Nie przegap okazji!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 30 listopada a otrzymasz od nas prezent:

Skorzystaj z okazji i wypróbuj nasze nowości - jesteśmy przekonani, że Ci się spodoba! W każdym momencie możesz zrezygnować.

Jesteśmy dla Ciebie i szybko odpowiadamy na każde Twoje pytanie: [email protected]!

Promocja trwa do 30 listopada 2020 roku.

Aktywuj abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne Naturalne wspomagacze
Odpowiedz

Naturalne wspomagacze

Oceń ten wątek:
  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 16 lipca 2012, 08:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny napiszcie kto pije zioła o. Sroki jak je się pije przez cały cykl czy tylko w wyznaczonych dniach ? czy można je łączyć z oeparolem i Macą ?

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • Gaja87 Znajoma
    Postów: 23 3

    Wysłany: 16 lipca 2012, 21:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pije sie przez 3 miesiace dzien w dzien a potem miesiac przerwy, najlepiej zaczac w pierwszym dniu okresu.

  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 796

    Wysłany: 17 lipca 2012, 10:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A gdzie mozna te ziola kupic? Ja mieszkam w Niemczech. Mozna kupic je przez internet?

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 18 lipca 2012, 10:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    anette zioła sa na allegro :) ja je kupiłam od użytkowniczki tego forum :) ale czekam na nowy cykl zeby zaczac pic :)

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 796

    Wysłany: 18 lipca 2012, 10:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Welurka....dziekuje za info :-)

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 18 lipca 2012, 10:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ależ nie ma za co :)

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 796

    Wysłany: 18 lipca 2012, 12:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny, wlasnie szukam tych ziol na allegro, jak one dokladnie sie nazywaja? Znalazlam jakies rozne mieszanki, maja one jakas konkretna nazwe? Sorki ale jestem zupelnym laikiem jesli o ten temat chodzi.

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 796

    Wysłany: 18 lipca 2012, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ah.......juz chyba znalazlam ²kobiece sprawy, ciaza i owulacja"

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 18 lipca 2012, 22:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    welurka wrote:
    Dziewczyny napiszcie kto pije zioła o. Sroki jak je się pije przez cały cykl czy tylko w wyznaczonych dniach ? czy można je łączyć z oeparolem i Macą ?

    ja piłam 3 cykle non stop , codziennie przed pójściem spać, jedną łyżeczkę od herbaty na szklankę wrzątku zaparzać przez pół godz. pod przykryciem. Jak pijesz ziółka to oeparol jest już Ci niepotrzebny bo ziółka dużo lepiej poprawiają jakość śluzu. Ja zażywałam wiesiołek i nic mi nie pomógł, szkoda wydawać kasę na to dziadostwo. To dużo lepszy jest olej z siemienia lnianego w kapsułkach,( kupowałam go na allegro), bo ma więcej właściwości zdrowotnych od wieśka. No a macę zażywałam jak miałam teraz przerwę w piciu ziółek, nie łączyłam jej z ziółkami bo nie chciałam przekombinować. Radziłabym też dużą dawkę ostrożności, ziółka posiadają jednak wielką moc ;) mi pomogły po 2 latach zajść w ciążę, żałuję teraz że wcześniej nie zabrałam się za ich picie :)

    asiank, basiulkaa_89 lubią tę wiadomość

  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 19 lipca 2012, 09:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Anette wrote:
    ah.......juz chyba znalazlam ²kobiece sprawy, ciaza i owulacja"

    anette dokąłdnie to mieszkanka nr 3 ojca Grzegorz Sroki

    Klaudia lubi tę wiadomość

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • Anette Autorytet
    Postów: 1629 796

    Wysłany: 19 lipca 2012, 10:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asbaria wrote:
    welurka wrote:
    Dziewczyny napiszcie kto pije zioła o. Sroki jak je się pije przez cały cykl czy tylko w wyznaczonych dniach ? czy można je łączyć z oeparolem i Macą ?

    ja piłam 3 cykle non stop , codziennie przed pójściem spać, jedną łyżeczkę od herbaty na szklankę wrzątku zaparzać przez pół godz. pod przykryciem. Jak pijesz ziółka to oeparol jest już Ci niepotrzebny bo ziółka dużo lepiej poprawiają jakość śluzu. Ja zażywałam wiesiołek i nic mi nie pomógł, szkoda wydawać kasę na to dziadostwo. To dużo lepszy jest olej z siemienia lnianego w kapsułkach,( kupowałam go na allegro), bo ma więcej właściwości zdrowotnych od wieśka. No a macę zażywałam jak miałam teraz przerwę w piciu ziółek, nie łączyłam jej z ziółkami bo nie chciałam przekombinować. Radziłabym też dużą dawkę ostrożności, ziółka posiadają jednak wielką moc ;) mi pomogły po 2 latach zajść w ciążę, żałuję teraz że wcześniej nie zabrałam się za ich picie :)

    No to ja biore sie za picie tych ziolek :) od nastepnego cyklu!

    Trzy Aniolki w niebie, jeden z nami na ziemi :-)
    Staramy sie o kolejnego...
  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 19 lipca 2012, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja tez je zaczynam pic od nastepnego cyklu :)

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2012, 08:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    w takim razie trzymam za was kciuki dziewczyny, ziółka wam na pewno pomogą, tak samo jak mi ;) tylko musicie być bardzo cierpliwe, na ich działanie trzeba długo czekać, no ale warto :)

  • welurka Autorytet
    Postów: 1580 1404

    Wysłany: 20 lipca 2012, 08:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    najchętniej zaczełabym je pic juz od dzisiaj ale boje się zeby sobie czegoś nie pochrzanić w cyklu ( teraz jestem dokładnie w połowie cyklu)

    2fwahqvkbpejvho7.png
    gg64jw4z7o472jre.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 20 lipca 2012, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jak masz w miarę regularne cykle i nie musisz długo czekac na @ to lepiej poczekac z piciem ziółek i zacząć od 1 dnia cyklu ;)

  • kszewuszka Debiutantka
    Postów: 13 2

    Wysłany: 20 lipca 2012, 21:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam! Ja zaczęłam zażywać macę.Kupiłam na allegro ale tą w proszku.Piję 2 razy dziennie.

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 21 lipca 2012, 08:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja zażywałam macę w kapsułkach, w tym cyklu w którym mi się udało zajść w ciążę :) też dwa razy dziennie ją brałam, trzymam kciuki za Ciebie, żeby Ci się też udało ;)

  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 21 lipca 2012, 19:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asbaria wrote:
    w takim razie trzymam za was kciuki dziewczyny, ziółka wam na pewno pomogą, tak samo jak mi ;) tylko musicie być bardzo cierpliwe, na ich działanie trzeba długo czekać, no ale warto :)

    tez sprobuje je nabyc moze i mi pomoga :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • kszewuszka Debiutantka
    Postów: 13 2

    Wysłany: 22 lipca 2012, 14:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nie dziękuję Asbaria :)
    A Ty długo brałaś macę?

  • Agnieszka Autorytet
    Postów: 703 550

    Wysłany: 23 lipca 2012, 22:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Asbaria wrote:
    welurka wrote:
    Dziewczyny napiszcie kto pije zioła o. Sroki jak je się pije przez cały cykl czy tylko w wyznaczonych dniach ? czy można je łączyć z oeparolem i Macą ?

    ja piłam 3 cykle non stop , codziennie przed pójściem spać, jedną łyżeczkę od herbaty na szklankę wrzątku zaparzać przez pół godz. pod przykryciem. Jak pijesz ziółka to oeparol jest już Ci niepotrzebny bo ziółka dużo lepiej poprawiają jakość śluzu. Ja zażywałam wiesiołek i nic mi nie pomógł, szkoda wydawać kasę na to dziadostwo. To dużo lepszy jest olej z siemienia lnianego w kapsułkach,( kupowałam go na allegro), bo ma więcej właściwości zdrowotnych od wieśka. No a macę zażywałam jak miałam teraz przerwę w piciu ziółek, nie łączyłam jej z ziółkami bo nie chciałam przekombinować. Radziłabym też dużą dawkę ostrożności, ziółka posiadają jednak wielką moc ;) mi pomogły po 2 latach zajść w ciążę, żałuję teraz że wcześniej nie zabrałam się za ich picie :)

    a ja twierdze, ze to co dziala na 100 kobiet na 101 nie podziala w ogole ja bralam oeparol, potem na allegro znalazlam wiesiolek w kapaulkach o wiele tanszy i w wiekszym opakowaniu, na sluz dzialal mi rewelacyjnie a najsmieszniejsze jest to ze w cyklu, w ktorym odstawilam wspomagacze sluzu miala go lepszy niz jak bralam wiesolek, wiec te wspomagacze to chyba troche dzialaja na zasadzie placebo :D

    p19ucsqvxhad9jnf.png

    h84fio4pjmll44p3.png

    Aniołki 8tc [*] 13.02.2015 kochamy, tęsknimy, pamiętamy.
1 2 3 4 5 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Niepłodność u mężczyzn - najczęstsze przyczyny. Kiedy warto wykonać badanie nasienia?

Problem z poczęciem dziecka jest problemem obojga partnerów, dlatego jeśli już dłuższy czas czekasz na dziecko, to diagnostykę i ewentualne leczenie rozpocznij razem z partnerem. Niepłodność u mężczyzn występuje tak samo często, jak u kobiet. Przeczytaj jakie są najczęstsze przyczyny problemów z płodnością u mężczyzn, w jaki sposób można je wykryć i jakie są potencjalne rozwiązania na zajście w ciążę.

CZYTAJ WIĘCEJ

Progesteron - dlaczego jest tak ważny podczas starania o dziecko?

Progesteron to jeden z najważniejszych hormonów dla kobiecej płodności. Jaką rolę odgrywa podczas starania o dziecko, przy zapłodnieniu i we wczesnej ciąży? Jakie są normy i co się dzieje, kiedy stężenie progesteronu jest za niskie? Jak wygląda leczenie luteiną dopochwową i doustną? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego