeszcze raz to samo.
    Takze badanie czasochlonne i po tej glukozie ja prawie wymiotowalam...ale to w ciąży robilam.


    Multi wspolczuje...ale ja dzis tez Wstałam ba big wkurwie. Chyba pms..nie mogę sobie miejsca znaleźć...a moj mnie wkurza za samo to ze sie kreci pod nogami...
    Jeszcze okropnie zaczyna mnie swedziec wszystko TAM...na zewnatrz, nie w srodku...i nie wiem czy lactovagibal brac czy jechac po jakąś masc...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No wlasnie szukam od rana i nie moge znaleźć...

    Ja dzis Wstałam taka zamulona ze szok i nadal mimo kawy tak jest. Nawet moj rano, ze co mi jest..ta zmiana pogody źle działa.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 11:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja wziąłem lusterko i sie obejrzałam tam...mam fos w stylu krostki ale to akurat nie swedzi i w dziwnym miejscu...a niżej spuchniete i podrażnione na skórze..teraz sie boję ze w szpitalu jakiegos syfa zlapalam.
    Adry witaj w klubie..polecam tez wit C sporo i kiszonki...
    Chyba ze to reakcja dopiero po antybiotyku? 2 tyg minelo...uplawow nic z tych rzeczy nie ma.
    Zawsze cos...nie chce mi sie znów do gina jechac pol miasta..
    Slonce wyszlo i juz 22stopnie...

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 12:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Adry wrote:
    Koniczynka powiedz lekarce, że CIe tak psitka swedzi, ze nie mozesz pracowac manualnie, po wszyscy patrzą jak ciągle się drapiesz... i da Ci od ręki to L4:D (taki żarcik :P)

    Hahaha. Noooo:D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 12:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musze dokonczyc zupe....boszz jak dzis mi sie nic nie chcę! !!!!

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 czerwca 2018, 12:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mnie też swędzi ostatnio nie wiem co się to porobiło.Jak mnie nigdy nie swędziało To teraz jakieś dziadostwo się robi.Ja w tamtym roku miałam ostre zapalenie w środku i miałam leki na to przepisane to tak swędziało, że drapac się musiałam haha .A tak serio to może to grzybica jest ?

‹‹ 130 131 132 133 134 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ

"Nie mogę zajść w drugą ciążę" - czym jest niepłodność wtórna?

Gdy wspomnienia z porodu zaczną blednąć, a pierworodny synek lub córeczka wyrosną z etapu pieluch i kaszek, pojawienie się myśli o dalszym powiększeniu rodziny najprawdopodobniej będzie tylko kwestią czasu. Niestety, nie każdej kobiecie udaje się zajść w ciążę po raz drugi. Dlaczego tak się dzieje? Czym jest niepłodność wtórna i jak sobie z nią radzić? 

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego