Letnia promocja w OvuFriend!

Aktywuj abonament Premium w OvuFriend od dziś do 31 sierpnia a otrzymasz od nas prezent:

Jeżeli wykupisz abonament Premium w OvuFriend i zajdziesz w ciążę, będziesz mogła wykorzystać swój abonament w BellyBestFriend, w niesamowitym, w pełni spersonalizowanym, inteligentnym kalendarzu Twojej ciąży!

Promocja trwa do 31 sierpnia 2019 roku.

Wykup abonament Zamknij
Forum Starając się - ogólne NOWA - OD DZIŚ NA OVUFRIEND
Odpowiedz

NOWA - OD DZIŚ NA OVUFRIEND

Oceń ten wątek:
  • Aga85 Koleżanka
    Postów: 41 132

    Wysłany: 15 kwietnia 2013, 20:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej. Dziewczyny dziś założyłam sobie konto na ovufriend. Od prawie roku jestem szczęśliwą żoną, i nie ukrywam że chciałabym zostać również mamusią :) Problem polega na tym, że mam bardzo nie systematyczne miesiączki. :( Nie wiem jak dobrze wyliczyć moment owulacji, kiedy najlepiej starać się o dzidziusia? Pomóżcie mi proszę...

    Aga
  • mauysia Autorytet
    Postów: 7315 19722

    Wysłany: 16 kwietnia 2013, 05:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć, polecam najpierw przeczytanie działu "Baza wiedzy".

    1kk082c3vuoqvmjs.png
  • karoam Autorytet
    Postów: 939 2548

    Wysłany: 16 kwietnia 2013, 06:31

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj :)

    1usaej28ly44zrzp.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2013, 18:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 kwietnia 2013, 18:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witaj w naszych skromnych progach!!!

  • Aga85 Koleżanka
    Postów: 41 132

    Wysłany: 17 kwietnia 2013, 19:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziękuję za miłe przywitanie ;)
    Opowiedzcie mi proszę (jeśli oczywiście chcecie), czy Wy też macie problemy z wyliczeniem momentu owulacji? Tak jak wspomniałam, moje miesiączki są strasznie nie regularne. :(

    Z góry dziękuję każdej z Was, która zechce podzielić się ze mną swoimi spostrzeżeniami i mi doradzi... :)

    Aga
  • g0s1a82 Debiutantka
    Postów: 13 3

    Wysłany: 19 kwietnia 2013, 19:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Cześć :) Ja też jestem tu nowa,ale co mogłabym Ci poradzić to wybierz się z tym problemem do lekarza,bo różne mogą być tego przyczyny.I nawet z tego powodu możesz mieć problem z zajściem w ciąże.

    g0s1a82
  • madzia0206 Nowa
    Postów: 3 0

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 08:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc,ja tez jestem nowa.To moj drugi cykl z Ovu. Pierwszy co prawda od polowy bo wlasnie tez nie mam regularnych miesiaczek i gdy minelo 50 dni wybralam sie do lekarza.Tam juz dostalam zestaw lekow. Miesiaczki zawsze mialam nieregularne, i problemy z wykryciem owulacji. Ale na cale szczescie znalazlam Ovufriend i teraz wszystko zapisuje.U mnie po pierwszym cyklu z Ovu juz dowiedzialam sie ze mam prawidlowa faze lutealna i ze wykrylo u mnie prawdopodobna owulacje wiec to juz krok do przodu. Zycze powodzenia :)

    Wiadomość wyedytowana przez autora 26 kwietnia 2013, 08:07

  • Irysek Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 18:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witam :-)
    To moja pierwsza wizyta w ogóle na ovufriend ale myślę,że nie ostatnia.Szukałam dzisiaj czegokolwiek o problemach zajścia w ciążę.Problem mam nie od dziś. Od 4 i pół roku jestem szczęśliwą mężatką ale chciałabym być jeszcze bardziej z mężem szczęśliwa i mieć naszego skarbusia:-)a od 2 lat leczyłam się na nadczynność tarczycy.Jestem 2 tygodnie po operacji tarczycy - Graves-Basedowa.Mam nadzieję ,że z tym forum uda mi się czegoś więcej od was dowiedzieć,wyciszyć i ,że w końcu uda się nam zajść.Pozdrawiam

    Wiadomość wyedytowana przez autora 26 kwietnia 2013, 18:30

    Irysek
  • Iwo123 Autorytet
    Postów: 272 234

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny:)
    Ja też jestem tu nowa, od kilku dni prowadzę kalendarz owulacji.
    Kupiłam sobie termometr i testy owulacyjne. Wczoraj i dzisiaj miałam 2 kreski ale temperaturę mierze od 10 dnia cyklu i mieści się w przedziale 36,22-36,51. Zastanawiam się czy nie mam jakiegoś kiepskiego termometru:( czy tak powinno być;/czy coś jest nie tak ze mną.
    Może cos doradzicie dziewczyny?
    Z góry bardzo dziękuję i pozdrawiam

    relg3e5ejn8hl19k.png
  • Iwo123 Autorytet
    Postów: 272 234

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 18:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dodam jeszcze że zaczynam dopiero swoje starania, tzn. 2 miesiąc.

    relg3e5ejn8hl19k.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 18:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witamy:)

    I życzę powodzenia:)

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • Irysek Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 19:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja mierzyłam temp przez pół roku i niby starałam się w dni płodne z mężem i nic nie wychodziło.I jak lekarz endokrynolog stwierdziła ,że trzeba wyciąć tarczycę to się uda.Ale wiecie jak jest stwierdzenie to się uda to chciałoby się już :-)no nie?

    Irysek
  • Irysek Debiutantka
    Postów: 7 0

    Wysłany: 26 kwietnia 2013, 19:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Myślę ,że ten portal na pewno mnie usystematyzuje w moich poczynaniach a rady wasze także mi pomogą i takie buciki które są w moim okienku zrobione od serca będą dla serduszka mojego:-)

    Irysek
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 maja 2013, 06:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, również jestem tutaj nowa :-) Na ovufriend dopiero pierwszy cykl mi leci. Będziemy zaczynać powoli starać się z moim przyszłym mężem o dzidziusia. Bardzo tego pragniemy. Mam nadzieje, że szybko sie uda :)

  • sylwia1985 Autorytet
    Postów: 6355 7489

    Wysłany: 5 maja 2013, 07:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    witaj witaj tutaj kazda sie stara zajsc w ciaze- dziewczyny pomagaja sobie wzajemnie wiec warto tu byc...

    Meggy_z, Agi lubią tę wiadomość

    ex2b4z17yxk8dczz.png


    km5se6ydi0vc9k5k.png
  • karola1085 Nowa
    Postów: 1 0

    Wysłany: 6 maja 2013, 22:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Witajcie ja jez jestem nowa na ovufriend jestem w polowie mojego 1 cyklu. kupilam testy owulacyjne jak narazie nie mierze temp ale zobacze jak sie wszystko rozwinie .mam nieregularny okres od kiedy zaczelismy sie nie zabezpieczac wiec ciezko wykryc owulacje ale nie poddaje sie i do dziela.

  • Asi Autorytet
    Postów: 594 375

    Wysłany: 7 maja 2013, 03:57

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Moja przygoda z OVU zaczęła się od 20 kwietnia więc też jestem nowa. Jest to mój pierwszy cykl z Ovu a właściwie pierwszy cykl starań w ogóle . Zdążyłam się jednak na tyle zaangażować w tę stronkę, że nie daruje sobie jak codziennie choć na chwilkę tu nie zajrzę. Pierwsza moja ciąża również była wyczekana, kontrolowałam jak umiałam swoje cykle ale nie było z kim na ten temat porozmawiać wymienić się doswiadczeniami itd. Teraz jest OVU ito super bo chyba każda z nas podekscytowana , zmęczona czy zawiedziona chce wymienić się swoimi obawami czy radościami z kimś kto to zrozumie. My wszystkie jesteśmy tu z jednego powodu i Cieszę się ,że tu trafiłam całkiem przypadkiem ;)

    2fwa43r8en2liwr1.png
    jox6krhmbw4p5s4c.png
  • Modnisia Koleżanka
    Postów: 40 60

    Wysłany: 16 maja 2013, 18:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej dziewczyny:)ja też jestem nowa, właśnie zaczynam 2 cykl z ovu, oczywiście myślałam i byłam pewna ze tym razem się już uda...ale nie poddaje się i teraz regularnie będę mierzyła temp., spr.śluz i...męczyła męża hehe(żart). też mam małe problemy z wyznaczaniem dni płodnych, ale z ovu jest na pewno łatwiej. dodam że moje jajniki budową są zbliżone do PCOS, więc to też jest na pewno jakaś bariera, ale lekarz powiedział, że nie widzi przeszkód żebym była w ciąży,więc staramy sie dalej.Trzymam kciuki za wszystkie dzielne kobietki:)

    a455238dd159155545b1555a4302995e.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 16 maja 2013, 19:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    g0s1a82 wrote:
    Cześć :) Ja też jestem tu nowa,ale co mogłabym Ci poradzić to wybierz się z tym problemem do lekarza,bo różne mogą być tego przyczyny.I nawet z tego powodu możesz mieć problem z zajściem w ciąże.

    To nie to, że "NAWET" od nieregularnego okresu może być problem z zajściemw ciążę. Nieregularny okres to sygnal od organizmu o pewnych zaburzeniach, najczęściej hormonalnych i nieregularność cyklu to właśnie podstawowy objaw, że z ciążą może byc trudniej.

    Co do PCOS - ja mam, ale dzieci też mam jak widać i to bez żadnych leków, długich starań i stymulacji. Więc można.

1 2 3 4

Zajdź w ciążę dwa razy szybciej

Sprawdź OvuFriend Premium

  • wyznaczanie dni płodnych
  • dieta płodności
  • innowacyjny algorytm

Wypróbuj miesiąc za darmo, potem tylko 29 zł / mies.

Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego

Projekt OvuFriend: "Opracowanie nowych w skali światowej rozwiązań w obszarze uczenia maszynowego wspierających w planowaniu rodziny i pokonywaniu problemu niepłodności" współfinansowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju w ramach programu Inteligentny Rozwój 2014-2020.

UTWÓRZ KONTO

Twoje dane są u nas bezpieczne. Nigdy nie udostępnimy nikomu Twojego adresu e-mail ani bez Twojego pozwolenia nie będziemy wysyłać do Ciebie wiadomości. My również nie lubimy spamu!

Twój adres e-mail: 
OK Anuluj
Dziękujemy za dołączenie do OvuFriend!

Wysłaliśmy do Ciebie wiadomość z linkiem aktywacyjnym.

Aby aktywować konto przejdź do swojej poczty email , a następnie kliknij na link aktywacyjny, który do Ciebie wysłaliśmy.

Jeśli nie widzisz naszej wiadomości, zajrzyj proszę do folderu Spam.

OK (15)