Forum Starając się - ogólne Majowe Love - czyli lista testujących w MAJU
Odpowiedz

Majowe Love - czyli lista testujących w MAJU

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina idź zrób badania będziesz wiedziała.
    Jedne będą bolały a inne nie. Nikt ci poziomu prolaktyny z avatara nie wywróży. Mnie np po luteinie bolą piersi.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Byłam na becie :) wynik jutro albo pojutrze ;/

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mona_M wrote:
    Karolina idź zrób badania będziesz wiedziała.
    Jedne będą bolały a inne nie. Nikt ci poziomu prolaktyny z avatara nie wywróży. Mnie np po luteinie bolą piersi.
    Czy ja zapytałam jak wysoką mam prolaktynę? Może byś tak ze zrozumieniem czytała?

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Karolina to ty zrozum zr kazda kobieta ma inaczej zalezy co dla ktorej jest wysoka prolaktyna to ze miescisz sie w normach nic nie znaczy. I mimo tego ze ktos ma wysoka to wcale nie znaczy ze dla tej danej osoby jest wysoka bo w niektorych cyklach moze miec jeszcze wyzsza i na zmiene i wcale nie znaczy ze musi ta osobe bolec. To jest objaw subiektywny i nie da sie go tak zaklasyfikowac ze to od prolaktyny.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    paznokietek wrote:
    Byłam na becie :) wynik jutro albo pojutrze ;/


    To się naczekasz, ale oby wyszło dobrze, to czekanie tego warte ;)

    paznokietek lubi tę wiadomość

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja też mam ból po zewnetrznej stronie juz tydzien przed @, ale nigdy nic nie badalam to nistety nie pomogę

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Każda kobieta jest inna i ma inaczej , to po co tu zadajecie pytania ? to po co to forum ? przecież każda ma inaczej. hahahaha :)

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    ja też mam ból po zewnetrznej stronie juz tydzien przed @, ale nigdy nic nie badalam to nistety nie pomogę


    inaaa - a Ty co taka ostatnio wycofana jesteś?

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14349 19475

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 13:16

  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 13 maja 2015, 10:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Abra bo w tym cyklu czuje ze nic z tego ... total spokój ... eh czekam do tego października i ide porobic badania .. najprawdopodobniej o ile @ przyjdzie jak zawsze 31 dc to bede miala fazę lutealna 10 dni wiec to chyba za mało

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Morwa Autorytet
    Postów: 14349 19475

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 13:16

  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    Abra bo w tym cyklu czuje ze nic z tego ... total spokój ... eh czekam do tego października i ide porobic badania .. najprawdopodobniej o ile @ przyjdzie jak zawsze 31 dc to bede miala fazę lutealna 10 dni wiec to chyba za mało


    w październiku dopiero planujesz badania i już teraz o tym wiesz?
    Czy ja coś przeoczyłam, czy Ty coś źle wpisałaś???

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wnioskuje po owulacjach ktore miałam 20/21dc a okres przychodzi niemalże zawsze 31 dc. Nie stwierdzam tego na 100 % , ale podejrzewam. Przeczytałam gdzies ze 10 dniowa faza lutealna jest za krótka i moze powodowac bezpłodność. Dowiem sie w październiku bo moj gin powiedział zebym przyszła po roku nieudanych staran i dopiero wtedy bedzie robił badnia

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    inaa wrote:
    wnioskuje po owulacjach ktore miałam 20/21dc a okres przychodzi niemalże zawsze 31 dc. Nie stwierdzam tego na 100 % , ale podejrzewam. Przeczytałam gdzies ze 10 dniowa faza lutealna jest za krótka i moze powodowac bezpłodność. Dowiem sie w październiku bo moj gin powiedział zebym przyszła po roku nieudanych staran i dopiero wtedy bedzie robił badnia


    O matko - długo, ale skoro tak, to miejmy nadzieję, ze się uda wcześniej :)
    A Ty nie robiłaś absolutnie żadnych badań w związku ze staraniami?

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • Morwa Autorytet
    Postów: 14349 19475

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 kwietnia 2016, 13:16

  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Morwa ma trochę racji, bo takie zamartwianie się (domniemaną) krótką fazą lut. niczemu nie służy - ja bym dla spokoju ducha poszła na bad, ale Twoja wola.
    Przy czy jednego nie ustaliłyśmy - czy Ty Inaa chodzisz prywatnie czy na NFZ do gina, bo to bywa różnica w podejściu niestety :/

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
  • emilkaaa Ekspertka
    Postów: 224 104

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny. Nie było mnie tu xx czasu. Ja ciągle w biegu, remonty, przeprowadzki, dorywcza opieka nad chrześniaczką, ciągłe spotkania w sprawie pracy. Już nawet nie wiem który dzień cyklu mam :P Pozdrawiam Was i gratuluję małych Żabek i trzymam kciuki za resztę dziewczyn.

  • karolinka1992 Autorytet
    Postów: 551 133

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja w tym cyklu nie miałam owulacji byłam na usg i w czasie kiedy powinnam ją mieć bolały mnie jajniki a szczególnie lewy, dziwne...

    [link=https://www.suwaczki.com/]f2w3rjjgori773ov.png[/link]
  • inaa Autorytet
    Postów: 2044 1239

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    robił mi jedynie cytologie, usg i usg brzucha. Jest bardzo dobrym lekarzem i specjalista od niepłodniosci i in vitro. Pewnie nie chciał blokowac psychicznie i tyle. W tym cyklu taki spokój mam ze hej, pewnie zaczne sie nakrecac od 8 dpo ale jakos watpie, po ostatnim rozczarowaniu. Nic sie nie zrobi płaczem, nie przyspieszy sie czasu , lato wakacje przed nami wiec nie ma tego złego

    do gina chodze prywatnie ale do niego to termin 3 miechy naprzód

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 13 maja 2015, 11:23

    thgf9n73strbq9ak.png

    thgfyx8d9lmvw97c.png
    Aniołek (8tc)-3.2016 :* Kocham Cię !
    Aniołek (7tc)-12.2016 :* Kocham Cię !

  • Abra Autorytet
    Postów: 658 348

    Wysłany: 13 maja 2015, 11:24

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    emilkaaa wrote:
    Hej Dziewczyny. Nie było mnie tu xx czasu. Ja ciągle w biegu, remonty, przeprowadzki, dorywcza opieka nad chrześniaczką, ciągłe spotkania w sprawie pracy. Już nawet nie wiem który dzień cyklu mam :P Pozdrawiam Was i gratuluję małych Żabek i trzymam kciuki za resztę dziewczyn.


    Powiem Ci, że to może być dla Ciebie bardzo dobre: nie myśleć wciąż o ciąży i dziecku - jak ja o tym marzę ;)
    Życzę Ci, aby dzięki nie myśleniu się udało ;)

    paznokietek lubi tę wiadomość

    Zanim zostałaś poczęta - pragnęłam Cię,
    Zanim się urodziłaś - kochałam Cię,
    Zanim minęła pierwsza minuta Twojego życia - byłam gotowa za Ciebie umrzeć...
‹‹ 106 107 108 109 110 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

4 składniki diety wspierające owulację!

Problemy z owulacją są bardzo częstą przyczyną trudności z zajściem w ciążę. Dowiedz się, jak za pomocą diety możesz wesprzeć jajeczkowanie! Poznaj, które składniki diety mogą pozytywnie wpływać na owulację, a które mogą przyczyniać się do niepłodności owulacyjnej. Poznaj propozycje propłodnościowych posiłków od Ani i Zosi z Akademii Płodności! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kalendarz dni płodnych podczas starania o dziecko

Przeczytaj dlaczego coraz więcej lekarzy zaleca kobietom starającym się o dziecko prowadzenie kalendarza owulacji i obserwację własnego ciała. Kalendarz owulacji - czym jest, na czym to polega i dlaczego podczas starania o dziecko warto wiedzieć coś więcej o swoim cyklu niż czas jego trwania. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego