Forum Starając się - ogólne Listopadowe testowanie 2016 ;)
Odpowiedz

Listopadowe testowanie 2016 ;)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2016, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    Ja staram się już 3 lata ;-) ! Bez badan póki co... mam nadzieje, że tym razem będzie ok. Nie wiem kiedy dokładnie była owulka, podejrzewam ze to 10/11 dpo ....

    Kazdej się z Was uda
    3 lata bez badan, podziwiam! :)

  • lilka1984 Autorytet
    Postów: 367 265

    Wysłany: 22 listopada 2016, 13:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AiCha4811 wrote:
    czesc dziewczyny pozwole sobie zmienić temat poniewaz mam nurtujace mnie pytania na które nie ma odpowiedzi w przewodniku wideo ani odp mailowej od OF, mianowicie:
    -co to jest monitor owulacji (obserwacje biezacego cyklu zakladka testy)?
    -czy mozna wejsc na profil konkretnej uzytkowniczki by zobaczyc jej dotepne wykresy a ni tylko z linku czy tez tablicy czy galerii wykresow i , no własnie, czym rozni sie tablica wykresów od galerii wykresów o_O

    Monitor owulacji to sytuacja gdy chodzisz do lekarza w trakcie trwania cyklu i on za pomocą USG obserwuje Twój cykl. Czyli np idziesz w 9 dniu cyklu i lekarz stwierdza, że pęcherzyk jest i ma ileś tam milimetrów. Idziesz następnego dnia i stwierdza o ile pęcherzyk urósł. Idziesz dalej lekarz widzi na USG, że pęcherzyk zaraz pęknie, idziesz znowu i lekarz widzi czy owulacja była bo jest ślad po pękniętym pechęrzyku czy jej nie było. takie monitoringi można robić np w klinikach leczenia niepłodności lub u Twojego lekarza.

    zobacz np tutaj: https://www.klinikainvicta.pl/leczenie-nieplodnosci/metody-leczenia/monitoring-cyklu/

    Czekamy na Stasia!!!
    ponad 2 lata starań, szczęśliwa 2 IUI, ciąża zawierzona Maryi
    p19u9n73sbrglaq2.png

    f2w3yx8duzgrf5y5.png
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 22 listopada 2016, 13:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Inaa gratulacje!!!!

    Piękna ta lista z 16 maluszkami

    Wydaje mi się, że pytanie o monitor owulacji dotyczyło tej zakładki w ovufriend

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2016, 13:15

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2016, 13:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    aria40 wrote:
    Mój 12 cs, w sumie nawet 18 ale z przerwami na zwątpienie :(

    Evve starasz się o czwarte?
    Tak, o czwarte, wiem, że pewnie wiele dziewczyn popuka sie w glowę co ja tu robię pośród tych które nie mogą zajść w ciążę z pierwszym dzieckiem - naprawdę dziewczyny- za każdą trzymam kciuki i bardzo każdej z Was kibicuję. Po ostatniej utraconej ciąży (to był już 4 miesiąc) pozostala dziura w moim sercu. Wiem też, ze to już ostatni dzwonek - za progiem czterdziestka (mam problemy z uświadomieniem sobie swojego wieku). Codziennie rano wasze dwie kreseczki poprawiają mi humor - Tobie Aria też ich gorąco życzę :) Ja dzisiaj nie wytrzymałam i zrobiłam test - negat. - widać zegarek już powoli zwalnia. Powodzenia dziewczyny!

    aria40 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2016, 13:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    Ja staram się już 3 lata ;-) ! Bez badan póki co... mam nadzieje, że tym razem będzie ok. Nie wiem kiedy dokładnie była owulka, podejrzewam ze to 10/11 dpo ....

    Kazdej się z Was uda
    Gratuluję :)

  • bulkaasia Autorytet
    Postów: 1019 1431

    Wysłany: 22 listopada 2016, 13:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evve wrote:
    Tak, o czwarte, wiem, że pewnie wiele dziewczyn popuka sie w glowę co ja tu robię pośród tych które nie mogą zajść w ciążę z pierwszym dzieckiem - naprawdę dziewczyny- za każdą trzymam kciuki i bardzo każdej z Was kibicuję. Po ostatniej utraconej ciąży (to był już 4 miesiąc) pozostala dziura w moim sercu. Wiem też, ze to już ostatni dzwonek - za progiem czterdziestka (mam problemy z uświadomieniem sobie swojego wieku). Codziennie rano wasze dwie kreseczki poprawiają mi humor - Tobie Aria też ich gorąco życzę :) Ja dzisiaj nie wytrzymałam i zrobiłam test - negat. - widać zegarek już powoli zwalnia. Powodzenia dziewczyny!
    Podziwiam i życzę by się udało :)
    Ja 38 lat skończone, dwoje dzieci i ciąża 6t+2d dziś. Cuda się zdarzają... <3

    evve, aria40, ktosiowa, Kat83 lubią tę wiadomość

    J5KMp1.png
    wlknlir.png

    neh5snh.png
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 22 listopada 2016, 14:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evve wrote:
    Tak, o czwarte, wiem, że pewnie wiele dziewczyn popuka sie w glowę co ja tu robię pośród tych które nie mogą zajść w ciążę z pierwszym dzieckiem - naprawdę dziewczyny- za każdą trzymam kciuki i bardzo każdej z Was kibicuję. Po ostatniej utraconej ciąży (to był już 4 miesiąc) pozostala dziura w moim sercu. Wiem też, ze to już ostatni dzwonek - za progiem czterdziestka (mam problemy z uświadomieniem sobie swojego wieku). Codziennie rano wasze dwie kreseczki poprawiają mi humor - Tobie Aria też ich gorąco życzę :) Ja dzisiaj nie wytrzymałam i zrobiłam test - negat. - widać zegarek już powoli zwalnia. Powodzenia dziewczyny!

    Możemy podać sobie ręce :) Ja tez o czwarte i też po stracie z dziurą w sercu :(
    Za wszystkie trzymam kciuki!!!!!!

    Też zastanawiałam się jak zostanę przyjęta, ale w końcu po naszych doświadczeniach możemy też służyć radą. Ja przekroczyłam czterdziestkę w październiku

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2016, 14:08

    evve, bulkaasia lubią tę wiadomość

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • mika1987 Autorytet
    Postów: 970 1097

    Wysłany: 22 listopada 2016, 14:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evve a czy przy kazdej ciezy prowadzilas wykres? Jestem ciekawa czy wykresy sa zawsze podobne, czy np zupelnie rozne.. Typu pw jednej ladnie rowno idzie tempka, a w drugim np skoki i zawirowania?

    iv09krhme1fe56cn.png

    f2w3rjjgc0akmsfq.png
  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 22 listopada 2016, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evve, ale Ty jesteś na 28, to jeszcze doczekasz się pozytywu, czego nam obu życzę.

    Mika , ja akurat w poprzednich ciążach nie mierzyłam temperatury, więc może evve coś więcej powie. Mi np teraz cykle skróciły się do średnio 26 dni. Monitoring cyklu to były kiepsko wydane pieniądze, bo dwa razy, w tym w decydującym dniu owulacji lekarz nie mógł znaleźć prawego jajnika, na którym byl pęcherzyk dominujący, więc uznał, że owulacja już była, hehe. Nie widziałam, że po czterdziestce jajniki znikają...

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • rosax3 Autorytet
    Postów: 5932 4348

    Wysłany: 22 listopada 2016, 15:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mika1987 wrote:
    Evve a czy przy kazdej ciezy prowadzilas wykres? Jestem ciekawa czy wykresy sa zawsze podobne, czy np zupelnie rozne.. Typu pw jednej ladnie rowno idzie tempka, a w drugim np skoki i zawirowania?
    To jest kilka moich wykresow ciazowych. Jak widzisz kazdy jest inny a jeden nawet bardzo "plaski"
    https://naforum.zapodaj.net/thumbs/ed50e1a01f00.jpg

    W kazdym cyklu temp byly mierzone o stalej porze. Puste sa dlatego ze w ktoryms z cykli od poczatku zmienilam na 6 godzine a wczesniejsze byly o 5 i dlatego zmienily sie wszystkie na pusto ;Dd

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2016, 15:19

    l22n8rib255dd6pr.png
    07.11.2012 Julian
    Aniolki 13.08.2013 [*]11tc, 04.01.2016 [*]8tc cp,19.03.2016 [*]4+5tc, 22.05.2016 [*]4+6tc cp
  • Lady Savage Autorytet
    Postów: 10105 7869

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przechodzę na grudzień, właśnie dostałam @.
    Trzymam kciuki za resztę testerek :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 22 listopada 2016, 16:02

    3 cykl :) Zuzanna Zofia, 20.08.2015, 3180, 56 cm
    relgcwa1lijp26p7.png
    mhsvanli8fgm8ue4.png
  • nadey Przyjaciółka
    Postów: 135 38

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A u mnie dziś wystąpiło krótkie brązowe plamienie ! Wystraszylam się, bo nic mnie nie bolało... juz się skończyło..

    10 cs
  • Lovi89 Przyjaciółka
    Postów: 114 166

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witam dziewczyny mam pytanie, wlasnie odebralam wyniki na prolaktyne i mam 25,2 wiec lekko podwyzszona od normy. Jutro dzwonie do lekarza aby skonsultowac wynik, ale z doswiadczenia wiecie moze jaki wynik bylby najlepszy na zajscie w ciaze?
    buziaki

    c6x6s65gsnbi4djq.png

    15.09.2014 Nikodem:*
  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lovi89 ja miałam prolanktynę raz lekko ponad normę, ale troszkę mniej niż ty, a raz w górnej granicy (ledwo się mieściłam). Po konsultacji z endo zleciła mi zrobić kolejne badanie ale pod obciążeniem, żeby sprawdzić czy to może gruczolak przysadki, czy po prostu hiperprolaktynemia. Wyszło mi że przysadka jest ok, ale dostałam 1/2 tabletki bromergonu na zbicie. Brałam to ja wiem z 2 tygodnie i bach wyszła ciąża....ale niestety biochemiczna (nie znam przyczyny). Później jeszcze chwile pobrałam ten lek, ale źle się czułam po nim, a potem postanowilismy te wszystkie leki odstawić i dać sobie spokój ze wszystkim na jakiś czas. Jedyne co to sie nie zabezpieczaliśmy no i teraz mamy ciążę. Nie mam pojęcia z jaką prolaktyną zaszłam, ale podejrzewam, że niska to ona nie była, bo mój organizm źle reaguje na stres a miałam go ostatnio pod dostatkiem :/

    Skosultuj sobie wynik z endokrynologiem, zobaczysz co Ci powie, ale wynik masz niewiele ponad normę więc na bank się to da unormować :)

    ckaidqk34aroni5a.png
  • Lovi89 Przyjaciółka
    Postów: 114 166

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziekuje slicznie za odpowiedz, ja tez zle reaguje na stres, jestem strasznie nerwowa i moze dlatego taki wynik:/ staram sie od lipca i zaluje ze tak pozno zrobilam badanie pewnie jakis czas juz sie to ciagnie. Pewnie to strasznie glupie dla was ale nastawilam sie ze musze zajsc w ciaze do marca bo bardzo bym chciala miec max 3 letnia roznice wieku miedzy pierwszym a drugim dzieckiem ( taki moj kaprys:/) a czasu malo zostalo wiec dodatkowy stres...

    c6x6s65gsnbi4djq.png

    15.09.2014 Nikodem:*
  • kasia2903 Ekspertka
    Postów: 175 71

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Listopad nie jest dla mnie szczęsliwym miesiącem.. robiłam dzisiaj test, niestety negatywny :( okres za 4 dni...

    ciągłanadzieja
    ajnr79d.png[/url]
    w4sq0dw4gz8fxpcs.png

  • kamika23 Autorytet
    Postów: 1826 645

    Wysłany: 22 listopada 2016, 16:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lovi ja się co do różnicy wieku nie wypowiem, bo nie mam jeszcze dziecka :)

    Skonsultuj z lekarzem wyniki, wdrożycie pewnie jakieś leczenie i będzie ok :) Jak Ci prolaktyna nie blokuje owulacji to raczej tragedii nie ma ;) U mnie owulki były normalnie mimo podwyższonego poziomu ;)

    ckaidqk34aroni5a.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 22 listopada 2016, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Lovi89 wrote:
    Dziekuje slicznie za odpowiedz, ja tez zle reaguje na stres, jestem strasznie nerwowa i moze dlatego taki wynik:/ staram sie od lipca i zaluje ze tak pozno zrobilam badanie pewnie jakis czas juz sie to ciagnie. Pewnie to strasznie glupie dla was ale nastawilam sie ze musze zajsc w ciaze do marca bo bardzo bym chciala miec max 3 letnia roznice wieku miedzy pierwszym a drugim dzieckiem ( taki moj kaprys:/) a czasu malo zostalo wiec dodatkowy stres...
    Lovi wydaje mi sie ,ze do 25 prolakyna jest ok, jak bedzie wiecej niz 25 to wtedy endo pewnie da Ci lek, powtorz ja za miesiac dwa i zoabczysz co sie z nia dzieje ;) zycze szczesliwej 5! u nas tez 5cs :)

  • aria40 Autorytet
    Postów: 1180 651

    Wysłany: 22 listopada 2016, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamika23 tak patrze na Twoje podpisy, progesteron 17,2 miałaś którego dnia DPO?
    Bierzesz duphaston?

    Tak sobie myślę, że mi się nie udało, bo nie bolą mnie piersi, i jest zupełnie sucho, jedynie apetyt mam ogromny. Poproszę gina o skierowanie na progesteron.

    p19udqk3fe2fd0qp.png
    Maja 15
    Julia 12
    Emilia 7
  • kate88:) Autorytet
    Postów: 713 977

    Wysłany: 22 listopada 2016, 19:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Olciuska 5 jest szczęśliwa :) wiem coś o tym ;) 3mam za Was dziewczynki kciuki :)

    Olciuska lubi tę wiadomość

    19.01.2018 nasz skarb Natalka <3 3230g 54cm <3
    l22n8u69xb9092j8.png
    Aniołeczek 5.12.16 (*)
‹‹ 234 235 236 237 238 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz owulacji OvuFriend

Wydaje Ci się, że działanie kalendarza owulacji sprowadza się tylko do wyznaczania dni płodnych i terminu owulacji? Nic bardziej mylnego! Podczas prowadzenia obserwacji w kalendarzu OvuFriend możesz dowiedzieć się o rzeczach, które wspomogą Twoje starania o dziecko. Poznaj 7 zaskakujących rzeczy, o których możesz się dowiedzieć prowadząc kalendarz dni płodnych! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Znaczenie jakości męskiego nasienia

Jest wiele czynników, które wpływają na szanse na zajście w ciążę u pary, która marzy o rodzicielstwie. Jednak niewątpliwie wśród najważniejszych jest odpowiednia jakość komórki jajowej i plemników. Wyjaśniamy, dlaczego jakościowe komórki jajowe czasami nie gwarantują sukcesu. Jakie znaczenie odgrywa jakość męskiego nasienia? Jak wygląda diagnostyka i leczenie?

CZYTAJ WIĘCEJ

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego