X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne Październikowe II kreski
Odpowiedz

Październikowe II kreski

Oceń ten wątek:
  • OlivkowaMama Autorytet
    Postów: 930 1212

    Wysłany: 25 września 2018, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Szczerze, to nie znam się aż tak ale chyba po owu nie powinno aż tak nisko spadać, owulaki widzę że pozytywne ale ja bym im nie ufała, mnie nie raz w bambuko zrobiły :P

    mi też takie wykresy wychodziły i się gnębiłam, że nawet odpowiednio tempki nie umiem zmierzyć hehe, ale ja to nie zawsze mogę o stałej porze a potem kwiatki wychodzą więc nie mierzę już

    33 lata, 13cs - w końcu się doczekaliśmy! ❤️
    mhsv3e5elhkz505n.png

    l22ncwa1gr7xibs9.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 września 2018, 09:54

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Oliwkowa zaznaczylam owulaki ale owu mialam potwierdzone przez monitoring :/ wlasnie zdziwil mnie ten spadek tempke codziennie o 5 rano mierze

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 września 2018, 09:55

  • niedograna Autorytet
    Postów: 400 354

    Wysłany: 25 września 2018, 10:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Mika88 wrote:
    https://zapodaj.net/3510fa2f0d4a1.png.html

    Moj wykres
    eh ja tu nie widzę ovu, bardzo skacze. a robiłaś badania?

  • PannaNikt! Koleżanka
    Postów: 92 14

    Wysłany: 25 września 2018, 10:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    czarnulka24 wrote:
    A gdzie mierzysz temp? W buzi?
    w pochwie. A takie skoki temperatury mogą być spowodowane przeziębieniem?

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 25 września 2018, 10:37

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    niedograna wrote:
    eh ja tu nie widzę ovu, bardzo skacze. a robiłaś badania?
    Ja juz na 100 mialam owu 10 dc pecherzyk wielkosci 21 11dc pekl takze te tempki sie nie wiem u mnie nie sprawdzaja ale koze mam takie skoki przez prolaktyne bo w tamtym cyklu wykrylam i biore teraz bromergon
    Dodam jeszcze ze w tym cyklu mialam stymulacje