Forum Starając się - ogólne Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek
Odpowiedz

Jest nadzieja dopóki @ nie ma - Pogaduchy Staraczek

Oceń ten wątek:
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny
    Em robilas jakies konkretne badania czy zwykly wymaz ?
    U mnie jakies anomalia po tym clo...brzuch mnie boli juz od soboty,wczoraj razem z nim pojawilo sie lekkie plamienie..myslalam ze @sie rozkreci ale do rana nic..przed południem znowu plamienie z bolem brzucha..i od tamtej pory znowu nic :/
    Myslalam ze od jutra zaczne clo jako 2dc ale no nie bardzo jesli ten okrws sie nie rozkreci
    Co o tym myslicie ,mialyscie cos podobnego ?

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Em11 Autorytet
    Postów: 994 387

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1986 wrote:
    Hej dziewczyny
    Em robilas jakies konkretne badania czy zwykly wymaz ?
    U mnie jakies anomalia po tym clo...brzuch mnie boli juz od soboty,wczoraj razem z nim pojawilo sie lekkie plamienie..myslalam ze @sie rozkreci ale do rana nic..przed południem znowu plamienie z bolem brzucha..i od tamtej pory znowu nic :/
    Myslalam ze od jutra zaczne clo jako 2dc ale no nie bardzo jesli ten okrws sie nie rozkreci
    Co o tym myslicie ,mialyscie cos podobnego ?
    Posiew i na chlamydie.

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Em11 Autorytet
    Postów: 994 387

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzisiaj mam tak jak Ty, też nie brzuch pobolewa,ale u mnie to oznaka nadchodzą[email protected]

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Em11 Autorytet
    Postów: 994 387

    Wysłany: 3 lipca 2017, 19:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia1986 wrote:
    Hej dziewczyny
    Em robilas jakies konkretne badania czy zwykly wymaz ?
    U mnie jakies anomalia po tym clo...brzuch mnie boli juz od soboty,wczoraj razem z nim pojawilo sie lekkie plamienie..myslalam ze @sie rozkreci ale do rana nic..przed południem znowu plamienie z bolem brzucha..i od tamtej pory znowu nic :/
    Myslalam ze od jutra zaczne clo jako 2dc ale no nie bardzo jesli ten okrws sie nie rozkreci
    Co o tym myslicie ,mialyscie cos podobnego ?
    Mam nadzieję, że u Ciebie to oznaka czegoś fajnego:), od tego miesiąca też zaczynam stymulację clo.

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Rucola Autorytet
    Postów: 8574 11352

    Wysłany: 3 lipca 2017, 20:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej hej, jestem po wizycie u gina, mam zrobione wymazy na chlamydie/ureoplazmę/mykoplazmę. Monitoring w 11dc 1 pęcherzyk dominujący 12 mm więc jest dobrze, ale pęcherzyk na nic się zda, bo w tym miesiącu odpuszczamy. Pokazałam ginowi moje przeciwciała ASA i zrobił wielkie oczy, ze się na tym nie zna, że leczenie niepłodności nie uwzględnia takich badań.... masakra jakaś. Ostatecznie stwierdził ze i tak zrobię co chcę więc przystał na leczenie tych przeciwciał encortonem na moją odpowiedzialność...

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
  • Em11 Autorytet
    Postów: 994 387

    Wysłany: 3 lipca 2017, 21:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    Hej hej, jestem po wizycie u gina, mam zrobione wymazy na chlamydie/ureoplazmę/mykoplazmę. Monitoring w 11dc 1 pęcherzyk dominujący 12 mm więc jest dobrze, ale pęcherzyk na nic się zda, bo w tym miesiącu odpuszczamy. Pokazałam ginowi moje przeciwciała ASA i zrobił wielkie oczy, ze się na tym nie zna, że leczenie niepłodności nie uwzględnia takich badań.... masakra jakaś. Ostatecznie stwierdził ze i tak zrobię co chcę więc przystał na leczenie tych przeciwciał encortonem na moją odpowiedzialność...
    Miałaś robioną drożność?

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • Rucola Autorytet
    Postów: 8574 11352

    Wysłany: 3 lipca 2017, 22:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tak tak, mam wszystko drozne i o prawidłowej budowie

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
  • Em11 Autorytet
    Postów: 994 387

    Wysłany: 3 lipca 2017, 22:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola wrote:
    Tak tak, mam wszystko drozne i o prawidłowej budowie
    Powiedz, badanie było nieprzyjemne?

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • welonka Autorytet
    Postów: 3491 1468

    Wysłany: 3 lipca 2017, 22:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej
    Rucola przez jaki czas masz brać leki ? Przy tych lekach nie można sie starać?

    Sylwia ja po clo miałam plamienie ,ale na początku cyklu.Czekam na dobre wieści :)


    A u nas posiew nic nie wniósł opis; Wyizolowane bakterie stanowiącę florę fizjologiczną . Czyli nie maja wpływu na zajście. Czekam na wizytę ustalimy co dalej.

    klz9df9h3nsyhcqk.png
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 3 lipca 2017, 23:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Em u mnie to zwykle też objaw nadchodzącej @ więc na nią też cały czas jestem nastawiona.
    Bóle brzucha jak narazie mi minęły,dziś tylko po pracy miałam lekkie plamienie na wkładce od tamtej pory niby nic, ale jednak przy podcieraniu po skorzystaniu z wc na papierze ślad po tym wodnistym brązowym śluzie..Pozwólcie babki że wam zobrazuje ;) coś jak by kawe wylał na husteczke higieniczną..w tym przypadku kawe bez mleka..
    No dziwne to wszystko, bo dostaje ten okres już od soboty i się rozkręcić nie może.

    Welonka mówisz,że posiew ok - no cóż na jedno fajnie, z drugiej znowu strony trzeba szukać dalej.
    Daj znać jaki Twój gin ma plan działania :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 3 lipca 2017, 23:13

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Auricomka Autorytet
    Postów: 1210 276

    Wysłany: 4 lipca 2017, 01:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć laseczki:*
    Mam pytanie do was bo się troche schizuje ( już w jakas hipochondrie wpadam) . Czy zauwazyłyście że latem w pierwszej fazie cyklu sa tempki wyższe i że ogólnie temperatury sa wyższe niz zimą?

    hrqoyx8d84qsxxuk.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 8574 11352

    Wysłany: 4 lipca 2017, 07:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Auricomka wrote:
    Cześć laseczki:*
    Mam pytanie do was bo się troche schizuje ( już w jakas hipochondrie wpadam) . Czy zauwazyłyście że latem w pierwszej fazie cyklu sa tempki wyższe i że ogólnie temperatury sa wyższe niz zimą?
    Jest to bardzo logiczne ale ja u siebie nie zauważyłam takiej różnicy...

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
  • Rucola Autorytet
    Postów: 8574 11352

    Wysłany: 4 lipca 2017, 07:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Em11 wrote:
    Powiedz, badanie było nieprzyjemne?
    Niestety niewiele pomogę bo miałam je robione w narkozie :)

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rucola
    to trzymam kciuki za leczenie :* sama na własną rekę te przeciwciała badałaś?
    też się nad tymi badaniami zastanawiałam, tylko czy to ma sens skoro 1 dziecko już mam?

    sylwia
    i jak @ ?

  • Em11 Autorytet
    Postów: 994 387

    Wysłany: 4 lipca 2017, 09:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej, u mnie @.

    Starania od 2016. Laparoskopia w 2018-niedrożne jajowody. Partner nasienie ok. AMH-3,27.
    - 04.09-punkcja
    - 09.09- transfer (mamy jeszcze dwa mrozaczki)
    - 19.09 - beta :(
    - 09.11-II transfer(mamy jeszcze jednego mrozaczku)
    - 16.11. 2018 beta 83, 19.11 beta 407, 26.11 beta 4637
    - 2019 na świat przyszła nasza córka
    - czerwiec 2020 - ciąża pozamaciczna
  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 4 lipca 2017, 11:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny
    Luccecita miło Cie widzieć :) Co u Ciebie?jakiejś nowości w diagnostyce ?
    U mnie niestety dziś @ troche jestem zawiedziona bo juz myslalam ze będzie bez plamien a tu jednak lipka:/tylko cykl sie wydłużył i plamienia byly 3 dni..
    Em11 zaczynamy wiec obie nowy cykl!!

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • Martm27 Koleżanka
    Postów: 137 13

    Wysłany: 4 lipca 2017, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie planowo jutro @,ale cos się nie zapowiada.Ten cykl mam jakis inny,bo nie mam plamien przed @ a zawsze miałam no i nic a nic piersi mnie nie bola,a i samopoczucie mam dobre a tak to zawsze przed @ bylam zla jak osa:)oczywiście dzisiaj test zrobiłam ale niestety negatyw wiec pewnie @ przyjdzie pozniej.

  • sylwia1986 Autorytet
    Postów: 522 111

    Wysłany: 4 lipca 2017, 12:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Martam27 lepiej nie idź w nasze ślady;)
    Niech zadna @ nie przylazi !!
    Co teraz stosowalas ze nie ma plamien ?
    Kurde moje to mnie chyba nie opuszcza nigdy:/

    01.2020. Hsg- jajowod prawy ok, lewy niedrożny:/
    Starania od 12.2015,
    plamienia przed okresem
    Hashimoto - Euthyrox 25
    27.12.2017 - ciąża pozamaciczna (laparoskopia )
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 4 lipca 2017, 13:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    sylwia też dziś dostałam @ ;)

    a poza tym w piątek mam wizytę to się czegoś dowiem, powinny już być wyniki biopsji ;)

    sylwia1986 lubi tę wiadomość

  • Rucola Autorytet
    Postów: 8574 11352

    Wysłany: 4 lipca 2017, 13:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Luccecita wrote:
    Rucola
    to trzymam kciuki za leczenie :* sama na własną rekę te przeciwciała badałaś?
    też się nad tymi badaniami zastanawiałam, tylko czy to ma sens skoro 1 dziecko już mam?

    sylwia
    i jak @ ?
    Ma ogromny sens :) przeciwciała przychodzą kiedy chcą i kiedy chcą mogą odejść, ale nie muszą. Warto zrobić to badanie, gorzej z lekarzem który będzie umiał to badanie zinterpretować...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 lipca 2017, 13:00

    Synek 31.08.2018r.
    Czekamy na Skrzaty♥💙
    DvLKp2.png
‹‹ 90 91 92 93 94 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Poronienie - objawy, rodzaje i najczęstsze przyczyny poronienia

Poronienie to przedwczesne zakończenie ciąży, która trwała krócej niż 22 tygodnie. Poronieniem samoistnym kończy się około 10-15% ciąż, przy czym około połowa kończy się jeszcze przed implantacją zarodka w macicy, czyli przed 8 tygodniem. Dowiedz się jakie są przyczyny poronienia, objawy i diagnostyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ

Adaptogeny - Ashwagandha, Korzeń Maca, Shatavari

Każdego dnia przybywa par, które po wieloletnich staraniach o dziecko, osiągają swój cel dzięki unikalnym ziołom - adaptogenom. Powiedzmy sobie otwarcie: kto sprawniej przywróci ład i porządek w świecie sztucznie zdezorganizowanym przez człowieka, jak Matka Natura? Świetnie, że zaczynamy korzystać z jej pomocy. Jeśli to zagadnienie nie jest Ci jeszcze znane, koniecznie przeczytaj artykuł do końca.          

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego