Forum Starając się - ogólne Majowe fasolki, majowe groszki, majowe testowanie
Odpowiedz

Majowe fasolki, majowe groszki, majowe testowanie

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2014, 15:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie m musisz belldandy 3 bety robić a jesli juz to za pare tygodni znowu 2 razy czy przyrost dobowy jest odpowiedni

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2014, 15:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anutka dobrze ze cie zlapalam chcialam ocoś zapytacbylaś na forum nowenna dla staraczke powiedz czy pomogo Ci to ja tam jestem hmm pomogło Ci to a co domojego progesteronu wiesz ja pytalam gina i pow mi że moj progesteron sie wahai w calym cyklu mma nie brac dopiero jakzajde wciaze to mam od razu brac luteine 3x2 i ona mi podniesie progesteron do 13 a wtedy juz jest ok bo janie ma zadnych plamien w trakcie cyklu wszytko ok faza lutealna 14 albo 15 dni

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2014, 16:00

  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    na te hormony to trzeba na czczo być? ja chyba ten miesiac odpuszcze ale tak pytam dla pewnosci ;) jeszcze na chwilkę do was zajrzę,
    gratulacje serdeczne dla nowych mam :)

    Anutka, szpilka lubią tę wiadomość

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:09

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nie badania hormonalne nie musza byc na czczo morfoligia takale hormony niekoniecznie mi pezpisala badanie tsh lekarz rodzinnywiec ma 30 zl w kieszeni

    Anutka lubi tę wiadomość

  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dzięki :)

    Anutka lubi tę wiadomość

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mizzelka wrote:
    na te hormony to trzeba na czczo być? ja chyba ten miesiac odpuszcze ale tak pytam dla pewnosci ;) jeszcze na chwilkę do was zajrzę,
    gratulacje serdeczne dla nowych mam :)
    Nie na wszystkie, ale generalnie na czczo i watto tez zbafac tsh :-). Wynik dobry do ok 4 ale staraczek powinien byc ok 2 :-). Ja milam 2,106 :-)

    mizzelka lubi tę wiadomość

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • mizzelka Autorytet
    Postów: 11096 5350

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    bo chciałam teraz ale jak pomyślałam sobie że w następnym cyklu bym akurat zrobila te hormony + monitoring cyklu i byłby wtedy pełny obraz co się dzieje w tym moim szalonym organizmie :)

    kxslp2.png2PEOp1.png1l5xp2.png
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane jakie na czczo?? Nie trzeba byc na czczo! Dla staraczek tsh jest najlepiej do 2, idealne to ok. 1-1.5:) Ale wiadomo ze przy innych wartosciach tez da sie zajsc :)
    Na czczo to morfologie i cukier sie robi :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2014, 17:35

    mizzelka lubi tę wiadomość

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    anutka dobrze ze cie zlapalam chcialam ocoś zapytacbylaś na forum nowenna dla staraczke powiedz czy pomogo Ci to ja tam jestem hmm pomogło Ci to a co domojego progesteronu wiesz ja pytalam gina i pow mi że moj progesteron sie wahai w calym cyklu mma nie brac dopiero jakzajde wciaze to mam od razu brac luteine 3x2 i ona mi podniesie progesteron do 13 a wtedy juz jest ok bo janie ma zadnych plamien w trakcie cyklu wszytko ok faza lutealna 14 albo 15 dni

    Kasiu co masz na mysli ze progesteron Ci sie waha w calym cyklu? Przeciez to normalne, ze zmienia swoja wartosc.. A pogadaj z lekarzem o duphastonie, to jest syntetyk, uznaje sie go za lepszy niz lutke i mozna brac mniejsze ilosci a dzialanie lepsze :) do tego dupek nie zaburzy Ci tempki, a lutka tak.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mówiłam ze nie trzxeba na czczo ja bylam o 10 po sniadanku morfologia musibyć na czczo

    Anutka lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 maja 2014, 17:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tak daisy pytałam ginekologa uznal że poziom progesteronu mma odpowiedni czyli 8 tysiecy ze skoro nie ma plamieen srodcyklicznych tzn ze jest wporzadku tymbardzije ze rok temu zaszlam od razu za 1 razem bez jakichkolwiek lekow mam luteine i mama ja brac jak zajde wciaze bo wtedy moj poziom progesteronu moze byc za niski ale tak nie kazal mi brac luteiny ani duphastonu na co dizen mam cykle co 28.29 dni faza lutealna 14 albo 15 dni temperatura wkazdym cyklu prawidlowo wzrasta i uznal ze nie potzebuje luteiny tak waha mi sie progesteron jak kazdej kobiecie ale chodziło mi o to że jak teraz wezme luteine anie jestem wciazy to rozreguluje sobie cykl juz tak raz zrobilam wzielam luteine w 27 dniu cyklu i d.... okres sie nie zaczal 29 dc tylko 43

    szpilka lubi tę wiadomość

  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    tak daisy pytałam ginekologa uznal że poziom progesteronu mma odpowiedni czyli 8 tysiecy ze skoro nie ma plamieen srodcyklicznych tzn ze jest wporzadku tymbardzije ze rok temu zaszlam od razu za 1 razem bez jakichkolwiek lekow mam luteine i mama ja brac jak zajde wciaze bo wtedy moj poziom progesteronu moze byc za niski ale tak nie kazal mi brac luteiny ani duphastonu na co dizen mam cykle co 28.29 dni faza lutealna 14 albo 15 dni temperatura wkazdym cyklu prawidlowo wzrasta i uznal ze nie potzebuje luteiny tak waha mi sie progesteron jak kazdej kobiecie ale chodziło mi o to że jak teraz wezme luteine anie jestem wciazy to rozreguluje sobie cykl juz tak raz zrobilam wzielam luteine w 27 dniu cyklu i d.... okres sie nie zaczal 29 dc tylko 43
    nie miałam lubić tylko zacytować
    Kasiu luteinę duphaston czy jakąkolwiek inną formę progesteronu bierze się również na podtrzymanie ciąży lub pomoc w zagnieżdżeniu i to najlepiej od ok 3 dnia po owu przez ok 10 dni potem test i jak jest - to odstawić a jak + to brać dalej do wizyty, dawkowanie zaleca lekarz indywidualnie, ale skoro w poprzedniej ciąży miałaś za niski progesteron (jeżeli dobrze pamiętam, jak nie to mnie popraw) to może warto spróbować, bo jeśli zarodek się źle zagnieździ to już żaden progesteron w dniu pozytywnego testu mu nie pomoże
    z własnych doświadczeń napiszę Ci, że gdy zdarzało mi się przerywać luteinę bo okres przyszedł w trakcie a także długo czekać na @ po odstawieniu (10 dni) u poprzedniej lekarki i bez obserwacji tempki w cyklu i podejrzewam, że brana zbyt wcześnie mogła mi zaburzyć owu i tym samym wydłużyć cykl, ale to wiem teraz po 1,5 roku obserwacji i po info od dziewczyn z ovu, że lutkę się bierze najlepiej po owulacji jeśli jesteśmy w stanie ją wyznaczyć

    Daisy lubi tę wiadomość

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niejednokrotnie zdarzyło się że @ pojawiała się 2-3 dni po odstawieniu

    Anutka, zonaboba, Kasia * lubią tę wiadomość

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Daisy wrote:
    Kochane jakie na czczo?? Nie trzeba byc na czczo! Dla staraczek tsh jest najlepiej do 2, idealne to ok. 1-1.5:) Ale wiadomo ze przy innych wartosciach tez da sie zajsc :)
    Na czczo to morfologie i cukier sie robi :)
    Nie bylo napisane ze na czczo tylko, ze najczesciej chodzi sie na czczo... Czytanue ze zrozumieniem...

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • Anutka Autorytet
    Postów: 7531 3723

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szpilka ladny suwaczek :-)

    szpilka lubi tę wiadomość

    1usavcqg3fbgb4ge.png
    3jgx3e3kec0agggp.png
    f2w3rjjgjb0z63zo.png
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka wrote:
    Szpilka ladny suwaczek :-)
    dziękuję bardzo chcialam z taką brzuchata panią jak Twoja, ale nie było do wyboru albo jestem slepa i nie znalazłam, za to bociek też jest ok, choc trochę słabo widoczny :)

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • szpilka Autorytet
    Postów: 3844 2652

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Twoja różowa bryka też jest świetna

    17u9i09kee501cvj.png
    relgzbmhgbzxq515.png
    Aniołek listopad 2013
  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:42

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kasia * wrote:
    tak daisy pytałam ginekologa uznal że poziom progesteronu mma odpowiedni czyli 8 tysiecy ze skoro nie ma plamieen srodcyklicznych tzn ze jest wporzadku tymbardzije ze rok temu zaszlam od razu za 1 razem bez jakichkolwiek lekow mam luteine i mama ja brac jak zajde wciaze bo wtedy moj poziom progesteronu moze byc za niski ale tak nie kazal mi brac luteiny ani duphastonu na co dizen mam cykle co 28.29 dni faza lutealna 14 albo 15 dni temperatura wkazdym cyklu prawidlowo wzrasta i uznal ze nie potzebuje luteiny tak waha mi sie progesteron jak kazdej kobiecie ale chodziło mi o to że jak teraz wezme luteine anie jestem wciazy to rozreguluje sobie cykl juz tak raz zrobilam wzielam luteine w 27 dniu cyklu i d.... okres sie nie zaczal 29 dc tylko 43


    No to zrozumiałe, bo bierzesz lutkę 10 dni, potem odstawiasz i czekasz na @..No niestety tak to jest z tymi hormonami..a 8 w fazie lutealnej mysle, tak jak lekarz, ze jest spoko wynikiem. :) Dopoki nie ma plamien to wszystko jest jaknajbardziej ok :)

  • Daisy Autorytet
    Postów: 3480 4306

    Wysłany: 18 maja 2014, 18:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anutka wrote:
    Nie bylo napisane ze na czczo tylko, ze najczesciej chodzi sie na czczo... Czytanue ze zrozumieniem...


    "mizzelka napisała:
    na te hormony to trzeba na czczo być? ja chyba ten miesiac odpuszcze ale tak pytam dla pewnosci ;) jeszcze na chwilkę do was zajrzę,
    gratulacje serdeczne dla nowych mam :)

    Nie na wszystkie, ale generalnie na czczo i watto tez zbafac tsh :-). Wynik dobry do ok 4 ale staraczek powinien byc ok 2 :-). Ja milam 2,106 :-) "


    Raczej formułowanie wypowiedzi..nie wydaje mi się, żebym miała problem z czytaniem ze zrozumieniem, bo Mizzelka pytała o cyt. 'te hormony', czyli hormony z panelu do zajscia w ciażę, o których do tego była mowa kilka postów przed Jej zapytaniem. :)

    Rozumiem, że hormony Tobą miotają, ale nie musisz rzucać piorunami, bo się odbijają ;)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 18 maja 2014, 19:05

  • zonaboba Autorytet
    Postów: 624 202

    Wysłany: 18 maja 2014, 19:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mam TSH 2.22 gin powiedzial ze ok ale jak piszecie ze lepiej jak jest ponizej 2 to jak myslicie 2.22 to dobry wynik aby zajsc w ciaze?

    To nasz 50 cs +10 na luzie <3 Na OVU od 04.2014r.
    26 lat, nieplodnosc idiopatyczna... 17.08-1 IUI :(

‹‹ 271 272 273 274 275 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Bolesne miesiączki - skąd się biorą bóle miesiączkowe? Przyczyny, objawy, leczenie.

Bolesne miesiączki mogą występować nawet u 75% kobiet w wieku rozrodczym! Jakie są najczęstsze przyczyny bólu miesiączkowego? Czym jest bolesne miesiączkowanie pierwotne, a czym wtórne? Kiedy bolesne miesiączkowanie wymaga konsultacji z lekarzem? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Diagnostyka problemów z płodnością - krok po kroku

Niepłodności nikt się nie spodziewa, a jednak dotyka ona około 1,5 miliona polskich par rocznie. To bardzo dużo! Jakie są najczęstsze przyczyny niepłodności? Kiedy warto rozpocząć diagnostykę i jakie badania zrobić na początek?

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego