X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Nie mogę spać :O
Odpowiedz

Nie mogę spać :O

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia86 wrote:
    Mnie tez 33dc @ nie ma :( ostatnio pierwszy cykl po poronieniu przyszla po 44 dniach
    a moze 2 kreseczki przyjda zamist @ :p

    lenka123321 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Musze zerknac bo noe wiem nawet ktory dzisiaj dc , ogolnie 30 32 dniowe teraz mam

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    7 minut temu 22 dc sie zaczal

  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell wrote:
    a moze 2 kreseczki przyjda zamist @ :p
    jeszcze się nie staram
    gdyby tylko była możliwość zaciążenia to już bym się doszukiwała objawów ale nie było takiej sytuacji niestety
    zaczynam starania w siwprniu

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    i juz chce @ i zeby juz byl 13dc i na monitoring zobaczyc czy cos rusxylo

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czyli juz nieslugo zaczynasz:)

    gosia86 lubi tę wiadomość

  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja szukam gina idealnego
    w poniedziałek idę na konsultacje do nowego,na NFZ

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja mam 35 bo teraz biore juz drugi cykl cyclo progynove na [email protected] bo miałam skape i nieregularne czasami ponad 40 dniowe moze sie cos wkoncu unormuje po tych lekach mam ttaka nadzieję.

  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czekam tylko na @

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell trzymam kciuki

    Evell lubi tę wiadomość

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja kupe lat xhodzilam prywatnie :/ wkoncu mowie aaa ide na nfz i wkoncu sie dowiedzialam co jak i z czym

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    evel bedzie dobrze.najwazniejsze ze lekarz nie lekcewazy

    Evell lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:11

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    gosia86 wrote:
    Ja szukam gina idealnego
    w poniedziałek idę na konsultacje do nowego,na NFZ

    ja dziś znalazłam dobrego lekarza na necie jest ginekologiem-endokrynologiem dwa w 1 bo od jutra biore niestety euthyrox dzis bylam u endo i mam mała niedoczynnosc

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja tez musze zrobic bad tarczycy dla sw spokoju chocby nawet

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a jakie badanie wg robilyscie mi jeszcze zostal progesteron b nie robiłam a tak se mysle zeby zrobic bo moze cos nie tak ale go zrobie dopiero po owu.

  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:19

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Evell ja euthyrox biorę juz 4 lata da się przeżyć

    ostatnio przerobilam tylu ginow że już mi się nawet szukać nie chce
    ale chce mieć kogoś konkretnego do prowadzenia ciąży

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • gosia86 Autorytet
    Postów: 7757 4712

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja przex ciąża tylko toxoplazomze i różyczkę
    a poroniłam przez niski progesteron którego nie badalam niestety

    8p3os65gknud0twt.png
    iv09tgf6v8u0j0rv.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja robila Fsh Lh estriadol progesteron prolaktyne

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a mi znów ywszedl kortyzol za wysoki ehh troche jestem podłąmana i musze powtórzyc badanie :(

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 lipca 2014, 00:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kortyzol ma wplyw na zajscie?

‹‹ 2 3 4 5 6
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Brak ochoty na seks... - najczęstsze przyczyny niskiego libido u kobiet

Czym jest libido i jakie czynniki mają największy wpływ na popęd seksualny? Co robić, kiedy brak ochoty na seks? Przeczytaj o najczęstszych przyczynach niskiego libido u kobiet oraz dowiedz się, jak możesz poradzić sobie z tym problemem. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Zagnieżdżenie zarodka - ile dni po stosunku? Jakie mogą być objawy zagnieżdżenia?

Czym jest i kiedy następuje zagnieżdżenie zarodka w macicy, ile dni po stosunku dochodzi do implantacji? Czy zagnieżdżenie zarodka można zaobserwować? Jakie objawy mogą towarzyszyć implantacji? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ