Forum Starając się - ogólne lipcowe brzuszki:)
Odpowiedz

lipcowe brzuszki:)

Oceń ten wątek:
  • Ewelcia Autorytet
    Postów: 2050 2915

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julita wrote:
    cześć dziewczyny!

    miesiąc moich urodzin i imienin nie okazał się dla mnie szczęśliwy i los nie sprawi prezentu na który czekam.
    odebrałam wyniki wczorajszej bety 1,0.
    mam nadzieje, że @ szybko przyjdzie i nie będzie przeciągać tego cyrku.
    wykres piękny, zresztą jak ostatnio. szkoda, że nie można stwierdzić jasno co poszło nie tak.
    w chwili obecnej nie uznaje "dopuki nie ma @ jest nadzieja" bo nie ma.

    przyszły cykl będzie 5 miesiącem starań nadal z CLO i dupkiem, nigdy nie przypuszczałam, że zajście w ciąże może być tak trudne.

    ale kciukam za wszystkie testujące dziewczyny <3

    acha, no i możecie wstawić mi minus albo @, obojętnie.
    Zamiast kliknąć "cytuj" kliknęłam "lubię to" le wcale nie lubię! Julita strasznie mi przykro :/
    Ja wczoraj ryczałam mężowi, bo nie rozumiem dlaczego zawsze jest coś nie tak... nie rozumiem dlaczego jest nas tu aż tyle...
    Również czekam na @, temp spadła więc nadziei nie ma żadnej! Kolejny cykl chyba odpuszczam z kontrolowaniem temp, zaprę się i już, bo mnie to tak nakręca że koszmar :/

    julita lubi tę wiadomość

  • Ola89 Autorytet
    Postów: 1699 1664

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam podobnie brzuch mnie boli temp lekko spadła wiec pewnie jutro @ przyjdzie...

    relgwn15ds2ncxvn.png
  • karo_line Przyjaciółka
    Postów: 98 46

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny bądźmy dobrej myśli, przecież nie może być wiecznie źle! Sierpień jest nasz!:)

    Ewelcia lubi tę wiadomość

    f412f7c64b1357bf99044a4395d60171.png
  • Ola89 Autorytet
    Postów: 1699 1664

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mi to się chce płakać dzisiaj miałam takie nadzieje w lipcu a tu nic... W pracy ciężko mam dosyć juz

    relgwn15ds2ncxvn.png
  • julita Autorytet
    Postów: 3182 4326

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki dziewczyny za słowa wsparcia, są dla mnie bardzo ważne <3

    towarzyszy mi dziwne uczucie, ale nie jest to smutek, żal czy złość, nie chce mi się też płakać czy coś z tych rzeczy. czuję się jak mała bezradna dziewczynka.
    heh a może zaczynam świrować? ;)

    w każdym razie trzeba próbować dalej, bo świat się nie kończy!
    wszystkie będziemy mamuśkami :)

    tb73e6ydt52f9usr.png
    5b09e6ydos8pxq3s.png
    h44es65g5xhwh8nn.png
  • Katarzyna87 Autorytet
    Postów: 4528 6014

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    julita wrote:
    cześć dziewczyny!

    miesiąc moich urodzin i imienin nie okazał się dla mnie szczęśliwy i los nie sprawi prezentu na który czekam.
    odebrałam wyniki wczorajszej bety 1,0.
    mam nadzieje, że @ szybko przyjdzie i nie będzie przeciągać tego cyrku.
    wykres piękny, zresztą jak ostatnio. szkoda, że nie można stwierdzić jasno co poszło nie tak.
    w chwili obecnej nie uznaje "dopuki nie ma @ jest nadzieja" bo nie ma.


    przyszły cykl będzie 5 miesiącem starań nadal z CLO i dupkiem, nigdy nie przypuszczałam, że zajście w ciąże może być tak trudne.


    ale kciukam za wszystkie testujące dziewczyny <3


    acha, no i możecie wstawić mi minus albo @, obojętnie.


    Coś pechowy ten 25.07 na liście ;/ obie jesteśmy z (-) ;/

    ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png
  • Katarzyna87 Autorytet
    Postów: 4528 6014

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Najgorsza jest bezradność ;/

    Jakby dało się podpiąć człowieka do skanera, który w moment wychwyciłby co jest nie tak....mnie gin nie da póki co żadnych dodatkowych leków, bo nie mam jeszcze 6 cykli nieudanych - a jeśli to jakaś błahostka i teraz byłabym już w 2 mc? Szkoda gadać/pisać ;/

    ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzień dobry kochane!

    Ja miałam dwa dziwne sny w przeciągu kilku dni...najpierw śniło mi się, że jestem w ciąży i z przyjaciółką kupowałam ubranka, a dzisiejszej nocy śniło mi się, że mamy już dużą dziewczynkę...miałam piękne blond włoski, zupełnie jak ja będąc dzieckiem...chyba coś zaczyna się dziać :)

    Ewelcia kochana mówiłam Ci już kiedyś, że trzeba dłużej porobać te leki na tarczycę, bo to są hormony. A jak dłużej się je przyjmuję to są problemy z prolaktyną i tak w kółko, więc trzeba pójść zrobić prolaktyne i zobaczysz, że się uda :)

    Kochane z minusami, nie przejmujcie się. Ja już przywykłam do @ :) cieszcie się, że są regularne i macie szansę na dziecko.

    Trzeba się cieszyć życiem, bo mamy je tylko jedno. Ja od nowego cyklu, o ile będzie ;) to zaczynam na poważnie się zabrać do roboty.

    Powiedzcie mi czy taki zwykły żel intymny jest dobry? Zamiast tego specyfiku dzięki, któremu udaję się zajść. Chodzi mi o poślizg, choć ja nie mam z tym problemu :) ale tak pytam. Czy któraś używa?

    Ewelcia, Amy lubią tę wiadomość

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • Katarzyna87 Autorytet
    Postów: 4528 6014

    Wysłany: 23 lipca 2014, 09:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana ja mam minus bezowulacyjny, to mój pierwszy miesiąc z of, wczesniej się nie sprawdzalam tak dokładnie, wiec nie wiadomo jak bedzie potem :( Ale jestem dobrej nadziei.

    Z tego co słyszałam, to żele spowalniają plemniki

    ex2bg7rf9gca70kb.png
    f2wljw4z5xlc2pyj.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc dziewczyny!

    Magic w czasie staran zadnych zeli intymnych durexow i innych, tez zadnych plynow do higieny intymnej, bo one maja inne ph i morduje to plemniki i flore bakteryjna sprzyjajaca zajsciu. Sprobuj z conceive + moze? To jest zel intymny ktory imituje kobiecy plodny sluz. Wiele z nas go uzywalo, ciezarowek wiele tez Ci go poleci na fioletowej :)

  • Ola89 Autorytet
    Postów: 1699 1664

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy wrote:
    Czesc dziewczyny!

    Magic w czasie staran zadnych zeli intymnych durexow i innych, tez zadnych plynow do higieny intymnej, bo one maja inne ph i morduje to plemniki i flore bakteryjna sprzyjajaca zajsciu. Sprobuj z conceive + moze? To jest zel intymny ktory imituje kobiecy plodny sluz. Wiele z nas go uzywalo, ciezarowek wiele tez Ci go poleci na fioletowej :)

    A czego używać zamiast żeli do higieny intymnej?

    relgwn15ds2ncxvn.png
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ooo to super, zaraz sprawdzę na gdzie go mogę kupić :) dziękuję :)

    Katarzyna87 to zmienia postać rzeczy :) ja mam teraz podwójną owulację z prawego ponownie, bo lewy jest w uśpieniu :( mam nadzieję, że Bóg nas uszczęśliwi :)

    Daisy lubi tę wiadomość

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no właśnie Ola dobre pytanie :)

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny , nie poszłam dziś na bete, mąż mnie przekonał abym poczekala jeszcze kilka dni. Widze,ze bardzo boi się o mnie,że jeśli przyjdzie @ to ciężko to zniose. Na testach nadal wychodzi różowa kreska, nie mogę spać przez to już druga noc ;) juz rozumiem dlaczego dziewczyny robią testy po terminie @, za dużo stresu jak przed wychodzą dwie kreski i obawa czy się ciaza utrzyma.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 lipca 2014, 10:26

  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochana ja swój pierwszy test robiłam kilka dni przed terminem @ wyszedł negatywny :) potem moja @ nie przyszła i na drugi dzień zrobiłam to odrazu wyskoczyła druga kreska :) mam ten test w szafce nocnej czasami patrzę na niego :)

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jestem dobrej myśli :) ale boję się cieszyć i nastawić, bo później będę rozpaczala

  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kochana będziemy dopisane do listy z bocianami zobaczysz :) ja wiem co mówię ;)

    hwesta, Ewelcia lubią tę wiadomość

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • agus3004 Autorytet
    Postów: 674 634

    Wysłany: 23 lipca 2014, 10:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny :-)
    ja już urlopuje, wczoraj po drodze widziałam 3 bociany ale chyba jeszcze nic mi nie przyniosą, bo dzisiejsza temp poszła w dół, na pewno jest zaburzona bo nie umiałam spać w nocy. Pozostaje czekać na @, powinna być do końca tyg. Cieżko tutaj z netem więc dam znać jak @ przyjdzie, poza tym raczej mnie tu nie będzie.
    Pamiętam o Was i trzymam kciuki :-*

    Angelabd lubi tę wiadomość

    Moja miłość <3 IGOREK <3
    f2wlx1hp21wq3sfq.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 23 lipca 2014, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ponoc w dni plodne najlepiej uzywac szare mydlo.
    Zele zakwaszaja ph, a plemniki lubia srodowisko zasadowe :).

    Tak powiedziala mi gin kiedys no i wujek google to potwierdzil.

    A najgorsze co mozna sobie fundnac to lubrykanty w dni plodne. No i slina tez zabija plemniki, ponoc, wiec zeby nie zasliniwc sobie cipki gdy jest sucho, warto poszukac jakiegos zelu typowo na plodnosc. Ja uzywalam conceive, ale pewnie na forum kobitki poleca tez jakies inne jesli istnieja.

    A co do tempki to u mnie dzis niewiarygodny skok :) az pokusilam sie o sikanca w 5dpo jesli faktycznie owu nie byla jednak wczesniej no i oczywiscie pepino pokazal piekny cien 2giej kreski czyli nic nowego :) zaraz spreparuje jakies foto jak siade do kompa ze sniadaniem :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 23 lipca 2014, 11:07

    kapturnica, Angelabd, czekolada:), julita, Maluszek22, Amy lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 23 lipca 2014, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ,

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 2 października 2019, 22:04

‹‹ 159 160 161 162 163 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Ciążooporna - historia kobiety, która pragnie zostać Mamą ♡

Emilia mówi o sobie, że jest ciążooporna. Jej walka o bycie Mamą trwa już kilka lat, więc sama zaczęła nazywać siebie dinozaurem ciążooporności. Przeczytaj prawdziwą historię kobiety starającej się o dziecko. Kobiety, która pomimo wielu trudnych doświadczeń nie poddaje się i nie traci nadziei. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych - aplikacja - starania o dziecko

Postanowione - rozpoczynacie starania o dziecko. Mija pierwszy, drugi, trzeci miesiąc, a ciąży nie ma. Pojawia się lekki niepokój - co się dzieje? Tak rozpoczyna się historia wielu kobiet z OvuFriend, które używają aplikacji podczas starania o dziecko. Inteligentny kalendarz dni płodnych nie tylko szybko nauczy się Twojej płodności ale również wcześnie wykryje nieprawidłowości. Przeczytaj jak aplikacja pomoże Ci zajść w ciążę!  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego