Forum Starając się - ogólne niepoKhalane poczęcie
Odpowiedz

niepoKhalane poczęcie

Oceń ten wątek:
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 07:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przybyła - Cioteczka manipulacja :)

    1) Na pryszcze - zielony korektor, na to dermacol /tani a kryje jak żaden! tylko jest mało trwały więc trzeba go przypudrować i mieć w torebce do poprawek)
    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=m&string=dermacol&bmatch=s0-moda-0414

    2) "Grubość" łyknij urosept - działa łagodnie moczopędnie, zejdzie woda, opuchlizna
    3) poćwicz do tego czasu, jakąś "chodakowską", efektów po tygodnu nie będzie, ale psychicznie poczujesz się DUŻO LEPIEJ!
    4) solka dosłownie na kilka minut - nie chodzi o opalenizne tylko o lekkie przesuszenie pryszczy, zmniejszy się stan zapalny a dwa... Nawet takie słoneczko poprawia nastrój!

    teraz manipulacja

    Jeśli to ona go zdradziła, to uwierz mi on na pewno o tym nie zapomniał. Możesz mu też o tym przypomnieć ale w zawoalowany sposób. wymyśl anegdotkę na kanwie tamtego scenariusza - para kilka lat i baba zdradza, facet załamany, nieszczesliwy i prawie sie targnal na zycie - a jest to brat cioteczny Twojej koleżanki /brata siostry.../ Tak z dupy historyjka ale "odświeży mu pamięć"
    Na weselu nie pij! Będziesz wtedy Panią sytuacji! Trzeźwo skontrolujesz i ocenisz "co się dzieje" poza tym... Dlaczego nie pijesz? "hmmm podejżane...a może w ciąży jest?" Lekkie głaskanko po brzuchu do tego i każdy będzie snuć domysły.
    Poza tym - przed bądz miła, słodka i urocza ale nie podejrzanie :) Facet nie lubi gdy baba na nim wisi i jest natrętna ale zołza w domu też go trochę męczy. Więc niech ma na świeżo obraz wspaniałej kobiety jaka mu się trafiła. Stara ludowa prawda głosi, że nie wypuszcza się chłopa z domu z pustym brzuchem i pełnymi jajami - o to też zadbaj.
    Co do tej baby, to nie stój z boku, przywitaj się, bądź miła i uprzejma /Pani sytuacji! pamietaj!/ Nie daj jej wyczuć, że się jej obawiasz.
    Co do Twojego faceta... Mężczyźni może i nauczyli się mówić ale komunikacją nie zawsze można to nazwać. Zdaj sobie sprawę z tego, że właśnie staracie się o dziecko!! żaden facet nie podjąłby świadomie takiego kroku gdyby nie był pewny swych uczuć i gdyby mu czegoś brakowało w związku.

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 07:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Emilianka - serial ściągnięty, pierwszy odcinek przynajmniej, póki co widziałam intro ...no ten lód i biały niedźwiedź - na brak atrakcji narzekać nie możecie :D

    I kurcze Eksperta mi dali, dawać te LAJKI chcę być AUTORYTETEM :D hehehe

    werni lubi tę wiadomość

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 07:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo ja wiem ale wiesz psychika dziala swoje... dobrze ze mialam juz owulacje bo po tym tyfodniu to by mi sie przesunela mega ;p.
    Niestwty na morde nic nie naloze i nie pojde na solarium bo moja morda naczynkowa nie wutrzymala by tego i bym z siatka naczynek popekanych zostala. Zostaja mi korektory i kremy bb i nic wiecej bo ibczej sie ugotuje pod makijazem i efekt bedzie gorszy. Co do wody i i moczoprednych rzeczy mam kamice nerkowa wiec i tak biore i tak wiec nic wiecej nie zadzialam wiec zostaje mi tylko manipulacja ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dermacol nakładasz punktowo, jak korektor, tez mam cerę naczynkowa i nie mam problemów z solką, czy makijażem ale fakt, nie może byc za bardzo izolujący. Na naczynka kiedyś fundnęłam sobie laser, juz po pierwszym razie była różnica

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 07:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo tez mialam to zrobic. Ale solara to mdleje wiec nie chodze ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 08:17

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Jasne, chociaż ja nigdy nie właziłam na dłużej niż 5 min. Ale nie namawiam :)

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 08:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nooo mnie 5 minut solarium czy saunie zabija. Czesem wystarczy otworzyc drzwi jak jestem obok ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 08:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Też tak kiedyś miałam, a w saunie ale suchej nawet mi się podobało :D

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 08:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bleee ja nie moge ;p kurde w sumie chce wytrzymac jeszcze 12dni z testowaniem ciekawe czy wytrzymam ;p juz do tego czasu okres powinien przyjsc ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 10:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No właśnie, nie wiem po co zakładasz sobie taki długi okres do testowania, na ogół test w 13 dni po OVu to i tak juz jest pewnik

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 10:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Bo wole okres niz jedna kreche ;p ale juz w 10dniu po owu temperatura powinna zaczax spadac i wtedy bede wiedziec. A ze impeza zadna sie nie szykuje to wolalam na okres czekac.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ołowiana no nie jest tak tragicznie bo część kręcili na lodowcu:P a z niedźwiedziami to też trochę ściema choć czasami się zdarza że jakiś zabłądzi i przypłynie :P

    Ciri "Cycki w górę - i ju ken dens" :P

    Głowa jakby boli mniej, mam nadzieję że to oznaka że pogoda się zmieni :) Generalnie głowa boli mnie rzadko a jak już boli to znaczy że coś się wydarzy.

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Noo trzeba trzeba. Tylko temperatura mnie pociesza... moja a nie pogody ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Temperatura na całego się wdała w romans widzę :P teraz możesz sobie sprawdzić tak w czwrtek/ piątek progesteron :)

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh nie bede miala jak bo juz wyjezdzam na to wesele. Wiec mnie nie bedzie.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No szkoda trochę bo to dużo mogłoby nam powiedzieć, ale nie zaprzątaj sobie tym głowy. Teraz relaks - spokój przed walką :D Pij dużo wody

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Pije pije ;] chyba ze moze wyskocze miedzy robota bo mam laboratorium 3 przystanki od miejsca pracy ale nie wiem czy zdarze.

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • emilanka Autorytet
    Postów: 4200 2968

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No zobaczysz, jak się uda to dobrze a jak nie to pozostaje czekać na termin @ :)

    https://ciazooporna.music.blog/
    PCOS, insulinooporność, hiperinsulinemia poposiłkowa, hiperprolaktynemia, niedoczynność tarczycy, hiperandrogenizm (zbyt wysoki DHEAs androstendion), nietolerancja glutenu, mleka krowiego, mutacje: MTHFR 1298ac, Leiden, PAI, DTRR, nieszczelne jelita...
  • ciri22 Autorytet
    Postów: 17715 3976

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A co po tych wynikach cos bedzie juz wiadomo? ;p

    43ktj48ask56n9jv.png
    bl9cl6d8s7835131.png
  • ołowiana wrona Autorytet
    Postów: 568 154

    Wysłany: 11 maja 2015, 12:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    progesteron w II fazie cyklu mówi czy była owu, wskazuje ewntualna niedomoge cialka zoltego, no i ze cykl był bezowulacyjny - pomimo ładnej tempki

    Ołowiana Wrona
    201609077444.png
‹‹ 32 33 34 35 36 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Kwasy Omega-3 - ważny składnik w diecie przyszłej mamy

Kwasy omega-3 są bardzo istotnym składnikiem w diecie, o którym warto pomyśleć już na etapie starań o dziecko. Idealnie, aby po konsultacji z lekarzem, suplementować kwasy już od pierwszych dni ciąży. Dlaczego są takie ważne? Jaką pełnią rolę? Jak wybrać odpowiedni suplement? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 zasad dobrego odżywiania podczas starania - co i jak jeść, aby szybciej zajść w ciążę

Odpowiednia dieta płodności może nie tylko polepszyć twoje zdrowie i dobre samopoczucie, ale również wspomóc twoją płodność oraz zapewnić zdrowy rozwój twojego dziecka jak już zajdziesz w ciążę. Co zatem oznacza „odpowiednia dieta”? Znajdziesz tutaj 14 wskazówek, które pomogą Ci lepiej zaplanować posiłki.

CZYTAJ WIĘCEJ

Zespół Policystycznych Jajników (PCOS) – dieta dla płodności

Zespół policystycznych jajników (PCOS, Policystyczne Jajniki) to jedno z najczęściej występujących zaburzeń endokrynologicznych u kobiet. Dotyczy 5-10% kobiet w wieku rozrodczym i jest najczęstszą przyczyną zaburzeń owulacji i problemów z zajściem w ciążę. Przeczytaj jakie są objawy PCOS, jak wpływa ono na starania o dziecko oraz w jaki sposób możesz pomóc sobie dietą.   

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego