Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bulkaasia wrote:
    Karola fasola trzymam za słowo, że rano zrobisz ;) Tylko mi nie stchorz;)

    Ja czuję tak jakby mokro w majtkach i ciągle mam stracha, że coś nie halo :(

    Takie uczucie to ja też mam.
    Wstaję po 6 to zaraz będę sprawdzać :)

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wogóle to uparciuch z Ciebie hihi :)

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • KarolaFasola Autorytet
    Postów: 572 290

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola. wiem, wiem ... Juz nie raz to slyszalam ;p

    16udgov3pp3xggo2.png
    Marcysia i Julek <3 <3 22.08.2017.-1780g 43cm, 1550g 42cm


    26tyg+0dni ok. 780g 770g
    27tyg+4dni ok. 950g 970g
    29tyg+5dni ok.1100g
    31tyg+6dni ok.1300g(ch) 1500g(d)





    10.10.2014. Aniołek 11 tc [*]
  • Mama Ali Autorytet
    Postów: 549 167

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ale jesteś ! Nie to nie ale i tak byś miała już 2 krechy teraz więc na co czekać do rana i się stresować.

    y945qxj.pnglwafjpi.png71ykwdg.png
  • Aguuuś Ekspertka
    Postów: 137 121

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola podziwiam Twoją wytrwałość ;) ja już dawno bym testowała!


    f2w3rjjgr8ib3mwr.png

    Aniołek 7t3d (*)
  • Paula55 Autorytet
    Postów: 9590 8031

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola masz odporność na testowanie hihi. Ale co się odwlecze to nie uciecze ;)
    Trzymam kciuki jutro :*

    oar8skjo85nuiyxh.png
    relgwn15b2xdchwm.png

  • aaagaaa89 Ekspertka
    Postów: 216 102

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola wrote:
    Karola. wiem, wiem ... Juz nie raz to slyszalam ;p

    Tyle szumu wokół siebie zrobiłaś, że mogłabyś już siknąć i podzielić się nowiną z wszystkimi, które Cię tu tak wspierają i dopingują. A jak będziesz wiedziała szybciej, to już będziesz spokojniejsza, a takie stresowanie się i niepewność też nie są dobre dla kropeczki... Nie bój się rozczarowania, bo fasolka jest, tylko czeka aż ją zobaczysz na II kreskach ! Głowa do góry !

    c55frjjgoufy31i7.png
  • AJA_S Autorytet
    Postów: 2704 656

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola wbrew temu co piszą dziewczyny... Masz rację poczekaj do rana. wynik będzie pewniejszy :* Trzymam kciuki ♡♡

    17.11.17-poronienie całkowite
  • Annie1981 Autorytet
    Postów: 7025 6656

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Santocha. Oby to bylo zagniezdzenie :)

    Stokrotka. Pomysl o tych zebach jak dawno nie bylas. To ma duzy wplyw na ciaze. Zepsute zeby moga nawet wywolac przedwczesny porod.
    Ja panicznie boje sie dentysty. Kiedys mialam robione pod calkowita narkoza i wydawalo mi sie, ze normalnie to w zyciu nie zrobie. Niestety potem nie mialam juz kasy na taka narkoze i poszlam z mysla, ze przed ciaza musze wszystko zaleczyc. Nie bylo az tak zle, chociaz sporo nerwow mnie to kosztowalo.
    Nie wyobrazam sobie leczyc zebow w ciazy, bo ze strachu chyba bym urodzila na fotelu ;) Nie wyobrazam sobie tez miec wczesniaka przez zaniedbane zeby.

    Wg poprzednich cykli to juz wczoraj powinnam miec pozytywny test owulacyjny. Niestety i wczoraj i dzis jest negatywny. Chyba sie owulka opozni. Mam nadzieje, ze w ogole przyjdzie.
    Przez dwa dni bolal mnie zoladek i wzielam nospe. Wiece moze czy to moze miec wplyw na owu?

    wk6Yp1.png
    WWOcp1.png

    💔Aniołek 03.03.2020 - 7 tc💔
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oj karola sikaj dzis no!

    Ja wlasnie siknelam raz jeszcze bo zmartwila mnie ranna temp i to ze test duzo nie sciemial od wczorajszego.
    A wiec 12 to wczoraj po 9
    13 to dzis o 6
    A bez napisu to test z przed chwili. Jednak ciemnieje ;D
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/19442f97a10b.jpg

    Aguuuś, Madziulla, kate88:), aaagaaa89, Najmłodsza_staraczka, Laura, Karola555, AJA_S, stokrotka92, Nadia83, InBlue, Effy, bulkaasia lubią tę wiadomość

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • aaagaaa89 Ekspertka
    Postów: 216 102

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    rosax3 wrote:
    Oj karola sikaj dzis no!

    Ja wlasnie siknelam raz jeszcze bo zmartwila mnie ranna temp i to ze test duzo nie sciemial od wczorajszego.
    A wiec 12 to wczoraj po 9
    13 to dzis o 6
    A bez napisu to test z przed chwili. Jednak ciemnieje ;D
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/19442f97a10b.jpg

    Aż miło patrzeć ! :)

    bulkaasia lubi tę wiadomość

    c55frjjgoufy31i7.png
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wiecej nie testuje. W czwartek bede miala wynik bety z dzis.
    Bez sensu testiwac co dzien i sie stresowac. A co 2-3 dni to nie umiem ;D
    Postanowilam ze pomimo odbioru wynikow jak dowiem sie juz jaka jest beta to w poniedzialek zatestuje clearblue tygodnie. Jesli w ten poniedzialek pokazaly sie 2 kreski to powinnien clearblue wyjsc 1-2 tydz a w nastepny poniedzialek 2-3. I na tym zakoncze testowanie i bety. Do konca bez stresu. A i przestaje mierzyc temp..
    Wyczytalam wlasnie ze takie spadki to nawet w trakci ciazy sa czesto pomimo ze fasola sie dobrze rozwija. Nie bede sie stresowac. Teraz wiem dlaczego wiecej wykresow na of konczy sie na jednej zielonej kropce a nie kilku kolejnych za nia. Ludzie po prostu chca sie cieszyc a nie martwic jak ona lekko spada.

    aaagaaa89 lubi tę wiadomość

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2016, 14:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosax3 bardzo ladnie :) fasolinka rosnie :)
    Annie nospa to tylko lek rozkurczowy, nie martw wie, nie wolno brac lekow z ibuprofenem, bo to moze pogmatwac owulke..
    Prosze pomozcie.. to nasz 5cs w zasadzie sie zaczyna, lekarz wspomina o CLO.. Owulke mialam monitorowana 2 miesaice i bylo wszystko ok pechcerzyk rosl i pekal, bez zadnych tabletek, progesteron 27 w 12dp. Sprobowac z CLO?

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 8 listopada 2016, 15:01

    Annie1981 lubi tę wiadomość

  • Karola555 Autorytet
    Postów: 1236 762

    Wysłany: 8 listopada 2016, 15:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rosax super :) Ja zaraz pędzę na betę i mam nadzieję dzisiaj odebrać wynik :)

    Dzieciaczki z serduszka: Córcia Amelka 05.2008, Synek Gabryś 10.2010
    23/02 będzie synek :)
    f2w3rjjgya3j0iis.png
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 8 listopada 2016, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karola555 wrote:
    Rosax super :) Ja zaraz pędzę na betę i mam nadzieję dzisiaj odebrać wynik :)
    Ale ja wam zazdroszcze! Tez bym chciala w polsce mieszkac! Isc do labo zaplacic odczekac i miec. A nie ze chodzic i prosic sie trzeba a pozniej czekad dlugo na wyniki.. :/

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2016, 15:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też bym chciała już testować :(:(:(

  • rzepakowepole Autorytet
    Postów: 1716 1901

    Wysłany: 8 listopada 2016, 15:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny! Bardzo gratuluję wszystkim w ciąży, miło czytać takie wiadomości.

    Nie udzielam się za bardzo, bo źle na moją psychikę zaczęło działać takie nakręcanie się. To dopiero mój 2 cs i uznałam, że na przeżywkę, na niecierpliwość i na "musi się udać" mam jeszcze czas. Pewnie, że nie mogę się doczekać, bo chciałoby się wszystko już, ale - w swoim czasie.

    Pytanie do doświadczonych - jak myślicie, czy większe znaczenie ma ilość śluzu płodnego czy jego jakość?

    ex2bvcqgjnvonbri.png
  • Ikciu Znajoma
    Postów: 29 55

    Wysłany: 8 listopada 2016, 15:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    KarolaFasola wrote:
    A jeszcze mam pytanko do tych co juz zobaczyly 2 piekne kreseczki... Jak jest u was ze sluzem ? Sorki za takie pytanie ale od jakiegos czasu latam do wc i sprawdzam czy to @ a to tylko sluz.. Biały, kremowy ale na tyle wodnisty ze go "czuje" hym

    Też tak miałam :)

    9 cs.
    [img][/img]atdci09kknf9dqaa.png
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 8 listopada 2016, 16:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Rubi wrote:
    Kochana 7mcy i rok jeszcze dodaj :D

    no tak ślepok xD

    Rubi lubi tę wiadomość

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 8 listopada 2016, 16:33

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane slyszalyscie o Estrofemie? podobno pomaga max na sluz i powinno sie go brac przy CLO..

‹‹ 124 125 126 127 128 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Torbiel na jajniku - przyczyny, objawy i leczenie

Torbiel na jajniku od czasu do czasu pojawia się u większości kobiet. Są to cysty lub pęcherzyki, które zazwyczaj wypełnione są płynem i które najczęściej samoistnie znikają. Dowiedz się jakie są objawy torbieli i czy mogą być przeszkodą w zajściu w ciążę? Kiedy należy je leczyć i z jakimi chorobami mogą współwystępować. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Ciąża bliźniacza – wszystko co musimy o niej wiedzieć

Ciąża bliźniacza to rodzaj ciąży wielopłodowej, podczas której w macicy kobiety rozwijają się jednocześnie dwa płody. Ciąże bliźniacze stanowią około 1,25% wszystkich ciąż, czyli średnio jeden na sto porodów kończy się przyjściem na świat nie jednego, a dwójki dzieci. Współcześnie coraz więcej ciąż to właśnie ciąże bliźniacze. Przeczytaj i dowiedz się m.in. jak powstaje ciąża bliźniacza, jakie są jej rodzaje i jakie może powodować ryzyka. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół PCOS – czym jest i jak z nim walczyć?

PCOS to jedno z najczęstszych zaburzeń endokrynologicznych. Jak się objawa? Jakie są metody leczenia? Czy Zespół Policystycznych Jajników może utrudniać zajście w ciążę? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego