Może poplotkujemy? ;)
-
WIADOMOŚĆ
-
nick nieaktualnyBuziulka wrote:Znaczy rozmawiają o ojcu sasiada, który prowadzi firmę dekarską (dachy robią) i do tego jeszcze ocieplają i tak na niego nagadują, że pozwala u siebie pracować ludziom, którzy piją i mają w dupie robote hehe
Mają maszyny
Oni wiosną chca tartak i meble ogrodowe robić (tylko z innym kumplem)
troche juz robią i nie narzekają na robotę ale zanim oni spłaca te maszyny i zaczną rzeczywiście zarabiać tooo troche minie
no to życze powodzenia nie znam się w tematach mebli ogrodowych...mój palety robił i więźby dachowe....samo wyposazenie tartaku kosztowało ok 200 tys- trak, wielopiły jakies wyciagarki czy coś tam...dzięki bogu ze wspólnikiem i dawno się sprzedało maszyny odzyskało czesc pieniedzy-pospłacało kredyty wzięte na nie....tartak to najgorszy okres jaki przerabialiśmy....nie raz do 1-2 w nocy rypał żeby wyrobić z zamówieniami....cięzka i niebezpieczna praca kieyś pistoletem przybił palca do deski...łeee-masakra...wogóle odradź mu ten tartak to okropna praca!!!! cyba, ze to taki mały tartaczek i będą płotki robić to niech chłopy zaczynają....a jak chcą drzewo to od górali musza kupowac najtaniej wychodzi...10 tys wóz drzewa:)
kurde nawet nie wiedziałam ile ja zapamietałam
Pola zaginęłas w akcji na wiele godzin!! -