Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 5 października 2012, 15:32

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka przeczytałam ten artykuł :)i Ci powiem że jak nic mam te 3 fazy teperatur...ale póki co nie nastawiam sie za bardzo...w sumie to żaden objaw...czekam spokojnie do terminu @ :)ale jak m pokazałam to już sie mnie pytał kiedy test moge robić;)chyba wkońcu zdał sobie sprawe ze być moze sie udało..czasy że wszędzie jest ciezko:(brat mojego m jest ładnych kilka lat w USA już nieraz wspominał o powrocie..ale narazie ucihło wszystko...moim zdaniem jak im tam dobrze to niech tam siedzą jak najdłuzej:)a Wy z m napewno sobie poradzicie:)kochacie sie wspieracie wzajemnie i to jest najwazniejsze:)

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 5 października 2012, 15:33

    Kfjatus lubi tę wiadomość

  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 5 października 2012, 15:43

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    tez w to wierze Monisiu:)... no i masz racje tak naprawde to teraz wszedzie nie jest łatwo...

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 5 października 2012, 17:29

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wieczór piątkowy a w tv nic nie ma..czemu to takaniesprawiedliwość? człowiek moze dłużej posiedzieć a tu d**a.
    trzeba będzie ściągnąć coś z torrentów.
    plemniczka widzisz, czasy takie anie inne. gdyby w kraju było łatwiej o pracę to nie martwiłabyś się. nikt by się nie martwił, czy to z przyjazdu z innego kraju czy to będąc tu na stałe.. ale nic nie poradzimy..
    niech się obrażają inni ale ja uważam że Polska to g*wniany kraj i tyle.. nic nie ofiaruje młodym wykształconym ludziom a tylko wymaga nie wiadomo czemu.. potem się dziwić że młodzi pracują na czarno albo za min. albo co innego do ręki a co innego na papierze..
    to jest straszne..

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 6 października 2012, 07:47

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    dziewczynki widzę że leń Was ogarnął:) ja już na wykresie zaznaczyłam temp. dziś poszła trochę w górę, ale to norma o tej porze cyklu..
    ja dziś znowu w domu się kłócę, a wszystko przez kasę..
    nie mam już siły.. człowiek zarabia po to żeby nie było mnie stać na podstawowe rzeczy? to jest paranoja.
    ale nie chcę Wam truć..
    Monisia jak tam się czujesz?
    plemniczka w robocie?
    mala dziś masz wolne?

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2012, 08:07

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Ja sie rowniez dzisiaj melduje na forum. Jestem jeszcze w pracy, ale za dwie godzinki hajda do domu:) i weekend mozna zaczac. U nas faza plodnosci sie zaczela dwa dni temu, wiec to jest najfajniejsza czesc cyklu w sumie:) faza nadzieji, ze sie uda tym razem.

  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 6 października 2012, 08:22

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Czesc. Ja dzisiaj standardowo w robocie do 21...:( wczoraj nadal bardzo nie widoczna kreseczka na tescie owulacyjnym... mam nadzieje ze owulacja bedzie tak jak w zeszlym cyklu za 2 dni... Po temperaturze nie widac czy sie zbliza, czy nie... Tyska kochana nie trać czasu na kłótnie...na grzybki mieliscie jechać... i tak racja w Polsce do dupy sie zyje. A najbardziej mnie wku.wia to ze tak gadają o tym ze rodzi sie coraz mniej dzieci...a tak naprawde nie robią nic by pomóc ludziom w tej kwestii. Nie chcą zatrudniac mlodych mężatek na normalne umowy... tylko jakies zasrane zlecenia, albo o dzielo! W takim razide niech zrobią tak by świadczenia w ciązy i po urodzeniu należaly sie kobietom na wszystkich rodzajach umów, a nie tylko na umowe na czas okreslony i nieokreslony... to jest chore.

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 6 października 2012, 11:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    ja się tez melduje :) dziś wolne :) jupi i zaraz wybieram się na małe zakupy bo jutro znów do pracy.

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 6 października 2012, 11:03

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    mala spozywcze czy ubrańkowe? och mi tez by sie chcialo pójsc na zakupy po jakąś bluzeczke:)

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 6 października 2012, 11:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    raczej spożywcze ale nic nie wiadomo co mi odbije hehe :)

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 6 października 2012, 11:27

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    a jak tam dzionek mija ?

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 6 października 2012, 12:01

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    wróciłam z tego wielkiego grzybobrania.. co prawda na kolację będą smażone a jakże ale żeby był taki szał to nie powiem.. ludzi w lesie pełno, można się o obcych potknąć.. więc zrezygnowaliśmy.
    teraz odpoczywamy.
    na dworze ciepło słonko wychodzi, ładna jesień.. jutro już ma byc zimno więc korzystajmy póki możemy z taj ładnej pogody.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • mala29_ Autorytet
    Postów: 4596 4364

    Wysłany: 6 października 2012, 12:05

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    korzystaj korzystaj kochana bo potem będzie nam tego brakować. Ja bardzo nie lubię zimy. Choć tutaj niema aż takiej jak w Polsce ale za to strasznie leje wiec nie wiem co gorsze śnieg czy deszcz.

    W kazdych aspektach mojego zycia ponioslam poraszke :(
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 6 października 2012, 12:10

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no tak.. ja też nie znosze zimy.. ta pora roku mogłaby nie istnieć. choć jak byłam dzieckiem to z utęsknieniem na nią czekałam.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 6 października 2012, 12:23

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    No co wy ja kocham zime:) ale tylko taką prawdziwą... z mrozem i śniegiem:) tysiąc razy wole niz jesienne deszcze i wiatry. No ale dzisiaj faktycznie ladnie, bynajmniej tak widze przez okna w pracy:(

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 6 października 2012, 12:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    oj plemniczko.. to ty tylko niedziele masz wolne? czy jak sobie sama chcesz?

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 6 października 2012, 13:55

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Tyśka kochana nie mam niedziel wolnych... do konca pazdziernika nie będe miala ani jednego dnia wolnego.. wiem brzmi strasznie i tak tez jest. Nie stac mnie na pracownika, wiec musze sama siedziec, tym bardziej nie jest fajnie bo po 12 godzin dziennie musze miec otawarte... nie jest to ciezka praca, nie męcze sie, jednak jest bardzo nużąca.. nic nie mogę załatwić, bo nie mam kiedy, no i jestem niewyspana. No ale najwazniejsze ze mam dostep do neta:). Sama chcialam tak to teraz mam...

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 6 października 2012, 13:56

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    jakoś wytrwam:)

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
  • zosia-ktosia Autorytet
    Postów: 3055 2513

    Wysłany: 6 października 2012, 15:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    cóż.. dopiero początek października.. czarno to widzę ale skorko ty plemnniczko wytrwasz to cieszę się żeś taka dzielna.

    0b20b16b995f24a8cb229af77491f63c.png
  • nick nieaktualny

    Wysłany: 6 października 2012, 15:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    hej kochane:) jestem i ja :)dzis pracowity dzień:) najpierw zakupy potem pranie i sprzątanie:)a teraz juz wykąpana pachnaca :) mam chwile czasu dla siebe :) plemniczka powiem Ci ze lipe masz z ta praca...ale oby ż niedługo lepiej było :) a co do pór roku to ja najbardziej lubię wiosne:) zimae jakoś zniose..ale najgorsza ta jesień..zwłaszca deszczowa..chociaż dziś jest wyjatkowo pięknie :) a u mnie w bloku wkońcu zaczęli grzać :)a ja Wam mówiłam ze u mnie to nie ciąza ;) temp zaczyna isc w dół...

    Wiadomość wyedytowana przez autora: 6 października 2012, 15:16

  • plemniczka Autorytet
    Postów: 3730 7596

    Wysłany: 6 października 2012, 15:30

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    no ciezko bedzie mi wytrzymac, ale nie mam innego wyjscia...
    Monisiu kurde i tak jeszcze trzymam kciuki za fasolinke

    Woseba lubi tę wiadomość

    2nn3skjo0mk8tm7j.png

    0ep1dkp.png
‹‹ 16 17 18 19 20 ››
Zgłoś post
Od:
Wiadomość:
Zgłoś Anuluj

Zainteresują Cię również:

"Nie mogę zajść w ciążę" - moja historia starania o dziecko

"Prawdziwe historie kobiet starających się o dziecko". Opowieść o kobiecie, która nie traci nadziei... "Nie mogę zajść w ciążę, ale nie tracimy nadziei..." - nieplodna_optymistka opowiada o swoich staraniach, drodze do macierzyństwa, leczeniu niepłodności i niegasnącej wierze w to, że się uda! 

CZYTAJ WIĘCEJ

Brak okresu a negatywny test ciążowy, czyli o przyczynach spóźniającej się miesiączki

Każda kobieta doświadczyła lub doświadczy spóźniającej się miesiączki, nie będąc w ciąży. Z jakich przyczyn miesiączka może się spóźniać? Co robić, kiedy krwawienie miesiączkowe nie wystąpiło, a testy ciążowe wychodzą negatywnie? Po ilu dniach warto zgłosić się do lekarza? 

CZYTAJ WIĘCEJ

Niepłodność a nietolerancja pokarmowa - czy istnieje związek?

Dlaczego coraz częściej przyszli rodzice nie mogą doczekać się upragnionego potomstwa? Czy nieodpowiedni styl odżywiania może przyczyniać się do powstawania zaburzeń płodności? Czy nietolerancja pokarmowa może wpływać na obniżenie płodności, a nawet powodować niepłodność? Jakie testy na nietolerancje pokarmowe warto wówczas wykonać?  

CZYTAJ WIĘCEJ
Fundusze Europejskie: Inteligentny Rozwój Narodowe Centrum Badań i Rozwoju Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego