Forum Starając się - ogólne Noworoczne Testowanie :)
Odpowiedz

Noworoczne Testowanie :)

Oceń ten wątek:
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:21

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kozgo serio? Ja teraz dostałam o 17 i zaznaczyłam nowy cykl.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Ani0nka Autorytet
    Postów: 2728 3248

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny jutro mam 4 dzień okresu i idę robić fsh i Lh, czy te badania trzeba robić na czczo? Jak mnie trochę gardło boli to chyba nie będzie to jakaś przeszkoda co do wynikiw poprawnych?

    Syn Aleksander ur.17.10.2019 ❤️❤️❤️
    zrz6i09kpele0f6r.png
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6768 6057

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ani0nka wrote:
    Dziewczyny jutro mam 4 dzień okresu i idę robić fsh i Lh, czy te badania trzeba robić na czczo? Jak mnie trochę gardło boli to chyba nie będzie to jakaś przeszkoda co do wynikiw poprawnych?

    Tak na czczo :)

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Ani0nka Autorytet
    Postów: 2728 3248

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki Beti :) Ty masz pcos i to wyszło Ci nie za dobrze?

    Syn Aleksander ur.17.10.2019 ❤️❤️❤️
    zrz6i09kpele0f6r.png
  • alis132 Autorytet
    Postów: 620 186

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja też jutro badania dziewczynki...A z tym Prezentem Gdańska Po prostu szok... nigdzie w dzisiejszych czasach nie możesz czuć się bezpiecznie..

    7a819b979390c103fc0c3a675af9e29c.png
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6768 6057

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ani0nka wrote:
    Dzięki Beti :) Ty masz pcos i to wyszło Ci nie za dobrze?
    Ja mam takie PCOS co to od ...20 lat mi każdy ale to dosłownie każdy lekarz mowi..Pani ma tak jakby PCOS ,oni nie sa nigdy do końca pewni.Ten gin na nfz co chodze to mi nigdy nie powiedział ,ze mam .Dopiero jak mu w lipcu sama powiedziałam ,ze mam to on..no w sumie może pani mieć...Ale ja już się pogodziłam z tym ,ze mam tzn ja miałam zawsze nieregularne cykle wiec dla mnie to PCOS.A stosunek lh do fsh mam 1,52 -wiec taki już pod PCOS podchodzacy

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8432

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sie naczytałam i nie wiem czy w ogole moge miec nadzieje... Ten brak wzgorka jajonosnego na pecherzyku jest niepokojacy, moze nie byc w nim komorki jajowej. Z drugiej strony nie moge znalezc informacji kiedy ten wzgorek sie pojawia i staje sie widoczny na USG. Moze tuz przed peknieciem, a moj pecherzyk jeszcze nie zamierza peknac...

    Z ciekawosci zrobilam test owu i jest negatywny.

    I juz rozumiem dlaczego dostalam Ovitrelle (na poczatku bylam zdziwiona, bo przeciez nie mam problemu z pekaniem pecherzekow). On nie powoduje samego pekniecia, tylko dojrzewanie pecherzyka, ktorego skutkiem jest pekniecie.

    Wiem, ze powinnam cierpliwie czekac, bo i tak nic nie zmienie, ale ja jestem z tych dociekliwych, musze wiedziec co sie dzieje :)

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • Niezapominajka2 Autorytet
    Postów: 1860 3118

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Eh, jednak plamienie - drugi cykl z dupkiem i drugi raz dzień plamienia przed @ - trzeci raz go nie wezmę, olewam.

    Zarezerwowałam jeszcze jedną wizytę - 24 stycznia. A ta druga na wszelki wypadek zostanie. Także w przyszły czwartek coś tam podejrzę ;)

    przedszkolanka:), Nona lubią tę wiadomość

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11966

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 19:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nikodemko mi się wydaje,że on jest przed samym pęknięciem. U mnie skomentował to tak,że pojawił się już taki więc wygląda na to że on już lada moment pęknie. Więc według mnie u Ciebie to kwestia 2 dni ;)

    Nona lubi tę wiadomość

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • Wik89 Autorytet
    Postów: 3222 4775

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej Dziewczyny,
    Jak ja mam okres po poludniu/pod wieczor to i tak zaznaczam ten dzien jako pierwszy dc. Ale moze faktycznie powinnam zmienic praktyke;)
    Nikodemko czuje ze ten zastrzyk u Ciebie to jest to. Na razie nie martw sie na zapas tylko dzialaj dzis i jutro
    Niezapominajko a gdzie przyjmuje ten lekarz roku jesli moge spytac?:)
    Melduje test owu pozytywny, krecha testowa ciemniejsza;) ale zanim zrobilam to zdazylam dzis zakupic nowe testy ApteoCare czulosc 25, 5 paskow za 11 zl. Jak na apteke to mysle ze dobrze;) dwa razy taniej niz te z superpharm!

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    hormony OK, obustronna drożność, X 2019 histeroskopia, X 2019 morfologia 1%, HBA 36%, I 2020 operacja żpn
    22 cs szczęśliwy

    195up1.png
  • speakyourmind93 Autorytet
    Postów: 461 353

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Kochane prosilyscie zebym dala znac, a więc: z bobaskiem dobrze, urosl tyle co powinien, ma prawie 9mm:) serduszko bije. Mocz znow sredni wyniki,ale jeszcze gorszy cukier we krwi.. musze jak najszybciej zrobić glukoze z obciążeniem, mowil cos o cukrzycy ciazowej. Ciągle cos, nie moze byc w porządku od a do zet... Poczytam dzis o tej cukrzycy.

    Polip jak byl tak jest, dziad jeden. Pewnie nie zniknie, byle nie odpadl narabiajac po drodze szkod!!!

    Kolejna wizyta dopiero za 4 tyg. wiecie,to chyba nawet lepiej dla mnie...ja mialan dzis takie cisnienie w gab ze masakra, a przed usg pewnie jeszcze wieksze. wiedzialam, ze ciaza po stracie bedzie trudna i jest... dziękuję Bogu za każdy dzien w którym jestem w ciazy i mam nadzieje, ze nie odbierze mi kolejnego maleństwa...

    Nona, przedszkolanka:), Lami, blair. lubią tę wiadomość

    eikts65gz0i70ci6.png
  • Nikodemka Autorytet
    Postów: 5527 8432

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:06

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko, ale mnie pocieszylas, az odetchnelam. Mam nadzieje, ze tak jest i ten wzgorek ma jeszcze czas na pojawienie się, a zastrzyk w tym wszystkim pomoze. Ja tez mysle, ze peknie pojutrze...

    przedszkolanka:) lubi tę wiadomość

    hchygov3p2jypx4e.png
    Synek - 17.03.2020 🚗
    Drugie bobo w drodze 🌸
    Mięśniak podsurowicówkowy.
    27.06.19 - histeroskopia z usunięciem polipa. - szczęśliwy cykl ❤️
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 października 2019, 14:11

  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6768 6057

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    speakyourmind93 wrote:
    Kochane prosilyscie zebym dala znac, a więc: z bobaskiem dobrze, urosl tyle co powinien, ma prawie 9mm:) serduszko bije. Mocz znow sredni wyniki,ale jeszcze gorszy cukier we krwi.. musze jak najszybciej zrobić glukoze z obciążeniem, mowil cos o cukrzycy ciazowej. Ciągle cos, nie moze byc w porządku od a do zet... Poczytam dzis o tej cukrzycy.

    Polip jak byl tak jest, dziad jeden. Pewnie nie zniknie, byle nie odpadl narabiajac po drodze szkod!!!

    Kolejna wizyta dopiero za 4 tyg. wiecie,to chyba nawet lepiej dla mnie...ja mialan dzis takie cisnienie w gab ze masakra, a przed usg pewnie jeszcze wieksze. wiedzialam, ze ciaza po stracie bedzie trudna i jest... dziękuję Bogu za każdy dzien w którym jestem w ciazy i mam nadzieje, ze nie odbierze mi kolejnego maleństwa...
    Speaky a jaka CI ta glukoza na czczo wyszla? Może po obciążeniu nie będzie zle.Wczesniej mialas jakies problemy?

    speakyourmind93 lubi tę wiadomość

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:08

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 października 2019, 14:12

    speakyourmind93 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    /

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 4 października 2019, 14:12

  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6768 6057

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    Nikodemko, jaks cena ovitrelle. Da się ogarnąć ten zastrzyk? Sama robiłaś?
    Zastrzyk wymusi na moim mężu sex 2 dni pod rząd bo doktor kazał hihi. Bo tak to on lubi co drugi dzień ech...
    Nona ovitrelle jak sprawdzałam cena w zaleznosci od apteki od 99 do 119 zł za jeden a potrzeba 2.Ovitrelle można chyba samemu ,pregnyl już raczej nie

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Beti82 Autorytet
    Postów: 6768 6057

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A wlasnie Nona bo miałam zapytać już kiedyś a zapomniałam haha Mowilas ,ze na wizycie gin mowil o zastrzyku.Ale to u Was tak jest ,ze lekarze maja te zastrzyki ? czy mowil to w sensie wypisania recepty i ,zebys sobie sama zrobila.

    w5wqroeqo28oqb86.png
    22.11-Będzie córeczka <3
    24.01-432 (22tc)
    06.02-579 (24tc)
    14.02-800 (26tc)
    05.03-1067 (28tc)
    13.03-1250 (29tc)
    27.03-1699 (31tc)
    02.04-2001 (32tc)
    30.04-2500 (36 tc)
    13-05-3170 (38 tc )
    25.05-3450 (40 tc)
  • Meggs Autorytet
    Postów: 3945 5917

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:14

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No widzisz Nikodemko mówiłam że będziesz jeszcze przed owu :) także teraz to najlepiej się wyluzować i działać a nie czytać i sobie wkręcać o niedojrzałych pęcherzykach! Idziesz później jeszcze na monit?

    Trombofilia wrodzona
    25.10.19 - Wiktorek ❤
    cEAdp1.png
  • kozgo Autorytet
    Postów: 4426 3339

    Wysłany: 14 stycznia 2019, 20:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Kozgo serio? Ja teraz dostałam o 17 i zaznaczyłam nowy cykl.


    Nie wiem tak mówił ja do tej pory zaznaczałam tak jak Ty

    qb3cpiqv120x7xhb.png
‹‹ 126 127 128 129 130 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Pierwsza wizyta w klinice leczenia niepłodności – jak się przygotować?

Nadszedł ten czas - przed Wami pierwsza wizyta w kierunku diagnostyki problemów z płodnością. Jak wygląda? Na co się przygotować? Czy przed wizytą warto wykonać wstępne badania? Jakie znaczenie mają obserwacje cyklu miesiączkowego podczas diagnostyki? Jak wygląda wywiad medyczny? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Jak obliczyć dni płodne?

Czy starając się zajść w ciążę powinnaś wiedzieć kiedy występuje owulacja i kiedy są dni płodne? Czy nie wystarczy zadbać o to, żeby kochać się regularnie przez cały cykl i prędzej czy później i tak zajdziesz w ciążę? Nie zawsze. Każdego cyklu masz zaledwie 20% szans na zajście w ciążę, a pary z obniżoną płodnością mają ich dużo mniej. Warto wiedzieć jak obliczyć dni płodne i poznać wady i zalety każdej z metod.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Śluz płodny a owulacja i dni płodne - jak prowadzić obserwacje?

Na rynku dostępnych jest wiele pomocy w wyznaczaniu dni płodnych. Większość z nich działa na podobnej zasadzie – rozpoznaje zmianę hormonów w ciele kobiety i na tej podstawie wskazuje dni płodne. Czy wiesz, że jedno z takich „narzędzi” masz już w sobie? Twój śluz płodny, który pojawia się w czasie dni płodnych, czyli przed wystąpieniem owulacji!

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego