X

Pobierz aplikację OvuFriend

Zwiększ szanse na ciążę!
pobierz mam już apkę [X]
Forum Starając się - ogólne plemniczka, staraczka i tyśka
Odpowiedz

plemniczka, staraczka i tyśka

Oceń ten wątek:
  • Gunia Autorytet
    Postów: 670 2201

    Wysłany: 9 czerwca 2013, 06:15

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry.

    Mężu Selenki nie denerwuj się, Selenka jest na pewno pod dobrą opieką i lekarz przecież mówił, że z Dzidziusiem wszystko w porządku.
    Przytul ją mocno od nas, wszystkie tu o niej będziemy myśleć i oczywiście trzymać kciuki, pomodlimy się.
    Nie znam się na krwawieniach w ciąży więc nic nie pomogę...

    Będzie dobrze, musi być, Selenka i Dzidziuś są silni.
    Informuj nas.
    Pozdrawiam

    Fedra lubi tę wiadomość

    ... 21 cykl na Ovu. A w dupę z tym...
  • karoam Autorytet
    Postów: 939 2548

    Wysłany: 9 czerwca 2013, 06:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Wosebko kochana trzymamy kciuki aby z dzidzią i Tobą wszystko było w porządku! :*

    Fedra lubi tę wiadomość

    1usaej28ly44zrzp.png
  • Selena Autorytet
    Postów: 2542 6850

    Wysłany: 9 czerwca 2013, 06:16

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Napewno będe ją pilnował i napewno się nie załamiemy . Narazie nie wiem z kąd to i dlaczego :( ale mam nadzieję że popołudniu lekarz mi wszystko powie :) . Dziękujemy za modlitwe :)

    Fedra, kopciuszek126, karoam lubią tę wiadomość

    f2wlru1dbzmah8bl.png
    3i49ej28rcjdlc8e.png
  • Kfjatus Autorytet
    Postów: 2946 7692

    Wysłany: 9 czerwca 2013, 07:04

    Cytuj  /     /  Zgłoś
    Dzień dobry !
    Selenko wszystkie jesteśmy z Tobą! Zdrówka dla Was! Modlę się i trzymam kciuki, żeby wszystko było dobrze. :*:* :*

    kopciuszek126 lubi tę wiadomość

    1221648qmrgggy559.gif
  • jeju Autorytet
    Postów: 3624 8150

    Wysłany: 9 czerwca 2013, 07:12

    Cytuj  /     /  Zgłoś