Forum Starając się - ogólne Paździrnikowe Szczęścia :)
Odpowiedz

Paździrnikowe Szczęścia :)

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja chociaż nie jestem na własnoręcznie zrobionej liście początkowej ;) trzymam kciuki za rozpoczynające się jutro teściki :)

    czekam na @ jestem po lutce mam nadzieje ze przylezie po 97 dniach :O

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 30 września 2014, 09:02

  • Magda_lena88 Autorytet
    Postów: 1837 3255

    Wysłany: 30 września 2014, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej Kochane no i poległam i dziś siknęłam. Najpierw na ten sławny pepino paskowy 10 i po ok 5 min II kreska radość ale też obawa, że znowu sobie ze mnie zakpił więc wzięłam drugi test z rosmana faccella(jakoś tak) o czuł 25 i zonk po ok 3min II kreska..proszę 3majcie kciuki. Rano już wzięlam dupka za chwilę chyba się ogarnę i polecę na hcg z krwi. Kurcze cieszę się i również się boję :( i czuję się taka zagubiona. Prosze wstrzymajcie z gratulacjami :) Aha i jak się udało to bocianka będę prosiła tutaj :P chociaż dziewczyny z września też są fajne :P ale czuję się bardziej październikowa.
    Tutaj foto (kiepsko widać) u góry pepino na dole ten faccella..
    jj7hwo.jpg

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 21 października 2014, 10:48

    Iwka, Nona, mana, maaadzik1207, Czarnula87, Nieukowa, Storczyk3, samira, Malenq, Sue, konwalianka, Daisy, Drzwiona, Magnosia, Pati Belgia, Dżejzi, renieczka, pirelka, Mimi86 lubią tę wiadomość

    relghdgecegtmzr9.png

    P6dtp2.png
  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 30 września 2014, 09:02

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dżejzi wrote:
    Witam staraczki :) Od jutra zaczynamy testowanko :D Trzymam kciuki za wszystkie i każdą z osobna :)


    wysłać ci troszkę słoneczka? :) u mnie o dziwo dzisiaj pięknie :)
    Fajnie by było jakby świeciło, ale w sumie nie psuje mi to nastawienia :) Więc chyba jest ok :) :P

    20140607580117.png
  • Iwka Autorytet
    Postów: 2702 3400

    Wysłany: 30 września 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda_lena88 wrote:
    hej Kochane no i poległam i dziś siknęłam. Najpierw na ten sławny pepino paskowy 10 i po ok 5 min II kreska radość ale też obawa, że znowu sobie ze mnie zakpił więc wzięłam drugi test z rosmana faccella(jakoś tak) o czuł 25 i zonk po ok 3min II kreska..proszę 3majcie kciuki. Rano już wzięlam dupka za chwilę chyba się ogarnę i polecę na hcg z krwi. Kurcze cieszę się i również się boję :( i czuję się taka zagubiona. Prosze wstrzymajcie z gratulacjami :) Aha i jak się udało to bocianka będę prosiła tutaj :P chociaż dziewczyny z września też są fajne :P ale czuję się bardziej październikowa.
    Tutaj foto (kiepsko widać) u góry pepino na dole ten faccella..
    jj7hwo.jpg
    AAAAAAAAAAA!!!! Kociak czeka :* Trzymam kciuki divers2329.gif

    Daisy lubi tę wiadomość

    f2w3dqk36k0lr0xc.png
    17.07.2011[*] Zosia
    Synuś <3 11 dpt - 622 bhcg; 14 dpt - 1292 bhcg
  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 30 września 2014, 09:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magda_lena88 wrote:
    hej Kochane no i poległam i dziś siknęłam. Najpierw na ten sławny pepino paskowy 10 i po ok 5 min II kreska radość ale też obawa, że znowu sobie ze mnie zakpił więc wzięłam drugi test z rosmana faccella(jakoś tak) o czuł 25 i zonk po ok 3min II kreska..proszę 3majcie kciuki. Rano już wzięlam dupka za chwilę chyba się ogarnę i polecę na hcg z krwi. Kurcze cieszę się i również się boję :( i czuję się taka zagubiona. Prosze wstrzymajcie z gratulacjami :) Aha i jak się udało to bocianka będę prosiła tutaj :P chociaż dziewczyny z września też są fajne :P ale czuję się bardziej październikowa.
    Tutaj foto (kiepsko widać) u góry pepino na dole ten faccella..
    jj7hwo.jpg
    Leć na bete! :) Ja trzymam kciuki ! :D :)

    20140607580117.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 11:49

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    trzymam kciuki ale nie było innej opcji przy takim ślicznym wykresie! <3

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września 2015, 14:55

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:13

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Magdalena trzymam mocno kciuki! l;eć na betę i daj nam znać o wynikach, choć to pewnie tylko formalność! :)

  • Werbenka Przyjaciółka
    Postów: 86 70

    Wysłany: 30 września 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny u mnie też druga kreska :D jeszcze jest blada, ale jest :d powtórzę test za 2 dni, bo mi jeszcze zostały.

    nie mogę uwierzyć :)

    sury_cat, Nona, monia91, mana, maaadzik1207, Czarnula87, Nieukowa, Storczyk3, Sue, konwalianka, Magda_lena88, Daisy, Drzwiona, Pati Belgia, renieczka, Mimi86 lubią tę wiadomość

    f2w3rjjgw78wzbcc.png
  • maaadzik1207 Autorytet
    Postów: 1101 1997

    Wysłany: 30 września 2014, 09:20

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Gratulacje:))) super!!!!

    Werbenka lubi tę wiadomość

    Rośnij kinderku ❤❤❤
    16udgywlq3r6pkjj.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:26

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 7 stycznia 2015, 11:49

    Werbenka lubi tę wiadomość

  • monia91 Autorytet
    Postów: 3233 942

    Wysłany: 30 września 2014, 09:28

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Werbenka gratulacje :)

    Werbenka lubi tę wiadomość

    20140607580117.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny... tak Wam zazdroszczę, jestem tu od ponad dwóch lat, kiedyś bardzo często byłam na forum, rozmawiałam z Wami, śmiałam się i płakałam razem z Wami... aż do stycznia tego roku, kiedy to wyszedł mi pozytywny test. Radość była wielka, ale krótka, bo następnego dnia test już nic nie pokazał... Serce mi wtedy pękło, załamałam się, tak długo czekałam na drugą kreskę, a kiedy ją już zobaczyłam myślałam, że oszaleję z radości. Niestety test był wadliwy a całe moje szczęście trwało zaledwie kilka godzin. Potem odpuściłam, nie prowadziłam wykresów, nie myślałam o dziecku, nawet przestałam tutaj zaglądać. Ale to i tak nie pomaga, z dnia na dzień jestem coraz starsza, czasu coraz mniej, a ciąży jak nie było tak nie ma :( Życzę Wam, aby nigdy Was nie spotkało takie rozczarowanie, uwierzcie to było najgorsze co mogło mnie w życiu spotkać :(

    samira, Daisy lubią tę wiadomość

  • Werbenka Przyjaciółka
    Postów: 86 70

    Wysłany: 30 września 2014, 09:34

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzięki dziewczyny :*

    nona staraliśmy się drugi cykl :)

    Magda_lena gratulacje!!!!! mój test wygląda podobnie :D

    Nona, Daisy lubią tę wiadomość

    f2w3rjjgw78wzbcc.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:40

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    .

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 28 września 2015, 14:55

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Super nam się miesiąc zaczyna zaczynać ;) trzymam kciuku za was dziewczyny.

    Ja chyba jednak się z listy wypiszę, bo jednak cykl chyba bezowulacyjny. Zacznę dzisiaj łykać orgametril bo im później tym później @

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:48

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    nieee ja myślę, że jutro Ci wyznaczy owu na ten spadek z przedwczoraj :) nie trać nadziei :)

  • nick nieaktualny

    Wysłany: 30 września 2014, 09:50

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    A ja wątpię ;)

  • Muffinka1019 Autorytet
    Postów: 614 1041

    Wysłany: 30 września 2014, 09:51

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dziewczyny po cichutku gratuluję :)
    Oby bociek przyleciał do każdej z nas.

    A ja dzisiaj nie poszłam do pracy. Wczoraj połowę dnia walczyłam z mdłościami, bolał mnie żołądek, na wieczór dostałam wysokiej temperatury ( największą miałam jak leciałam samolotem - masakra ) i do tego ból wszystkiego jak na grypę i walka z temperaturą i dreszczami całą noc.

    A teraz sobie siedzę i nic mi nie jest i mam wyrzuty, że do pracy nie poszłam.
    Wszystko przeszło jak ręką odjął...

    To jakiś nowy rodzaj grypy, lol.

    wnid9vvjodizjocx.png
‹‹ 46 47 48 49 50 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

Foliany - niezbędny składnik dla kobiet starających się o dziecko i kobiet w ciąży

Niewątpliwie kwas foliowy jest jednym z najważniejszych składników dla przyszłej Mamy. Dlaczego suplementacja kwasem foliowym, a właściwie jego aktywnymi formami (folianami) jest tak istotna? Jaką rolę odgrywa kwas foliowy? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Endometrioza – zagadkowa choroba powodująca niepłodność

Jeżeli dokuczają Ci silne bóle brzucha przed oraz w trakcie miesiączki, odczuwasz ból przy współżyciu, nie możesz zajść w ciążę - objawy te mogą wskazywać na endometriozę, tajemniczą chorobę, która może powodować niepłodność. Ale nie mając powyższych objawów, mając regularne, niebolesne miesiączki może okazać się, że ta sama choroba powoduje u ciebie problemy z płodnością. Dlaczego?

CZYTAJ WIĘCEJ

PMS, czyli zespół napięcia przedmiesiączkowego - przyczyny, objawy, leczenie

Zespół napięcia przedmiesiączkowego to ogólne określenie na objawy i dolegliwości, które odczuwają kobiety przed miesiączką. A jakie są najczęstsze objawy PMS? Co jest ich przyczyną? Czy i kiedy napięcie przedmiesiączkowe wymaga leczenia? 

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego