Październikowe II kreski
-
WIADOMOŚĆ
-
Szczerze, to nie znam się aż tak ale chyba po owu nie powinno aż tak nisko spadać, owulaki widzę że pozytywne ale ja bym im nie ufała, mnie nie raz w bambuko zrobiły
mi też takie wykresy wychodziły i się gnębiłam, że nawet odpowiednio tempki nie umiem zmierzyć hehe, ale ja to nie zawsze mogę o stałej porze a potem kwiatki wychodzą więc nie mierzę już33 lata, 13cs - w końcu się doczekaliśmy! ❤️
-
nick nieaktualny
-
nick nieaktualnyniedograna wrote:eh ja tu nie widzę ovu, bardzo skacze. a robiłaś badania?
Dodam jeszcze ze w tym cyklu mialam stymulacjeWiadomość wyedytowana przez autora: 25 września 2018, 12:09
-
Mika88 wrote:Ja juz na 100 mialam owu 10 dc pecherzyk wielkosci 21 11dc pekl takze te tempki sie nie wiem u mnie nie sprawdzaja ale koze mam takie skoki przez prolaktyne bo w tamtym cyklu wykrylam i biore teraz bromergon
Dodam jeszcze ze w tym cyklu mialam stymulacje
Jeszcze masz czas do @, nic nie jest stracone te całe wykresy to chyba tylko dla jeszcze większego stresu, u mnie w ostatnim cyklu był piękny, super temperatury i w ogóle, i nic z tego, z kolei wiele dziewczyn widziałam którym temperatura leciała na łeb na szyję i ciąża i tak była, więc nie ma reguły.
Ja w tym cyklu chciałam całkiem odpuścić mierzenie itd. Ale ostatecznie chyba do owu będę mierzyć a potem postaram się zrelaksować.
3mam kciuki za Ciebie, wierzę że się uda27 lat
9cs -
nick nieaktualnyTylko ze jak tych temperatur nie mierze to zaraz korci zeby testy robic. U mnie dzisiaj duzo bialego sluzu bylo taki twarog polaczony z rozciagliwym sluzem przepraszam za okreslenie moj organizm robie seobie ze mnie jaja doslownie...
Wiadomość wyedytowana przez autora: 25 września 2018, 13:08
-
Sung wrote:To są wyniki przed lekami? Trochę niskawe ft3 i ft4. Ciekawa jestem jak po leku.
W ciąży, przy niedoczynności, hormony spadają i zwykle trzeba zwiększyć dawkę. To wyobraź sobie, że w ogóle odstawiadz lek. Logiczne?
Znajdź dobrego endokrynologa.10.09.2019 Marcel -