X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne PAŹDZIERNIKOWE TESTOWANIE 2017
Odpowiedz

PAŹDZIERNIKOWE TESTOWANIE 2017

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2017, 14:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Poczekalnia wrote:
    A jakie to zioła podniosły ci tak progesteron ?

    Mogę napisac, co piję, część z nich była w mieszankach O. Sroki na drugi cykl, więc może to one. Na pewno mi wyregulowały cykl, bo wcześniej miałam ok. 21 dniowe i po owulacji 11 dni... a teraz już około 30 i ostatni cykl miał 13 dni po owu.
    Piję:
    pokrzywę
    przywrotnik
    melisę
    liście malin
    mniszek.
    A do owu czerwoną koniczynę.

  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 2 października 2017, 14:49

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej hi hello. prosze trzymajcie kciuki. 19.30 mam wizyte i modle sie zeby nie bylo torbieli zebysmy zaczeli nowy cykl.
    odebralam dzis z apteki clostylbegyt i ovaleap z penem. 429 zl za wszystko.............

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • Ola31 Autorytet
    Postów: 716 152

    Wysłany: 2 października 2017, 15:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka kciuki

  • Grzybek Koleżanka
    Postów: 100 13

    Wysłany: 2 października 2017, 17:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Własnie jestem po wizycie u Gina .. i jestem zalamana . musze odtsawic clo , bo wytworzyly sie duze cysty .. jesli sie nie wchlona czeka mnie jakas operacja . niby mam szanse w tym cyklu na zajscie ale owu juz dawno powinna byc , a wciaz ani widu ani slychu .. niby testy owu pokazuja bardzo slaba 2 kreske , ale to jeszcze nie to . lekarz twierdzi , ze nie wiadomo czy bede po odstawieniu clo dalej jajeczkowac , ale nie moze mi go juz podawac , bo to za duze ryzyko . :(

    starania od 07.2017 ,
    5 lat cykle bezowulacyjne,
    hiperprolaktynemia, bromergon,
    podejrzenie PCOS , podejrzenie IO,
    badanie nasienia 1.02
    21.01 - test ciążowy pozytywny ❤️
  • MałaMi90 Autorytet
    Postów: 3428 1396

    Wysłany: 2 października 2017, 18:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzybek trzymaj się. Bądź dobrej myśli.

    Ja dziewczyny jestem w Grecji i odpoczywam dzisiaj Was nadrobilam. ;)
    U mnie to nie będzie spokojne staranie jak zawsze. Zastrzyk ovitrelle wzięty i duphaston polkniety więc się myśli czy się uda. Za 12 dni się dowiemy.

    Pokrótce:

    Ona: niedoczynność tarczycy, endometrioza II stopnia, trombofilia wrodzona, brak KIR z DS

    On: leukocyty w nasieniu, MSOME- 1% klasa II,

    Pierwszy transfer beta <0.1
    Drugi transfer
    Beta 9dpt- 193, prog- 27,63
    11dpt- 538,30
    13dpt-1251,10
    16dpt 4964,00 prog- 34,63
    24dpt prog 23,57
    31dpt prog 35,41
    38dpt prog 44,01
    8w5d <3 168 ud/min CRL 22mm
    9w1d 💔 CRL 24,1 Aniołku Kochamy Cię
  • Paulinaaa Autorytet
    Postów: 1897 810

    Wysłany: 2 października 2017, 19:39

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    hej hi hello. prosze trzymajcie kciuki. 19.30 mam wizyte i modle sie zeby nie bylo torbieli zebysmy zaczeli nowy cykl.
    odebralam dzis z apteki clostylbegyt i ovaleap z penem. 429 zl za wszystko.............

    Trzymam kciuki !!!!!

    f2w3yx8d4t3m5xdt.png

    wrzesień 2018 - córcia <3 6cs

    Teraz udało się w 10 cs <3 Czekamy ! <3 Oby było wszystko dobrze do samego końca, 17.03 - Beta hcg 450 <3
  • staraczka24 Autorytet
    Postów: 2435 939

    Wysłany: 2 października 2017, 20:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    siedze i wyje.
    3 torbiele w lewym jajniku i jedna 5cm w prawym.. czekam na @ i zaczynam antykoncepcje na wchloniecie sie :( :(

    Naj­piękniej­szych chwil w życiu nie zap­la­nujesz. One przyjdą same.
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2017, 21:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka tule :* przykro mi. Często kiedy miewałam stany depresyjne pocieszam się ze tak musi być, bo nic się nie dzieje bez przyczyny. Żeby to tylko takie bolesne nie było. :(

  • KAL Autorytet
    Postów: 1131 672

    Wysłany: 2 października 2017, 21:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka :( przykro mi :( ale pamiętaj!!! Dobro wraca i do Ciebie też wróci w najmniej pczekiwanycm momemcie!!! Tego Ci życzę!!! Jeszcze będziesz mamusią!!! Ja w to wierzę!

    Akceptacja!
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2017, 21:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hugolina87 wrote:
    Staraczka tule :* przykro mi. Często kiedy miewałam stany depresyjne pocieszam się ze tak musi być, bo nic się nie dzieje bez przyczyny. Żeby to tylko takie bolesne nie było. :(
    Dokładnie też tak mówię, że tak właśnie musiało byc, jak sobie pomyślę o czymś przez co kiedyś płakałam bo się nie udało, to z biegiem czasu widze, że na dobre to wyszło ;) także Staraczka głowa do góry :)

    mi88 lubi tę wiadomość

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2017, 21:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja dziś byłam u gin (strasznie miły i zabawny, aż zupełnie inaczej się spędza tą wizytę :)), sprawdził, powiedział że wszystko w porządku, pęcherzyk 18mm i jak to powiedział "troszeczkę nie kształtny" więc ovu bardzo bliziutko, dziś i jutro starania i można też pojutrze dla pewności :)

  • Sarrrra Autorytet
    Postów: 3200 1290

    Wysłany: 2 października 2017, 22:00

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja już jestem po owu. Była w sb
    Od dzisiaj biorę już heparyne dupka oraz lutki. Dalej biorę encorton ale w wyższej dawce bo 7.5 mg. Jestem jego obstawiana lekami i aktywnymi witaminami na homocystejne. Jeszcze 10 dni do bety :) myślę że ja zrobię już 11 dpo:)

    pilik, mi88, MamaNl lubią tę wiadomość

    km5sgu1rnzh3xzcx.png

    zem320mmiu4xizmw.png
  • pilik Autorytet
    Postów: 4180 7486

    Wysłany: 2 października 2017, 22:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Hej dziewczyny, miałam przystopować, ale wiem że po owu będę Was potrzebować żeby nie zwariować ;) testowanie 20.10 i trzymać mnie żeby ani dnia wczesnej nie było! W środę idę do gin, już stres bo jak znowu endo będzie słabe to nawet bie będzie po co testować... ale zobaczymy. Póki co złapało mnie ostre przeziębienie i się próbuje jakoś z tego wyciągną... zostanę dwa-trzy dni domu, lekarza dopiero na środę się udało bo tyle ludzi chorych...!

    Któraś pytała o ucinanie postów - ja mam radę która u mnie się sprawdziła. Nie niżna używać emotikonów z klawiatury telefonu! Po każdej ucina wiadomości. Ja przestałam i problem zniknął :)

    ds022el.png

    u4uGp2.png
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 965 618

    Wysłany: 2 października 2017, 22:25

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Grzybek wrote:
    Własnie jestem po wizycie u Gina .. i jestem zalamana . musze odtsawic clo , bo wytworzyly sie duze cysty .. jesli sie nie wchlona czeka mnie jakas operacja . niby mam szanse w tym cyklu na zajscie ale owu juz dawno powinna byc , a wciaz ani widu ani slychu .. niby testy owu pokazuja bardzo slaba 2 kreske , ale to jeszcze nie to . lekarz twierdzi , ze nie wiadomo czy bede po odstawieniu clo dalej jajeczkowac , ale nie moze mi go juz podawac , bo to za duze ryzyko . :(

    Przykro mi ale mam nadzieje ze szybko sie wchlona i wszystko bedzie dobrze...

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 965 618

    Wysłany: 2 października 2017, 22:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    MałaMi90 wrote:
    Grzybek trzymaj się. Bądź dobrej myśli.

    Ja dziewczyny jestem w Grecji i odpoczywam dzisiaj Was nadrobilam. ;)
    U mnie to nie będzie spokojne staranie jak zawsze. Zastrzyk ovitrelle wzięty i duphaston polkniety więc się myśli czy się uda. Za 12 dni się dowiemy.


    Udanych wakacji :)

    MałaMi90 lubi tę wiadomość

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 965 618

    Wysłany: 2 października 2017, 22:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    staraczka24 wrote:
    siedze i wyje.
    3 torbiele w lewym jajniku i jedna 5cm w prawym.. czekam na @ i zaczynam antykoncepcje na wchloniecie sie :( :(

    Kurka przykro mi a skad sie wziely ??
    Mam nadzieje ze szybko sie wchlona i znikna wrrr my kobiety to mamy az dziw ze wszystkie nie jestesmy siwe albo i juz calkiem lyse...

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 965 618

    Wysłany: 2 października 2017, 22:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    pilik wrote:
    Hej dziewczyny, miałam przystopować, ale wiem że po owu będę Was potrzebować żeby nie zwariować ;) testowanie 20.10 i trzymać mnie żeby ani dnia wczesnej nie było! W środę idę do gin, już stres bo jak znowu endo będzie słabe to nawet bie będzie po co testować... ale zobaczymy. Póki co złapało mnie ostre przeziębienie i się próbuje jakoś z tego wyciągną... zostanę dwa-trzy dni domu, lekarza dopiero na środę się udało bo tyle ludzi chorych...!

    Któraś pytała o ucinanie postów - ja mam radę która u mnie się sprawdziła. Nie niżna używać emotikonów z klawiatury telefonu! Po każdej ucina wiadomości. Ja przestałam i problem zniknął :)


    Bedziemy wspierac jak zawsze dobrze tak miec takie wirtualne psiapsipoly z tymi samymi problemami i rozterkami ;)

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 2 października 2017, 22:35

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka, a może poszukaj jakiś ziół na to, naturalnie się, żeby wspomóc..

  • mi88 Autorytet
    Postów: 1826 2128

    Wysłany: 2 października 2017, 22:38

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Staraczka, Grzybek - tulę. Jakie smutne wieści dzisiaj. Też wierzę, że nic nie dzieje się bez przyczyny i już niedługo będziecie się obie cieszyć :) Chociaż wiem, jak teraz to trudne.

    Pilik, wróciłaś :) Październik będzie nasz :)

    U mnie oczywiście @, nawet o dzień wcześniej, niż zwykle. Chociaż do ostaniej chwili wkręcałam sobie, że to może być plamienie na początku ciąży :D
    Co gorsze, mimo że miałam nadzieję, to jednocześnie bałam się tych dwóch kresek i kolejnej biochemicznej, tej niepewności, czekania i rozczarowania. Może nie jestem na to gotowa jeszcze.

    W drugi dzień @ miałam strasznie zły humor - chyba zareagowałam z opóźnieniem - po czym w końcu doszłam do wniosku, że prędzej czy później i tak będę mieć dzieci, więc nie ma się co spinać.
    Tak naprawdę tego braku dzieci najbardziej się obawiam i to mnie strasznie męczy. Ale nawet jeśli medycyna zawiedzie, to przecież zaadoptujemy dzieci - najwyżej poczekamy kilka lat, a może się uda jakieś rodzeństwo od razu :D Chyba za bardzo wybiegam w przyszłość, ale z tą świadomością jakoś mi łatwiej się nie spinać i odpuścić.

    Jakoś nie mam wielkich nadziei na kolejny cykl i nie wiem, czy sobie nie odpocznę na jakiś czas od forum - ale zobaczymy, czy się uda.
    Tak czy inaczej - powodzenia wszystkim!! :)

    qb3c2n0a4q2qbkcb.png
    Dziewczynka <3 Dwie kreski 23.11.17 (19.08 cb)
    MTHFR 1298A-C homo, PAI-1 4G homo
  • MamaNl Autorytet
    Postów: 965 618

    Wysłany: 2 października 2017, 22:45

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wam powiem ze tak mi się mój wykres podoba ze aż się boje jutrzejszego mierzenia Hihihi jeszcze muszę zmienić godzinę bo wracam do pracy i będę wstawać 30 min wcześniej mam nadzieje ze będzie Ok ;)

    Joanna …
    Będzie synek 💙
    dlCYp2.png
‹‹ 23 24 25 26 27 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Suchość pochwy - najczęstsze przyczyny, objawy i leczenie

Suchość pochwy to wstydliwa dolegliwość, która dotyka wielu kobiet. Kiedy się pojawia? Jakie są najczęstsze przyczyny problemów z odpowiednim nawilżeniem pochwy? Czy suchość pochwy można leczyć? 

CZYTAJ WIĘCEJ

14 najczęstszych pytań o Zespół Policystycznych Jajników (PCOS)

Na PCOS, czyli Zespół Policystycznych Jajników może cierpieć nawet 10-15% kobiet w wieku rozrodczym. Czy PCOS jest groźną chorobą? Jakie są najczęstsze przyczny PCOS? Czy Zespół Policystycznych Jajników jest uleczalny? Poznaj odpowiedzi na 14 najczęstszych pytań o PCOS.  

CZYTAJ WIĘCEJ

Masturbacja - 9 najczęstszych pytań o samozaspokojenie!

Masturbacja to jeden z największych tematów tabu - dlaczego tak się dzieje? Czy kobiety się masturbują? Czy masturbacja w związku jest normalna? Kiedy masturbacja może być niebezpieczna, a kiedy może przynosić korzyści? 

CZYTAJ WIĘCEJ