Forum Starając się - ogólne lipcowe brzuszki:)
Odpowiedz

lipcowe brzuszki:)

Oceń ten wątek:
  • Ewelcia Autorytet
    Postów: 2050 2915

    Wysłany: 30 lipca 2014, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic kopniak w dupę masz! ja miała progesteron 11,88 a byłam w ciąży - nie panikuj, będzie dobrze i dawaj od razu znać jak będziesz miała wyniki.

    Olka30 koniecznie łykaj nospę i magnez żeby skurczy nie było :) Ostatnio widziałam tu wykres dziewczyny która od momentu pozytywnego testu plamiła co kilka dni i przez kilka dni. Dalej jest w ciąży i wszystko jest ok z maluchem. Bedzie dobrze, odpoczywaj i dbaj o siebie :)

    Maluszek22 lubi tę wiadomość

  • Maluszek22 Autorytet
    Postów: 604 220

    Wysłany: 30 lipca 2014, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic wrote:
    ooo kurcze :(( to leć do lekarza!

    ja już mam niektóre wyniki, niestety bety nie mam jeszcze ale nie mam juz nadzeiu po progesteronie 13 z kawałkiem :( chyba się załamałam...owulka była....a ciąży jak nie było tak nie ma ;(
    nie przesadzaj odrazu Kochana
    Daj znac jak bedziesz miala wyniki

    a20f1c997fa3de01b8ab63e1d87947c9.png

    Bardzo zapraszam do zagladniecia i polubienia ;-)
    https://www.facebook.com/cudazwlosow
    Z gory dziekuje
  • Ewelcia Autorytet
    Postów: 2050 2915

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic i jak? Masz już te wyniki? Bo ja tu się niecierpliwię :|

    Maluszek22 lubi tę wiadomość

  • Maluszek22 Autorytet
    Postów: 604 220

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Podlaczam sie do Ewelci

    a20f1c997fa3de01b8ab63e1d87947c9.png

    Bardzo zapraszam do zagladniecia i polubienia ;-)
    https://www.facebook.com/cudazwlosow
    Z gory dziekuje
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mam. bHCG 0.100

    Niestety :) ja kochane odpuszczam. Za bardzo to wszystko boli. Dziękuję za wsparcie, wiele ciepłych słów,doping...za dużo. Poprostu już nigdy nam się nie uda... trudno, ktoś musi być bezpłodny... dziekuje kochane!

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic nie wolno się poddawać, na forum są dziewczyny, które walczą latami i w końcu się udaje...ja przed pierwszą ciążą walczyłam 1,5 roku. Jeśli chce się mieć dziecko i to jest najważniejsze, to się o to walczy, mimo że boli. Uwierz mi, że szczęście jest blisko :)

  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wiesz liloe co jak najgorsze?? że wiedziałam jaki będzie wynik a jednak zabolał mnie jak go zobaczyłam. Teraz muszę odpocząć... wiem, że to krótko bo staramy się 3 cykl po stracie, ale znowu dopada mnie złość, że komuś sie udaje :( i to kara za tą złość - bezpłodność. To bezsensu. Moje życie jest bezsensu....

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • Maluszek22 Autorytet
    Postów: 604 220

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochana moze troszke odpocznij wyluzuj zajmij sie czyms innym a serduszkujcie dalej moze to.jest wlasciwa recepta

    a20f1c997fa3de01b8ab63e1d87947c9.png

    Bardzo zapraszam do zagladniecia i polubienia ;-)
    https://www.facebook.com/cudazwlosow
    Z gory dziekuje
  • Magic Autorytet
    Postów: 3887 3147

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już nie wiem co robić. Na pewno na początku cyklu robię prolaktynę. Ale kiedy ta cholera przyjdzie...

    Lilianka 1.05.2015
    Oliwierek 17.08 2016
    Kornel 23.06.2018
  • Maluszek22 Autorytet
    Postów: 604 220

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja staram sie od stycznia. ..I tez nadal czekam
    Trzymam bardzo za Ciebie kciuki

    a20f1c997fa3de01b8ab63e1d87947c9.png

    Bardzo zapraszam do zagladniecia i polubienia ;-)
    https://www.facebook.com/cudazwlosow
    Z gory dziekuje
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2014, 16:52

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Słoneczko wiem jak boli taki wynik, pamiętam ile łez wylałam gdy kolejne koleżanki zachodziły w niespodziewane i niechciane ciąże, a ja walczyłam, podporządkowałam wszystko pod leczenie i nic z tego nie było. Z tego co pamiętam to właśnie Ty podnosiłaś za uszy dziewczyny z wątku aniołkowego, kiedy było źle. Musisz wierzyć, bo jeśli Ty nie pomożesz sobie i nie pozwolisz swojej psychice na kolejny restart po każdej porażce, to sukcesu nie będzie. A kto ma walczyć o dziecko jeśli nie jego własna matka? Przytulam!

    Co robić? Polecam monitoring u lekarza i sprawdzenie, czy rzeczywiście owulacja jest. Ja też miałam niby cykle dwufazowe, a owulki nie było, o czym dowiedziałam się na monitoringach.

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 lipca 2014, 16:53

    M4DZI4, Ewelcia lubią tę wiadomość

  • słoneczna 85 Autorytet
    Postów: 6477 4096

    Wysłany: 30 lipca 2014, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie poddawajcie sie- ja sie staralam rok- kazdy zachodzil z moich kolezanek i tyle pytali kiedy i kiedy..

    prolaktyne zbilam castagnusem

    zaczelam pic siemie, brac oeparol, kupilam conceive plus a mezowi suplement promen i łykał wit C

    Promoen podobno zwieksza zywotnosc plemnikow- pelna kuracja trwa 3 miesiace
    i za 3 opakowaniem i w pierwszym cyklu picia siemienia sie udalo.

    a robiliscie badanie nasienia?

    pamietaj ze nikotre cykle moga byc bezowulacyjne wiec moze w nastepnym akurat sie uda!

    po kazdym razie robilam swiece

    trzymacjcie sie!!!

    jeszcze jest czas- jeszcze bedziecie sie cieszyc!

    atdcqtkf2affvuei.png
  • słoneczna 85 Autorytet
    Postów: 6477 4096

    Wysłany: 30 lipca 2014, 17:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ~u nas juz bylo tak ze mi sie odechciewalo staran- takie zmuszanie praktycznie a ciagle mialam w glowie ze i tak nici z tego= doszlo do tego ze kochalismy sie tylko w te dni - bo tak to obrzydlo.

    nie mialam sil. rok minal jak nic

    atdcqtkf2affvuei.png
  • Ewelcia Autorytet
    Postów: 2050 2915

    Wysłany: 30 lipca 2014, 17:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic kochana przytulam :* ale nie pozwolę Ci się poddać! Wiem że to boli, bo czuję to samo za każdym razem... U nas jest już 4 cykl po poronieniu i dalej nic ale czekam cierpliwie... pierwszy dzień płaczę a za drugim już nie mogę się doczekać kiedy @ przejdzie :P Odstawiamy termometry do półki, pijemy winko, bierzemy witaminki i działamy :) Kochana uwierz że jeszcze się uda na pewno!!!
    Ściskam Cię mocno :*

    Maluszek22, kapturnica, Krysti lubią tę wiadomość

  • Niunia86 Autorytet
    Postów: 1092 2019

    Wysłany: 30 lipca 2014, 17:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny głowa do góry!! Ja po poronieniu zaszłam dopiero po roku. 3 m-ce po zaczęliśmy się starać i dopiero w czerwcu się uało le po odtworzeniu cyklu o też miałam cykle bezowulacyjne;) Nie możecie mysleć,że jesteście bezpłodne o skoro raz udało się zajść to drugi też się uda! trzymam kciuki :)

    Ewelcia, Krysti lubią tę wiadomość

    iv09cbxm68yuj78z.png
  • olka30 Autorytet
    Postów: 4743 3545

    Wysłany: 30 lipca 2014, 17:58

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic przed wszystkim nie jesteś bezpłodna skoro już raz zaszłaś w ciążę. Po drugie są tu dziewczyny, które starają się lata, jak np. ja i się nie poddają. Po trzecie zrób sobie przeciwciała, chyba że już po poronieniu miałaś robione.

    Ewelcia, Krysti lubią tę wiadomość

    Jk6fp1.pngRjgsp1.png pgaCp1.pngq4sUp1.png
  • Magda_lena88 Autorytet
    Postów: 1837 3255

    Wysłany: 30 lipca 2014, 18:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic wiem jak boli za każdym razem "-" czy to beta czy sikaniec..ale są tutaj dziewczyny, które czekają na swój cud o wiele dłużej..Nam w styczniu stuknie piękne 4 lata walki mimo, że jest trudno i są dni kiedy nie wierzę, że Nam się drugi raz uda (też jestem po stracie ciąży o którą walczyliśmy ponad 2 lata) ale w głębi serca ciągle wierzę w to, że Nasze dziecko do Nas wróci..może lepiej będzie jak sobie odpoczniesz od OF itp. rzeczy dot. ciąży itd...dobrze Ci zrobi wciśnięcie klawisza delete w głowie i rozpoczęcie wszystkiego od nowa a przede wszystkim cieszenia się sobą na wzajem a nie podporządkowywania Waszej miłości (fizycznej i tej psychicznej) tylko pod "wyprodukowanie" dziecka...Zobaczysz, że w końcu się uda. Nie mówię, że wyluzowanie pomoże bo ja luzowałam i nic z tego :P ale chociaż maleńkie przystopowanie ze staraniami :) mi najlepiej jest w cyklach bez monitoringu i CLO chociaż bez stymulacji Nam się prawdopodobnie nie uda ale te cykle są taką odskocznią dla Nas i cieszenia się sobą :) a nie bycie razem tylko wtedy kiedy jest na to wyznaczony czas przez usg np.bo nie ma nic gorszego niż seks na zawołanie...

    Malenq lubi tę wiadomość

    relghdgecegtmzr9.png

    P6dtp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2014, 18:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magic ...... Dasz radę kobietko ,nie teraz to nastepny ale proszę cię nie nakrecaj się zapomnij o tym tak najlepiej i twoj mezczyzna tez się wyluzuje ,moze on spięty jest daj mu odpocząć ja swojemu tez tyłek trułam od srodka coś przezywał bo za pierwszym nie wyszlo za drugim za trzecim i centralnie ja odpuscilam ten przestal myslec o tym kiedy owulka mi wypada i patrz stalo się:)wierzylam ze się uda predzej czy pozniej :)))wiesz teraz to przynajmiej zmobilizujemy się do ukończenia domku w Polsce bo bedzie dla kogo <3<3. Trzymam kciuki za ciebie i reszte kobiet :). jutro pierwsza wizyta u lekarza zacznie się :))

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2014, 18:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiem ze w zyciu jeszcze za adoptuje z jedno dziecko bo wiem ze te dzieci tez domu potrzebują :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 lipca 2014, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    I tez obawy mialam bo moj mąz 40 lat ma i myslalam ze z nim cos nie tak albo zemną !wariactwo ostatni raz tak histeryzowalam masakra ;)

‹‹ 192 193 194 195 196 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Układ immunologiczny a problemy z płodnością, czyli czym jest niepłodność immunologiczna

Układ immunologiczny, czyli inaczej odpornościowy ma niebagatelny wpływ na płodność. Niekiedy czynniki immunologiczne mogą być bezpośrednią przyczyną niepłodności. Czy problemy z implantacją zarodka albo nawracającymi poronieniami mogą być wywołane przez czynniki immunologiczne? W jakich przypadkach rozważyć konsultację ze specjalistą - immunologiem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ