Forum Starając się - ogólne Just sex
Odpowiedz

Just sex

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 13:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia

    Weź tu coś o seksie pooopowiadaj :)
    Co robiłaś jak CIę nie było :D

  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 857 473

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 13:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Phia gwałciła męża a co miała robić ;)

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud

    allo mlr 0%, szczepienia 10.2020-11.2020
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 13:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwona

    właśnie ciekawi mnie w jaki sposób i co nowego :)

    A w ogóle mój stary ma super wyniki :) 8 % prawidłowych, 81 % ruchliwość i w ogóle masa tego wszystkiego..
    Czyli że może zapłodnić wszystkie oprócz mnie hehe

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre dawaj patent na te plemniki ;D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zanetka

    seks codziennie :P

    Stary nic nie łyka :)

  • Konieczynka Autorytet
    Postów: 1327 1084

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre jakie żywotne, nie łaskoczą Cie? Skoro tak się wiercą?

    Co do mojej pracy to jej powiedziałam że jestem w ciąży i że nie mogę sobie pozwolić na zostanie z brzuchem bez pracy. Ona powiedziała że ciężarnej i tak by nie zwolniła, więc jak da mi to spokój ducha to może być na stałe. Na cv widać że to będzie moja druga praca - w pierwszej 8 lat. A ona potrzebuje mgr na stałe.
    Teraz mój obecny szef wyskoczył z trampek. Zaskoczyłam go baaaardzo. Zaczął mi proponować podwyżkę, pytał ile chce itd. Ale ja już nie chce dla niego pracować. A warunki będą ok. Nawet pensja nie taka zła i wszystko w papierach a nie jak u niego od początku pod stołem.

    Tej pracodawczyni nawet na rękę że w ciąży jestem bo nie będzie musiała zwolnić techniczki, utrzyma jej etat przez 1,5 roku jeszcze. A w między czasie będzie namawiać kolejną na bobo żeby nikogo nie zwolnić :) Nieźle co?

    Nefre_ ms lubi tę wiadomość

    28.01.2019 - beta 228 :) starania od grudnia 2017, 26.09. 2019 córeczka :)
    23.07.2015 - synek
    3jvzkrhmaeb0t2qx.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Konieczynka

    Myślę, że jest ich tak dużo, że wybijają się nawzajem :)

    Super Ci się udało :) w ogóle zobacz..
    Ciąża, praca, koniec budowy, wszystko naraz ;) Ekstra :)
    Może tak miało być..
    Żeby wszystko tak się idealnie złożyło :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 stycznia 2019, 14:50

  • Phiczek Autorytet
    Postów: 979 361

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jak szło to i gwałciłam...
    Albo on mnie :D

    Ale jak go nie było to niestety abstynencja zeszta ból jajorow mialam taki że ochota mi odchodzila... Nie wiem od czego tak hehe

    * cykl - już nawet nie liczę
    * IO
    * Hashimoto
    * Progesteron 💪
    * palmienia w środku cyklu
  • Iwona27091991 Autorytet
    Postów: 857 473

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nefre super wyniki Twojego męża.
    Jak już się trochę podleczysz to wiesz co będzie ;)

    starania od 09.2017
    03.2018 naturalny cud [*] 8 tydz. pjp
    1 IVF 03.2019 [*] 8 tydz.
    2 IVF 08.2019 beta ;(
    3 IVF 12.2019 brak zarodków
    4 IVF 02.2020 beta ;(
    5 IVF 07.2020 cb
    09.2020 naturalny cud cb
    02.2021 naturalny cud

    allo mlr 0%, szczepienia 10.2020-11.2020
  • Phiczek Autorytet
    Postów: 979 361

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Iwona
    tam bd ostra jazda bez trzymanki hehe
    Lodzik, sex i zloty strzal :D

    Żanetka93 lubi tę wiadomość

    * cykl - już nawet nie liczę
    * IO
    * Hashimoto
    * Progesteron 💪
    * palmienia w środku cyklu
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 14:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    heheh

    mam nadzieje :)
    w sumie tak sobie mysle czasami, ze ta pierwsza ciaza inaczej by sie skonczyla, gdybym moze dostala duphaston i cos na stan zapalny..
    No ale skoro byłam zdrowa to skad miałam wiedziec..

    Dzisiaj napisałam staremu, ze ma gumki kupic, bo teraz nie ma zartow :P jak ma takie plemniki to niestety nie ma co ryzykowac przed operacja, ze sie przez mój gąszcz endometriozy przecisną :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 15:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No szalency z nich ;D

    Teraz pochwe kuruj i do roboty :D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 15:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zaneta

    teraz to korzystam póki jeszcze mogę :P
    bo za miesiac to juz bedzie rekonwalescencja :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 15:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przerzucisz sie na seks oralny coz zrobisz ;D

    O wytryski meza mimo wszystko trzeba bedzie dbac ;D

    Ja mam teraz z 3-4 dni przerwy ale jak minie powodz to juz rozkladam nogi ;P

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 stycznia 2019, 15:47

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 15:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Zanetka

    no tak, ale wiesz, ja tez bym mogla miec z tego przyjemnosc haha ;) pytanie kiedy bedzie orgazm zakazany :P Penetracja swoja droga, a starania jeszcze pozniej..
    Bedziemy dbac :) wpierw stary calkiem odpocznie a pozniej bedziemy dbac

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Starego to bedzie nosilo hehe ;D

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 16:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Żanetka

    Myske że to ja mam większe libido heh ale zobaczymy co będzie jak trochę będzie musiał odpocząć

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 17:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A tak z innej beczki teraz np nie odczuwasz bolu podczas seksu przez to wszystko?;

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 17:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie. Czasami od tyłu taki hm bardziej dyskomfort jakby mi się pochwa skończyła haha ale nie ból. Szczęśliwie bo łaski maja mega problemy

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 stycznia 2019, 18:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No dlatego pytam...

    Bo to wtedy sie robi niestety nieprzyjemne ;P

    No ale boginie seksu nie moglo to spotkac przeciez ;D

‹‹ 221 222 223 224 225 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Wysoki testosteron u kobiet - przyczyny, objawy, leczenie

Jakie mogą być przyczyny podwyższonego testosteronu w kobiecym organizmie? Jakie są najczęstsze objawy wysokiego testosteronu u kobiet? Jak wygląda diagnoza i leczenie? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ

Plamienie i krwawienie międzymiesiączkowe - najczęstsze przyczyny

Czym najczęściej jest spowodowane plamienie lub krwawienie międzymiesiączkowe? Jak odróżnić plamienie od krwawienia z pochwy? Czy brązowe plamienie przed okresem to niepokojący objaw? Kiedy warto skonsultować się z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego