Forum Starając się - ogólne Październikowe II kreski
Odpowiedz

Październikowe II kreski

Oceń ten wątek:
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11965

    Wysłany: 25 października 2018, 07:18

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tysia16003 wrote:
    U mnie to samo... 5 dni do @...
    Za szybko po prostu test.

    Mika udostępnij wykres.

    U mnie brzuch ćmi okresowo,temperatura z dupy. Jade dzisiaj na ploty do kolezanki bo osiwieje.

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 07:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AktywnaPrzyszłaMama1991 wrote:
    Który to dzień cyklu i jaka czułość testu?

    32 dc a zazwyczaj mam 30 dc. Czułość 10

  • Tysia16003 Przyjaciółka
    Postów: 83 106

    Wysłany: 25 października 2018, 07:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    AktywnaPrzyszłaMama1991 wrote:
    Może za szybko. Wiem, że wszystkie jesteśmy niecierpliwe, bo w tamtym cyklu też 5 dni przed robiłam i wyszedł negatyw, dlatego w tym cyklu obiecałam sobie, że nie zrobię wcześniej niż w dniu spodziewanej @. Dlatego nadzieja jest, głowa do góry. Spróbuj ponowić za 5 dni :) trzymam kciuki :)
    Czulosc 10, mam długą faze lutealna, bo owulacje mialam mniej wiecej 12 dnia cyklu, czyli dzis 12 dni po ovu. A bo czytam tutaj ze tyle tych kreseczek sie pojawilo, to i ja chcialam... :p

    11 cs - cykl udany :)
    Wszystkie wyniki w normie
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 07:36

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Za szybko po prostu test.

    Mika udostępnij wykres.

    U mnie brzuch ćmi okresowo,temperatura z dupy. Jade dzisiaj na ploty do kolezanki bo osiwieje.
    Kochana nie ma co temperatura 36.8 bez zmian ciazowo sie nie czuje wiec @ przyjdzie nie dlugo pewnie owulka znowu byla po prawej stronie w tym cyklu nie byam.na monitoringu wiec nawet nie wiem

  • Agagusia Autorytet
    Postów: 1554 2677

    Wysłany: 25 października 2018, 07:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    U mnie tez dzus vel vizira:( Ok 10dpo, test o czułości 10. Tempka lekko w dol, ale jeszcze ze 4 dni do terminu miesiączki...

    qdkkanliorueictt.png
    Wojtek(2012), Adaś(2015)
    20.07.2019 - jest z nami Krzyś :) - 37t2d, 2600g, 52cm
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 07:53

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj szkoda Agagusia

    u mnie nic, cyce naparzają, reszta sie wyciszyla, 8dpo

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 07:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Komuś obiecywałam, że wrzucę mój wykres sprzed 5 lat z luteiną od dnia owu i na clo:
    4f61818e55e05d41med.jpg

    mikaa88, Nona lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 08:41

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ew jeszcze wrzucam cykl sprzed 2.5 roku dla porównania, z córką najmłodszą - bez clo, luteiny itd. Temperatury mam wrażenie wyższe naturalnie niż z luteiną :)
    bbcc025ee4917e06med.png

    Dodam jeszcze, że na luteinie miałam w 14dpo progesteron 34, a bez luteiny z córką 14dpo progesteron 18... Także nie jestem w stanie powiedzieć czy faktycznie podnosi temperaturę.

  • Ola454 Ekspertka
    Postów: 231 62

    Wysłany: 25 października 2018, 08:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Melduję dzisiaj 28dc, brak @, cykle mam 25-29 dniowe wiec poki co czekam do 30dc. Tak dla pewnosci. Chociaz nie wiem czy nie zatestowac przynajmniej nie mialabym złudzeń i okres by mi sie szybciej odblokował :D

    kamila2804, Nona, przedszkolanka:), Martek&M, kark lubią tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 08:59

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola454 wrote:
    Melduję dzisiaj 28dc, brak @, cykle mam 25-29 dniowe wiec poki co czekam do 30dc. Tak dla pewnosci. Chociaz nie wiem czy nie zatestowac przynajmniej nie mialabym złudzeń i okres by mi sie szybciej odblokował :D

    Olu chyba lepiej poczekać, chociaż wiem jakie to trudne. Dzisiaj od 4 nie spałam bo wiedziałam, że rano będę robić test. Zazdroszczę tym kobietą które tak na luzie podchodzą :)

    AktywnaPrzyszłaMama1991 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja to bym testowala, a jakies objawy Ola?

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 25 października 2018, 09:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wy się stresujecie testami a ja ginem. Testowe zmartwienia bede miec w przyszlym tygodniu :*

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11965

    Wysłany: 25 października 2018, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    XxMoniaXx wrote:
    Wy się stresujecie testami a ja ginem. Testowe zmartwienia bede miec w przyszlym tygodniu :*
    Kciuki! Daj znać po wizycie! Zazdroszczę Ci jej ,ja sie zastanawiam czy się nie zapisac ale pewnie sie nie dostane juz by jeszcze zdazyc stymulacje w przyszlym..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 09:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    przedszkolanka:) wrote:
    Kciuki! Daj znać po wizycie! Zazdroszczę Ci jej ,ja sie zastanawiam czy się nie zapisac ale pewnie sie nie dostane juz by jeszcze zdazyc stymulacje w przyszlym..

    ja zawsze mam 1 wizyte u gina umówioną na kolejny miesiąc, najwyzej odwołuję.

  • Ola454 Ekspertka
    Postów: 231 62

    Wysłany: 25 października 2018, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    ja to bym testowala, a jakies objawy Ola?

    Wlasciwie to rzadnych, czasem lekko piersi zabolą ale jakos niezbyt mocno. Gdyby nie to ze nasłuchuje jakichkolwiek objawow to nie zwrocilabym uwagi na jakikolwiek bol w piersiach. Nie taki typowy bol, tkliwe piersi tylko bardziej takie kłucie od środka.

    No i biały sluz razem z takim rozciagliwym. Ale tym bym sie nie cieszyla bo rozciagliwy mam przed okresem.
    No i lekkie bole jajnikow ale to tez nie jest jakis szczegolny objaw.
    Chora jestem wiec ogolnie te objawy moga byc malo zauwazalne dla mnie bo poki co czuje ze mnie przeziebienie niszczy od srodka -.-

  • Ola454 Ekspertka
    Postów: 231 62

    Wysłany: 25 października 2018, 09:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    kamila2804 wrote:
    Olu chyba lepiej poczekać, chociaż wiem jakie to trudne. Dzisiaj od 4 nie spałam bo wiedziałam, że rano będę robić test. Zazdroszczę tym kobietą które tak na luzie podchodzą :)

    No i dlatego wlasnie do tej pory nie zrobilam oni jednego tesu :D wedlug moich objawow owulacje mialam 12dc albo 14dc. Zastanawiam ze czy owulka jest w dniu szczytowym sluzu czy po? W kazdym badz razie jestem 14-16dpo

  • XxMoniaXx Autorytet
    Postów: 15445 8425

    Wysłany: 25 października 2018, 09:44

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Przedszkolanko Tobie chyba stymulacja potrzebna nie bedzie :)

    f2wl3e5exwv499zn.png
    km5sdf9hllms5iw1.png

    10. 2018r. - c.b
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 09:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ola454 wrote:
    No i dlatego wlasnie do tej pory nie zrobilam oni jednego tesu :D wedlug moich objawow owulacje mialam 12dc albo 14dc. Zastanawiam ze czy owulka jest w dniu szczytowym sluzu czy po? W kazdym badz razie jestem 14-16dpo

    ja mam owulko 1 dzien po skonczneiu sie sluzu plodnego,jak juz zmętnieje lekko.

  • przedszkolanka:) Autorytet
    Postów: 16060 11965

    Wysłany: 25 października 2018, 09:46

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona chyba zaczne tez tak robic..

    Monia niestety,ale chyba bedzie :( dzisiah mam jakiegos dola..

    Moje szczęścia <3
    74di2n0ak6fycgla.png

    relg20mmmizyz3er.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 października 2018, 09:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Nona wrote:
    ja mam owulko 1 dzien po skonczneiu sie sluzu plodnego,jak juz zmętnieje lekko.
    Tez tak mam

    Nona lubi tę wiadomość

‹‹ 195 196 197 198 199 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Koronawirus a starania o dziecko i ciąża

Czy kobiety w ciąży mają większe ryzyko zarażenia się koronawirusem? Czy są w grupie ryzyka? Z jakim zagrożeniem wiąże się dla matki i dla rozwijającego się dziecka, zakażenie koronawirusem? Czy matka może przekazać swojemu nienarodzonemu dziecku wirusa? Czy dziecko może być zagrożone wadami rozwojowymi?

CZYTAJ WIĘCEJ

Dieta Płodności w OvuFriend - jak otrzymać spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności?

Brak śluzu płodnego, endometrioza, nieregularne cykle, a może PCOS? Dieta Płodności w OvuFriend to spersonalizowane zalecenia dietetyczne i przepisy na koktajle płodności dopasowane idealnie do Ciebie i Twoich dolegliwości! Sprawdź instrukcję krok po kroku, jak otrzymać Dietę Płodności i zwiększyć szanse na zajście w ciążę. 

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego